X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השכר הממוצע של השוטרים והסוהרים יעלה ב-10%, בהתאם לרמת הסיכון ואופי הפעילות האינדיבידואלי של המשרתים, בתפקידי הליבה המוגדרים כ"קרביים" במקביל, תשלומי גמלאי משטרת ישראל ושב"ס יעברו משיטת הצמדה לשכר המשרתים הפעילים לעידכון הקצבה על-פי מדד המחירים לצרכן
▪  ▪  ▪
השוואת תנאים לשוטרים לרמות המקובלות בצבא [צילום: בוצ´צ´ו]

לאחר חודשים רבים של משא-ומתן אינטנסיבי בין הצדדים, סוכם (יום ב', 9.1.12) סופית בין האוצר למשרד לביטחון פנים על מודל שכר חדש המיטיב עם השוטרים והסוהרים ומותאם לצרכי פעילות הארגונים. בבסיס השינוי, השכר הממוצע של השוטרים והסוהרים יעלה בכ-10% בתגמול בגין רמות הסיכון ואופי הפעילות של השוטרים והסוהרים המשרתים בתפקידי הליבה המוגדרים כ"קרביים". במסגרת ההסכם, נוסחה טבלה דומה לזו הקיימת בצבא, המגדירה רמות פעילות ואת המשכורת לכל רמה. הטבלה מתייחסת לכמות שעות העבודה של השוטר והסוהר, לרמת הסיכון הנשקפת לו וכולי.
ההסכמה עוגנה בחתימה בין שר האוצר יובל שטייניץ לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', בטקס במעמד מפכ"ל המשטרה, נציב שב"ס, מנכ"ל המשרד לביטחון פנים והממונה על השכר וסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר.
מסמכי עקרונות אלו נחתמו בהמשך להבנות שהושגו ב-8 באוגוסט 2011, בעניין שיפור שכרם של השוטרים והסוהרים המתחילים, אז אושרה תוספת שכר של 2,000 שקל לשוטרים אלו, שהעלתה את שכרם לרמה של 7,150 שקל לחודש.
תוספת של 5% עד 24% לגמלאים
במקביל, נקבע כי תשלומי הגמלאות של גמלאי משטרת ישראל ושב"ס יעברו משיטת הצמדה לשכר המשרתים הפעילים לעידכון הקצבה על-פי מדד המחירים לצרכן, קרי יעודכנו כלפי מעלה בשיעור שנע בין 5% ל-24%, בהתאם למועד הפרישה.
על-פי ההסכם, התוספת לגמלה תינתן בשתי פעימות. הראשונה, על-סך של עד 1,000 שקל, והשנייה תשולם תוך כשנה. מנגנון זה מיטיב עם הגמלאים שגמלתם נמוכה, שכן אחוז התוספת המיידית שהגמלאי יקבל גבוה יותר. בנוסף, ישולם פיצוי רטרואקטיבי, בחמש פעימות, בגין השנים בהן לא הוצמדה הקצבה למדד באופן דומה לעובדי המגזר הציבור.
שר האוצר יובל שטייניץ ציין בתגובה: "אני רואה חשיבות רבה בטיפול בשכרם של המשרתים במשטרה ובשב"ס, וכן שינוי מבורך בהצמדת קצבת הגמלאים למדד. זהו מהלך חשוב לחיזוק המשטרה והשב"ס הנלחמים באלימות ובפשיעה".
השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', הוסיף: "זהו יום היסטורי עבור כולנו, מדובר בהסכם אשר ביחד עם משרד האוצר מתקן עוול רב-שנים וזאת לטובת האוכלוסיה אשר תרמה רבות לבטחון המדינה והחברה".
יו"ר ועדת העבודה של הכנסת, ח"כ חיים כץ (ליכוד), בירך אף הוא על חתימת הסכם השכר לגמלאי השב"ס והמשטרה: "זהו הסכם היסטורי המסיים את העוול המתמשך בזכויות הפנסיה שנגרמו לגימלאי המשטרה והשב"ס. ועדת העבודה והרווחה של הכנסת לוקחת על עצמה להביא את ההסכם לחקיקה במהירות האפשרית". עם זאת, קרא ח"כ כץ למשרד האוצר לעמוד בהסכמתו ולהעניק לעובדים הפעילים מקדמות של המענק בסך 2,000 שקל.

תאריך:  09/01/2012   |   עודכן:  09/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רמות שכר לשוטרים - כמו בצה"ל
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מי שקורא את הכתוב כאן.........
מוטי1  |  9/01/12 17:27
2
מה שקבוצת עובדים יותר גרועה
כך שכרה גבוה יותר  |  9/01/12 19:44
3
קנאי 1 ל"ת
ל-----2  |  9/01/12 21:55
4
גימלה
שאול לובטקין  |  9/01/12 22:53
5
שהצבא לא יתפקד כמשטרה
כולנו נקווה  |  9/01/12 23:37
6
עליה בשכר?
ע.ג.  |  10/01/12 11:35
7
עבדו עליכם
אחד שמכיר  |  10/01/12 15:50
8
תודה לח"כ כץ ולסגן השר האוצר
צבי צור   |  12/01/12 06:45
9
למה אינכם כותבים את כל האמת!
מצגר גידי  |  14/01/12 18:36
10
טפילי ועלוקות הקבע הרסניים  ל"ת
sssr  |  14/01/12 20:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יו"ר ועדת הכספים אמר כי אם לא תינתן הנחה במים לנכים, לא יביא לאישור הוועדה את הקיצוץ הרוחבי למימון חינוך חינם מגיל 3    עם זאת, גפני עדכן על הסכמה עם האוצר, על הנחה בתעריפי המים לנכים שתמומן מתקציב המדינה
עופר וולפסון
בקשה לאישור תביעה ייצוגית על גביית יתר של 400 מיליון שקל הוגשה לביהמ"ש המשפט המחוזי בפתח-תקווה נגד חברת הסלולר    הטענה: "פרטנר מנהלת 'מלחמת התשה' נגד לקוחות, במטרה לגרום להם להתייאש ולוותר על זיכויים המגיעים להם"
יפעת גדות
בריטניה, בעקבות סקוטלנד, מעודדת את התושבים להתנזר משתייה פעמיים בשבוע כדי לשמור על בריאותם ולהימנע מהסיכונים הכרוכים בצריכת אלכוהול
עופר וולפסון
לפי הצעת התיקון לחוק הגנת הצרכן, שיעבור לקריאה שנייה ושלישית במליאה, הזיכוי יינתן באופן שימנע את מחיקת הכתוב והלקוח יוכל לקבל את העודף במזומן בתנאי שלא יעלה על 5% משווי העסקה
איציק וולף
בעקבות פריצת נתוני כרטיסי האשראי של ישראלים רבים על-ידי הפצחן הסעודי, מנסה מנהל הרשות לניהול המאגר הביומטרי במשרד הפנים לדחות את הטענות כי מאגר ביומטרי עלול להיות חשוף באותה מידה לפריצות    המאגר לא יהיה נגיש לאינטרנט וניהולו יפוקח על-ידי השב"כ    הגישה אליו תותר למספר מצומצם של בעלי תפקידים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il