X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיריית ת"א הוציאה צו סגירה לקניון שבתחנה המרכזית החדשה, הצפוי להיכנס לתוקף ב-24.1.12 נציג דן מזהיר: סגירת הקניון עלולה לגרום לסגירת התחנה כולה
▪  ▪  ▪
התחנה המרכזית החדשה. בעיות של רישוי וכיבוי אש

שופט בית המשפט המחוזי מרכז, בנימין ארנון, הוציא (יום ד', 18.1.12) צו המקפיא ל-60 יום את ההליכים נגד חברת התחנה המרכזית החדשה בת"א ונגד חברת הניהול של התחנה. הצו הוצא לבקשת החברות ובהסכמת נושיהן.
ארנון קבע, כי יש מקום למנות שני נאמנים לחברות ומינה את רו"ח עליזה שרון לצידו של רו"ח חיים קמיל. לדברי ארנון, יש חשיבות בכך שהנאמנים יפעלו לטיפול בשלל הבעיות הניצבות בפני התמח"ת: צו סגירה שהוציאה עיריית תל אביב לקניון שבתחנה ואשר אמור להיכנס לתוקף ב-24.1.12, סוגיית רשיון העסק שלה, בעיות של כיבוי אש, אי אספקת מים בשל חובות לתאגיד מי אביבים ועוד.
עוד קבע ארנון, כי הנאמנים יבררו גם מדוע נפרעו אג"ח של התמח"ת בפרעון מוקדם ובפרמיה של 5 מיליון שקל, מהי יכולת הפרעון של ההתחייבויות השוטפות, יכולת פריסה של חיובים נגד החברות שנקבעו בפסקי דין "ובעיקר בחינת מצבן הפיננסי של החברות, היקף ההשקעות הנדרשות, היעוד התכנוני, בחינת חריגות הבנייה ואפשרות הכשרתן, ונושאים דחופים נוספים".
בא-כוחה של חברת ניפ, מבעלות התמח"ת, עו"ד דב פישלר, טען בדיון: "דווקא ניפ הייתה מוכנה להשקיע כסף בחברה בעלת התחנה, אך יתר בעלי המניות לא ניאותו להשקיע את חלקיהם היחסיים. יתרה מזו, דן קיזזה סכום העולה על 6 מיליון שקל מדמי השכירות השוטפים שהיא חייבת בתשלומם בגין שכירת שטחים בתחנה, וגם עיריית תל אביב העיקה על היכולת הכספית בכך שהטילה עיקולים מינהליים בנושא חובות נטענים על מים".
עו"ד אחיקם שמעוני, נציג דן, העיר, כי סגירת הקניון עלולה להביא לסגירת התחנה כולה, משום שאין דרך להגיע לרציפי האוטובוסים אלא דרך הקניון. לדבריו, "יש לשקול לערב את משרד התחבורה בעניין זה, מאחר שיש לו אמירה בכל הקשור לסגירת מתקני תחבורה".

תאריך:  18/01/2012   |   עודכן:  18/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקפאת הליכים לחודשיים לתחנה המרכזית בת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף גבי אשכנזי, שלח באמצעות פרקליטתו מכתב להנהלת רשות השידור ולעיתונאית אילה חסון ובו טען כי הם מנהלים נגדו קמפיין מתוך אג'נדה שנועדה לשרת צד מסוים בפרשת המסמך המזויף    חסון: פרקליט המדינה אישר בשידור חי את ממצאי התחקיר שפרסמנו
עופר וולפסון
לאחר שהושגה הסכמה בין ראשי הרשויות למשרד רה"מ לפיהן הנחות הארנונה שיזם שר הפנים ייבחנו מחדש, אומר היום השר אלי ישי כי לא ייתן יד לביטול השינוי: "טבלת ההנחות הנהוגה בארנונה אומרת שתהיה הומלס או שקרן"
איציק וולף
חבר הכנסת אחמד טיבי השתתף בכינוס של הרשות הפלשתינית לרגל יום השאהיד    "השאהיד הוא אשר פורץ את הדרך ומשרטט בדמו את הדרך לחירות ולשחרור"    "ברכות לאלפי השאהידים במולדת ובניכר וברכות לשאהידים שלנו ושלכם בתוך הקו הירוק"    "הטרוריסט הוא מי שהכיבוש מחשיב לגיבור או לשר"
עופר וולפסון
העלייה - מתונה רק במעט מהעלייה של 2010    נתוני המדד בחודשיים האחרונים מצביעים על המשך התרחבות הפעילות במשק, אך בקצב מתון יחסית לזה שנרשם ברבעון השלישי של השנה
עופר וולפסון
עלייה של 141% נרשמה בגירעון המסחרי עם ארצות ה-OECD בשנת 2011    הגירעון הגדול ביותר נרשם בסחר עם סין, גרמניה, שוויץ, איטליה ויפן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il