|
1 |
|
|
גויים,צטטתי את ההלכה. אותו החומר בדיוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
אם לא יסלקו אותו מהארץ, כפי שעשו הבריטים למופתי חאג'-אמין אל חוסייני - אז אנחנו לא שווים חצי פרוטה. סתם עם של רכיכות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
|
|
|
המופתי, אינו המסית היחיד, בארצנו. לכל המוני המסיתים הללו, אין כאן מקום במדינת ישראל!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
4 |
|
|
ראש ממשלתנו "השפן" לא מסוגל, לא רוצה, לא יודע מה לעשות עם התפוח אדמה הלוהט הזה ואז מצא פתררון "ביבאי מקורי" זורק את הסיפור ליועץ המשפטי ובא לציון גואל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תרפיסט |
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
לביבי אין שום כוונה לממש את הצהרתו. הוא לא יעמיד את המופתי על מקומו, והלה ימשיך להסית לרצח יהודים בתירוץ שהוא רק מצטט מהמקורות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הוא רק מדבר... |
|
|
7 |
|
|
כל פעולה באמצעי המשפט רק תחזק את מעמדו גם אם יכלא.
הוא ועמדותיו צריכים להיות מותקפים באמצעי התקשורת השונים בעברית בערבית באנגלית בסינית ובכל שפה אפשרית.
יש לחלק ולהדביק נגדו מודעות ועלונים בתוך השכונות הפלסטיניות. יש להגביל את תנועותיו בצוים מנהליים.
יש לערוך נגדו מסע ולפרסם את דבריו בעולם.
עד שמערכת המשפט תזוז, מימילא יצוצו שבע עשרה נושאים חדשים וטריים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
8 |
|
|
כפשוטו: לא יאומן כי יסופר!:
מדובר בדברים כה חמורים ובהסתה כה פרועה.
שצריך כחובה לבדוק לעומק האם מבוסס באמת או בשקר.
לציין קודם שדת האיסלאם:
כן מישתדלת ומביאה ערכים כשאיפה לצדק כאנושיות יתכן:
הגם ופה ביסודם, אנוש האדם והכלל: רבות ורבים טובות וטובים כלתמימות ולתמימים.
הגם ויש מיסתבר דרישה לבדוק את האמת וביסודיות כברצון והדדי וילקח בחשבון האנושיות.
המופתי של ירושלים דובר אותם הדברים,
רק לאחר שנישאל{כטיפה והולחץ}, כתשובתו: הכל נאמר בשם נביא דת האיסלאם.
גם אחמד טיבי כבאותו אופי עניין כתשובתו: כדבריו כתשובתו ובערך שכך: דברי הוצאו מהקשרם.
קודם שכותב, הגם עוד סתם אזרח , הגם ובעיקר בן העם היהודי:
((כמו ולא לשקר ולהודות, איתן בוקס)),
גם ולמרות היסטוריה שדורות כרב השנים ישתדל ויגן כויאמר פשטות האמת:
גם שנביא דת האיסלאם, כפשוטו כמריב יתכן שיותר שמוליד שגגה אחר שגגה.
רשום אצלו במפורש ולמי ניתנה האחריות כהזכות צודק כואנושי ועל הארץ, ארץ ישראל.
למה קודם שחובה להדגיש זאת:
המופתי אומר שבסך הכל ציטט את נביאו.
מכאן שמתקיים בכללותו והכלל: והיה כי צררו אתכם.
במקרה זה, חס שלום: והיה כי צררו אתכם, חס ושלום וחלילה:
{בל ונשלה איש ונאמר את שעלול כיתכן שכתולדה מנסיון ביסוס של שקר והסתה פרועה, כזאת ממש לא המצאה ככבר והיתה טרגדיה נוראית בהיסטוריה ובסמיכות זמן זה, כצרירת כלל המין האנושי, #####כל זאת עוד והחשד מסיבות חינם כריקות מכוונה אמיתית טובה???: רק חוסר אחריות?: בושה וחרפה!!!: כפשוטו:" לא יאומן כי יסופר!!!!!
מדובר חס שלום, בדרך שאין לדעת את תוצאותיה כולכלל, עלול דרך שאין ממנה חזרה לתיקון: ** חס שלום וחלילה *}
מה שמאולץ שמביא את השאלות הפתוחות לגבי נביא דת האיסלאם:
** גם אם ואם שניכפתה דרך כל שמובא כמו ואין זה סוד כמוס שקרוי: ידון ביושר ובהגינות באנשויות כבצדק כבהתאם כברצון והדדי *
ממי למד את הערכים הבסיסיים כאיזה עם נשא אותם על גבו במשך דורות על דורות כבתנאים ""האפשריים"" כבארצו כבתנאים של גלות הגם וצרירה.
אם וכך?: איך יצא נביא דת האיסלאם בצורה כה קשה וחריפה נגד העם היהודי, מה עוד כמלמדיו, שאיתם ישב גר בתוכם כולמד:
האם כאשר גר איתם והיה במיעוט, מלבד תחושות עלבונו שגם על כך חובה להרחיב בדיון, האם פגעו בו פיסית?? האם סיכנו את חייו???:
אם כך: כמלבד תחושת המעמד שקיבל, למה יצא בכזאת צורה קשה כמישתלחת כחסרת אחריות כחסרת מידתיות בעם היהודי עוד וכאמור ??
שביכלל יש כאן סתירה מובהקת עוד ולדבריו של נביא האיסלאם: שספר הקודש של העם היהודי שאותו נשא כודורות כאמור: הינם מקודשים.
(כאן עוד אפשרי להסביר: כבר בוצעו מעשים שלא ייעשו, עוד ובלשון ההמעטה של ההמעטה, חלק מהדברים כאמור ולהצדיק את אותם המעשים כמתחושה של חוסר ברירה).
אתם רוצים שאמשיך?:
כאין הצדקה בכך ולמעשים חמורים, מה עוד ודברים נאמרים:
!!! כמו אך ורק ולדעת שבני דת האיסלאם ביסודם נראה רובם ככולם תמימים ותמימות !!!
מכאן יוביל לדיון גם העניין הבא:
למה יבחר שעבירה של גניבה מה עוד שאין היא מוגדרת בדרג חומרתה, כאופי העברה שבין אדם לרעהו כבכלולתה:
שעל אחת כמה וכמה בהחלט יתכנו בה מצבים שפחותה מעברות אחרות שחמורות פי כמה וכמה שבין אדם לרעהו,
שבגינה העונש: דין של כריתה של איבר גוף באדם. בעוד שעל לפחות חלק מאותם העברות החמורות פי כמה וכמה חסר איזכור בענישה.
{כאן עולה העניין: ראו איך שגגה עלולה להביא לשגגה: שהרי אין נאה דורש נאה מקיים ושהרי יש שאיפה ליושר: שהרי החשד לחוסר מוצא:
כמו ו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח. |
|
|
|
|
|
מעבר לעניין תחושת הפגיעה האישית כאמור,
היתה קיימת בזמנו ##הגם כידועה אמת נוספת###, כלהלן:
בתקופה זאת היתגלו כתובים שמוכיחים אחרת.
ומה היתה אותה הידיעה כגם ולנביא דת האיסלאם:
שהיהודים הם שהלשינו ומסרו את ישו לשילטון הקיסרי שהיה בזמנו בארץ.
לא היהודים, לדייק תלמידו היהודי של ישו בן העם היהודי: יהודה איש קריות.
הכתבים שנמצאו לא מזמן מוכיחים שאחרת:
ישו הוא שהחליט להסגיר את עצמו כלא לשקר ולהודות כנימוקו היה עימו.
דברים אלו נכתבו בזמנו וביתר הסבר. נדמה כבהחלט ושבאתר זה.
כפשטות האמת זה היה ידוע גם כעובדה ובזמנו לנביא דת האיסלאם.
ועוד דבר כמו ולא לשקר ולהודות:
ניכתבו עוד דברים כאתר זה בחר לא להעלותם,
גם שאין עובדות לכך, גם כתקוותי כדברים ושנאמר,
שלא ארע מצמיחת מעמד כמהיתאפקות וביתר והמציאות היתה כטרגדיה מישפחתית שתוארה.
(789238).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח. |
|
|
9 |
|
|
#####שחובה להוסיף
((אך ורק קטן שחובתי להוסיף שכותב ייחשב)):
הגם ועוד סתם אזרח (כזה ואחר):
!!אסור בתחלית האיסור: לנצל דברים קודמים שנאמרו!!!:
גם והיתגלה בהם דברים שיש חובה כואמת ליבדוק ביושר ובהגינות כוביסודם,
ולשם ניגוח של חינם באנוש האדם והכלל: אכן ואמת ** תמימות ותמימים טובות וטובים: כבוד הדת והדתות וערך הדעות *
הגם ונוכח אותם דברי ההסתה הפרועים כמתואר בכתבה:
הגם וכך, כן נישתדל הדדית כוביחד : ** כבהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב * בברכה.
(789238).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח. |
|
|
10 |
|
|
צריך להפעיל איפוק אמיתי כדי לא לרדת לרמתו של המופתי הזה, מפני שבעצם מתבקשת כאן תגובה אינטואיטיבית של סדרת גידופים ונאצות אינסופית, שהאיש הזה ראוי לה בהחלט, מאד.
אך כיוון שישנם רבים כמותו ואפילו גרועים יותר, עלינו להפנים שזהו היטלריזם מובהק במהדורת המאה ה21.
וכנגד היטלר ושכמותו אנחנו והעולם הנאור צריכים ויכולים להילחם, מלחמת חורמה נחושה וחסרת רחמים.
האיש הזה ראוי למלחמה כזו כנגדו, אני מאד מקווה שהוא יקבל אותה במלוא העוצמה - ישירות לפרצופו.
זהו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חפטליהו |
|
|
11 |
|
|
מסוק קוברה אחד ומכה קלה בכנף, יחסכו למערכת המשפטית זמן יקר וממון רב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
12 |
|
|
הכוזרים לחמו באיסלם ונצרות בהצלחה
אם הנוצרים ומוסלמים היו יד אחת-מי יידע?
הקוראן וברית החדשה(כדאי לקראו)-נגד יהודים-אש וגפרית
שייך אמין אל חוסייני(גנרל SS )דחף את היטלר-6 מיליון המית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראספוטין בן מדביד |
|
|
13 |
|
|
מעבר לעניין תחושת הפגיעה האישית כאמור,
היתה קיימת בזמנו ##### הגם כידועה אמת נוספת ######, כלהלן:
בתקופה זאת היתגלו כתובים שמוכיחים אחרת.
ומה היתה אותה הידיעה כגם ולנביא דת האיסלאם:
שהיהודים הם שהלשינו ומסרו את ישו לשילטון הקיסרי שהיה בזמנו בארץ.
לא היהודים, לדייק תלמידו היהודי של ישו בן העם היהודי: יהודה איש קריות.
הכתבים שנמצאו לא מזמן מוכיחים שאחרת:
ישו הוא שהחליט להסגיר את עצמו כלא לשקר ולהודות כנימוקו היה עימו.
דברים אלו נכתבו בזמנו וביתר הסבר. נדמה כבהחלט ושבאתר זה.
כפשטות האמת זה היה ידוע גם כעובדה ובזמנו לנביא דת האיסלאם.
ועוד דבר כמו ולא לשקר ולהודות:
ניכתבו עוד דברים כאתר זה בחר לא להעלותם,
גם שאין עובדות לכך, גם כתקוותי כדברים ושנאמר,
שלא ארע מצמיחת מעמד כמהיתאפקות וביתר והמציאות היתה כטרגדיה מישפחתית שתוארה.
(789238).
נכון שאותם דברים שנאמרו קוממו כבתחושה עוול כאוולה כועוול היסטורי בל יתואר, כמו ובתחושה כשבסערת רגשות,
הגם והוזכר בזמנו, כונישכח הדבר:
הדברים כבר נאמרו ככשחובה ואותם, הגם בשעה שכזאת:
((אך ורק כהישתדלות בהגינות וביושר ייחשב)) כאנוש והאדם והכלל כבעיקר הגם זאת כולדעת כשבזאת יידע ולעצם העניין כובנוסף לדיון לכך כהבהר את שהיה כשנכון וראוי ששאמת אם ומיתבקש כאמור: אולי כיתכן ולשם הבנה כדרך נכונה ומשותפת
כהתיכנון {חשיבות רבה לצפי כותיכנון נכון אם כועניות דעתי שכותב}כהפרנסה והשיקום, יש לדעת כבעיקר יש להבין כולהשלים.
הגם ועוד סתם אזרח:
כבעיקר ובשם רבות ורבים טובות וטובים:
כמו ועוד אתגרים צפויים,
העם האומות והעמים כאנוש האדם והכלל
כמו ובהחלט, בצדק ובאנושיות: כהרשו ושיותר שבזאת:
כולהוסיף: ** כבהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב * בברכה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כועוד סתם תוכי: |
|
|
|
|
|
#####כמו וכן כהיושר וההגינות מחייבת:
ולכל איש דת שמדבר בצורה דומה שכזאת.
יוצמד כרשאים באופן חופשי ולדבריו כבכתבות לכך:
זאת כמו וכן ההגינות מחייבת כמו ולגבי אותו איש דת.
כלמשל הדברים , התגובות הגם ושל #####עוד סתם אזרח: כיש בהחלט ולדעת:
#####כאין שום קשר לכך ולמגיבות כהמגיבים האחרים######: ###רק כזכותם/ן ובלבד ואם והחליטו כאמרו בהוספה שאחרת מזה###
בעיקבות שנאמר בתגובות
{כבשם: עוד סתם אזרח, כועוד סתם תוכי}
כהחשיבות האנוש האדם והכלל ולעתיד כבהגינות ושביושר כולבדיקתם:
** כבהנחה שאיש הדת הגון ביסודו *: כמו וגם עליו חלים כללים כהחשיבות כאמור שמעל.
{הגון ביסודו שאומר: שטרם נודע לו שנאמר..לאותו איש הדת כבזמן והעת שאמר את אותם דברים}.
כמו ואין גם מטרתו להסתה כלהרג ולרצח כבכלל לשרשרת זדון וחינם של פגיעה בחפים מפשע באנוש האדם והכלל: חס שלום וחלילה.
האם איש הדת כאדם הוגן וישר מוכן כמתוקף חובתו המצפונית כמהותו כבן אדם, שוב כמוכן לבדוק ולעומקם את הדברים שבתגובות:
כמו וכן ועד לבדיקתם כבהגינות וביושר כאותו איש הדת יצהיר פומבי, כבזהות לתהודה שמדבריו, שהוא משהה את אותם הדברים כהמישתמע שמהם:
אם וכך או ואז: למרות אותם הישתמעות דברי ההסתה חס שלום וחלילה, כהמישתמע ושעלול להיתגלגל ומכך: קל וחומר כאותו הדבר: חס שלום וחלילה:
######יש להבין ומדובר בעיקר בחוסר הבנה שהעת, כיתכן הגם ושמתמימות #####: כמו ומרצון רב: ** שמהעז והמר כשעבר השגגות כיוצאת בחינת האמת כנולד שמתוק:
שמשמעותו העיקרית כהמהותית והמעשית: הגם ועוד אתגרים שצפוי כחיובי ולהיתמודד, ** בצדק ובאנושיות שביושר: כלטובה ולברכה האנוש האדם והכלל העם האומות והעמים התולדה ושעתיד *
לכן, קל וחומר, כמו גם איש דת שמודע לדברים אלו,
ויודע שאיש דת אחר שרעהו, עומד להגיד דברים מסוג שכזה,
עוד בטרם ורעהו עומד להגיד את אותם הדברים: זכות מוסרית כביושר שיפנה אותו לדברים, עוד בטרם רעהו איש הדת אומר אותם.
{לעניין ##עוד סתם##### אתגר כזה ואחר, ככלל האתגרים, של עוד סתם אזרח((כזה ואחר)), אין ולא היה מענה כנכון ותקף וליום תגובה זה,
אפשר לנסות, כבחשיבות תנאי: עוד סתם אזרח כבחשיבות שזה אתם ואתן, כהתנאים טובים, 1 ל 10 עד 100,000 ש"ח ולטובת מי שבוחר/ת לאתגר}: כולעניין זה אפשרי גם וב: 0507-789238.
:כשוב ושוב, הגם ועוד סתם אזרח (כזה ואחר) הגם ועוד סתם תוכי ייחשב:
{כבכל הצניעות כפשטות כלל שבזאת המילים כפשטות האמת כהחשיבות ושהמישתמע שמכך}:
{כנוסף #####אך ורק וקטן הישתדלות זאת שכותב ייחשב}
הצופות והצופים מכובדות כמכובדים, הגיע שעת הליך כאווירה ופיוס לב כובאחריות, כביושר וברצון שהדדי: הבנה כוהתיכנון הפרנסה והשיקום,
כהמשכיות כהצעות חדשות כברצון הדדי מוזמנים מוזמנות להכיל כולהתחיל: חסד בל יתואר שהינככם/ן מעניקים ולעתיד ** בהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב * בברכה.
(789238).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח |
|
|
14 |
|
|
ביבי לא יעצור לחקירה את המופתי של ירושלים ולא יעצור את ההסתה. ההסתה תימשך ובסוף יעברו הערבים ממלים למעשה, כמצופה. איפה יהיה אז ביבי אינני יודע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא ייצא כלום |
|
|
15 |
|
|
היועץ מדוע סגר את התיק לחנין זועבי ממרמרה בטיעונים מגוחכים?! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
זועבי על השתתפותה באלימות נגד צה"ל ב"מרמרה"-וקיבל אומץ להסית-הוא יודע שדבר רע לא יאונה לו?אז למה לא להסית נגד היהודים המטומטמים?!אני,המופתי של ירושלים ושל הפלשתינאצים החד"שים צריך להיות גבר גבר, אחרת זו תהיה פדיחה שאישה כמו חנין תהיה אמיצה יותר ממני?.צריך רק להסביר למופתי שהמוסלמים נלחמים בנו מאז שעשיו שונא ליעקב,ומאז קום המדינה ביתר שאת, אלא שעכשיו קוראים (לדין מוחמד בסייף) לחרב של מוחמד:"שלום" ו"דמוקרטיה" בשלבים בסיוע המיתיוונים החד"שים, שבלעדיהם שום מופתי וח"כ טרויאני לא היה מרהיב עוז להסית בגלוי נגד היהודים!=צריך להזכיר למר מופתי שעד כה שום אבן או עץ לא התעוררו להגשים את החלום:ולהשמיד את כל היהודים=מאז שמוחמד הלך לעולמו?!גם קשה לי להאמין שיתחשק ל"שאהידים" לוותר על "70 הבתולות" ולשוב ב"תחיית המתים" כדי להתמודד עם הנייה,מחמוד עבאס ואחמד טיזי=או לתפוס את מקומם של סאדאם,קאדפי,מובארק ואסאד?סביר להניח שתגובתם לדברי המופתי:חאלאס עם הפרימיטיביות והשנאה החולנית ליאהוד,היהודים ינצחו כי כך רוצה אללה ווכבר?! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
18 |
|
|
אין ב"הארץ" כתבה על התבטאות המופתי. כנראה לא מתאים לאג'נדה של העיתון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנזורה ב"הארץ" |
|