X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שנים של עיכוב בהוצאת מכרזים
בלעדי / משרד התחבורה מציג:
מוקד "זמני" - 3 שנים ללא מכרז
מוקד המידע האחוד בתחבורה הציבורית פועל מאז 2010 ללא מכרז לאחרונה האריך משרד התחבורה את ההתקשרות עם מפעילי המוקד קרן אור: יש מכרזים באופק, אחד מהם בינלאומי

משרד התחבורה האריך את ההתקשרות עם החברות המפעילות את מרכז המידע לתחבורה ציבורית בשנתיים נוספות, זאת בניגוד להתחייבותו לצאת למכרז מוקדם ככל האפשר.
המוקד האחוד "כל-קו" פועל מאז דצמבר 2010. משרד התחבורה הפקיד ללא מכרז את זיכיון הפעלת המוקד בידי אגד וחברת "כל סנטר" של "בזק אונליין". הנימוק הרשמי היה הצורך בהפעלה מהירה של המוקד, אולם המדינה לא הזדרזה לצאת למכרז על הפעלת המוקד, כפי שהצהירה, וכך מלבד שיפורים קלים לא התקדם משמעותית השירות הממשלתי הניתן באתר.
ל-News1 נודע כי לאחרונה האריך משרד התחבורה את ההתקשרות למשך שנתיים נוספות. במקור, תוכנן להעביר את תפעול המוקד האחוד לידי חברת IVU שסיפקה את הפתרון ל״מסלולן״ - תוכנת המידע המתקדמת על התחבורה הציבורית בירושלים. אלא שבמשרד התחבורה לא מצאו את הדרך להרחיב את ההתקשרות עם החברה.
במהלכן של שנתיים אלה מבקש המשרד להקים את מרכז המידע החדש, שיידרש גם לתת מידע בזמן אמת. ברבעון הראשון של השנה צפוי להתפרסם מכרז לשירות הטלפוני (ה-CALL CENTER), ובשני - מכרז בינלאומי לבסיס הנתונים.
עוד נודע, כי במוקד הנוכחי הקיים אמורים כל המפעילים להעביר את המידע על בסיס יומי, אולם היחידים שמעבירים אותו מדי יום הם רק שניים: אגד - המפעיל את המוקד, וחברת רכבת ישראל.

תאריך:  16/01/2012   |   עודכן:  16/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
עידן יוסף
משרד התחבורה עושה שימוש במערכת מיושנת המספקת מידע חלקי ולא בהכרח מדויק, ומעכב פרסום מכרז שיאפשר לשפר אותה ולספק מידע מקיף ומודרני שיאפשר נסיעה מהירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il