X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על-פי ההצעה, השדה יפונה עד סוף 2018 השרים כ"ץ ואטיאס: פינוי המתחם יאפשר להקים במקום כ-12 אלף יחידות דיור ויקל על מצוקת הדיור בתל אביב
▪  ▪  ▪
שדה התעופה שדה דב. פינוי מתחם מבוקש

שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים ישראל כ"ץ ושר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס, יגישו ביום ראשון הקרוב (15.1.12) לממשלה הצעת החלטה להקמת צוות היגוי בינמשרדי שיגבש המלצות לפינוי שדה התעופה דב הוז מתל אביב.
על-פי הצעת ההחלטה שיגישו השרים כ"ץ ואטיאס, שדה התעופה האזרחי במתחם שדה דב יפונה עד ל-31 בדצמבר 2018. שאר המתחמים שבשדה יפונו בהתאם ללוח הזמנים שייקבע על-ידי ועדת ההיגוי של הפרויקט.
בראש צוות ההיגוי יעמוד מנכ"ל משרד ראש הממשלה והוא יכלול את מנכ"ל משרד התחבורה, מנכ"ל משרד הביטחון, מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל והממונה על אגף התקציבים במשרד האוצר. הצוות יוקם עד ל-31 בינואר 2012.
הצעת ההחלטה קובעת כי צוות ההיגוי יפעל לאיתור שדה תעופה חלופי שיוכל לקלוט את כל הפעילות האווירית והקרקעית המתבצעת כיום בשדה דב, ובכללה הובלת נוסעים במטוסים גדולים וקטנים, טיסות הדרכה ואימונים של התעופה הכללית וכן את פעילות מכוני הבדק שבשדה.
משרד האוצר הונחה להגיש את המלצותיו בדבר קביעת ההסדרים הכספיים מול כל הגורמים הפועלים בשדה דב כולל משרד הביטחון, משרד התחבורה, רשות שדות התעופה ומינהל מקרקעי ישראל, תוך שמירה על כדאיות כלכלית לפינוי. הצוות יגיש את ממצאיו והמלצותיו לממשלה עד ל-31 בדצמבר 2012.
ועדה בינמשרדית בחנה כבר את משמעויות המהלך
יצוין כי לפני יותר משנה החליטו השרים כ"ץ ואטיאס, בתיאום עם שר הביטחון, לבחון את מכלול משמעויות פינוי שדה דב ולצורך כך מונתה ועדה בינמשרדית בראשות מנכ"ל משרד התחבורה דאז, יעקב גנות.
הצוות בחן את מכלול המשמעויות להפסקת פעילותו של שדה דב ובכללן את שימושי התעופה האזרחית והצבאית וכן תשתית אווירית וקרקעית חלופית, למתן שירותים לתעופה האזרחית, עקב הפסקת הפעלת שדה התעופה.
הצוות בחן בנוסף את התוכניות לפיתוח המקרקעין, תשתיות התחבורה, זכויות קיימות במקרקעין השדה והתמורות שיינתנו בגינן, וכן את ההכנות ליישום הפסקת הפעילות של השדה.
פינוי המתחם יאפשר בניית 12 אלף יחידות דיור
במסגרת תוכניות הממשלה להגדלת היצע הדיור בישראל בכלל ובאזורי הביקוש בפרט, הוחלט להטיל על מינהל מקרקעי ישראל לקדם במשותף עם עיריית תל אביב תכנון שיכלול בין השאר בניית דירות ודיור בר-השגה לצעירים ולמשפחות.
מתחם שדה דב משתרע על שטח של כ-1,300 דונמים, כ-800 דונם מתוכם הם שטח צבאי. לדברי כ"ץ ואטיאס, פינוי המתחם יאפשר להקים במקום כ-12 אלף יחידות דיור ולהקל בכך על מצוקת הדיור הקיימת כיום בתל אביב, בעיקר בקרב הצעירים.

תאריך:  10/01/2012   |   עודכן:  10/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה תדון ביום א' בפינוי שדה דב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ה-CIA חוקר חשד להדלפת פרטים חסויים ממבצע החיסול לבמאית הסרט קתרין ביגלו
עופר וולפסון
תחזית קבוצת הבנקאות הפרטית של מריל לינץ' למשק הישראלי קובעת כי התוצר יעמוד על 3.5% בשנה הקרובה - מעל תחזיות בנק ישראל לצמיחה של 2.8%    הדולר ייחלש ויגיע ל-3.65 שקלים    האינפלציה תעמוד ביעד הממשלתי    הסקטורים המועדפים להשקעה: מוצרי צריכה ו-IT    המדינות המועדפות: ארה"ב ובריטניה
איתמר לוין
ביהמ"ש דחה את בקשת שיכון ובינוי וחברת ISS לפסול את הצעתן בשל העסקתו של מי ששימש כיועץ למדינה בשלביו הראשונים של המכרז    מותח ביקורת על ועדת המכרזים אשר "התנהגה כשבשבת"
עופר וולפסון
אחד החשודים המרכזיים בפרשת "הכדור המרכזי" זומן שוב לחקירה תחת אזהרה במפלג ההונאה מחוז מרכז    ייחקרו גורמים נוספים מהתאחדות הכדורגל
איציק וולף
המשפטן פרופסור מרדכי קרמניצר הגיש לוועדת החוקה של הכנסת חוות דעת ובה טען כי הצעות החוק שמבקשות לקבוע תקופת צינון לעיתונאים - פסולות    "מדוע יש להתרכז רק במגישים? ייתכן שיש בכך לחשוף את הרציונל האמיתי מאחורי ההצעה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il