X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
למרות מה שאנשים רבים מספרים על הדברים אותם הם מעריכים ומחפשים בבן-זוג רומנטי, מחקרים רבים מראים כי העדפות אלו אינן מנבאות לאלו בני-זוג הם אכן יימשכו כשייפגשו עימם במציאות
▪  ▪  ▪
עליו חלמנו? [צילום: פלאש 90]

אנשים רבים מכריזים שלא אכפת להם אם בן או בת-הזוג שלהם "קוליים" או "סקסיים", וזה בהחלט אינו דבר יוצא-דופן. אך מה שאנשים מספרים שהם רוצים ומה שהם באמת רוצים אלו לעתים קרובות שני דברים שונים לחלוטין כשמדובר במשיכה מינית.
מתודולוגיה חדשה שמודדת את התגובות הפחות מודעות, בשבריר שנייה, שופכת אור על הסיבה לכך. מחקר שנעשה על-ידי חוקרים מאוניברסיטת נורת'ווסטרן ומאוניברסיטת טקסס בדק אם העדפות של אנשים שונים אכן מנבאות את מידת המשיכה שלהם לבני-זוג "חתיכים".
לדברי החוקרים, למרות מה שאנשים רבים מספרים על הדברים אותם הם מעריכים ומחפשים בבן-זוג רומנטי, מחקרים רבים מראים כי העדפות אלו אינן מנבאות לאלו בני-זוג הם אכן יימשכו כשייפגשו עימם במציאות. כעת, בעזרת אותה שיטה מתודולוגית חדשה, יכולים החוקרים לנבא במדויק את ההעדפות של אנשים בסביבת אמת. הממצאים מעוררים שאלות לגבי הדרך בה אנו קובעים אלו אנשים אנו רוצים כבני-זוג.
אמירות לא מדויקות
המדידה שנעשתה במסגרת המחקר התמקדה במשיכה פיסית והתבססה על זמני תגובה למילים שונות שהבהבו על מסך מחשב. המטלה של המשתתפים הייתה לזווג במהירות מילים נרדפות לאטרקטיביות פיסית, עם מילים אחרות שהם חיבבו, כמו טקילה, אופנועים, או רומן רומנטי. הממצאים הראו כי למשתתפים שביצעו את המטלה בצורה טובה הייתה העדפה חזקה למשיכה פיסית.
במקרים רבים, אנשים הצהירו ביודעין על נטיות והעדפות שניבאו את ההתנהגות שלהם נכון למדי, אך במקרה של משיכה פיסית, ההעדפות שאינן מודעות "עשו עבודה טובה יותר".
מספר מחקרים פסיכולוגיים גילו חוסר קשר בין העדפות עליהן הצהירו אנשים בהתייחס לבני-זוג לבין הבחירות הממשיות שלהם. רוב המחקרים השתמשו באמצעי מדידה כאלו בהם אנשים דיווחו מה מושך אותם בבן או בבת-זוג. במחקר החדש, לעומת זאת, אמצעי המדידה שהחוקרים פיתחו ניבא עד כמה נמשכו המשתתפים לבני-זוג אטרקטיביים פוטנציאליים, הן במסגרת "ספיד-דייטינג", והן באינטראקציה פנים מול פנים במעבדה.
המסקנה אליה הגיעו החוקרים, שמה שאנשים מספרים על בני-זוג מסוימים אותם היו מעדיפים אינו מדויק, אך אין להסיק מכך שהתשוקה הרומנטית אקראית, אלא שהיא כפי הנראה מסתתרת מעבר למודעות שלנו.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  08/01/2012   |   עודכן:  08/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הצו ייאכף לגבי כל עובדי הבנייה והשיפוצים כאילו הוא שכר המינימום בהתאם לחוק שכר מינימום    השר שלום שמחון: "הרחבת הצו עולה בקנה אחד עם המאמצים לשלב ישראלים בענף הבנייה"
אביתר בן-צדף
שמונים אלפי דולר הושקעו בכיכר הנֵץ - למרות שלאקדמיה שיש בית-תפילה מרכזי ענק
איציק וולף
השלטונות במאוריטניה עצרו אדם החשוד כי הוא קשור לארגון הביון הישראלי ולחיסול אל מבחוח    על-פי דיווח של העיתונות המקומית נתפסו בחיפוש בביתו ובמשרדו דרכונים מזויפים, עשרות כרטיסי אשראי ומשדר    נמצא גם מכתב שבו נטען כי המוסד קשור לפיצוץ מטוס של חברת התעופה האתיופית בשנת 2010
רותי מדלעי
"Come Dance with Me" בגלריה Zemack לאמנות עכשווית תל אביב
אביתר בן-צדף
תושבי ניו לונדון בקונטיקט דחו בחודש נובמבר את ההצעה למכור למשמר החופים חלקת קרקע באזור עוני של העיר, כדי להרחיב את האקדמיה ולהקים את המוזיאון של החיל    בתגובה, חושבים להעביר מרכז הדרכה ואת המדמה של האקדמיה לאתר אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il