X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש המחלקה הבינלאומית ברשות ניירות ערך עוברת לנהל את הגוף המפקח על מועצת התקינה החשבונאית הבינלאומית תהיה הישראלית הראשונה המכהנת בגוף זה
▪  ▪  ▪
אלמוג. תפקיד בכיר ב-IFRS [צילום: יוסי חכם]

ראש המחלקה הבינלאומית ברשות לניירות ערך, עו"ד יעל אלמוג, מסיימת את תפקידה לאחר שמונתה (יום ב', 23.1.12) למנהלת ארגון ה-IFRS העולמי בלונדון.
ה-IFRS Foundation, הגוף המפקח על מועצת התקינה החשבונאית הבינלאומית (IASB), הכריז היום על מינויה של אלמוג לתפקיד ניהולי בארגון, והיא תהיה הישראלית הראשונה שתכהן בו. אלמוג תהיה אחראית על הניהול היומיומי של הארגון, וכן להובלה, תמיכה וביצוע בפועל של עבודת הנאמנים.
אלמוג בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת קולומביה בהצטיינות. היא החלה את עבודתה ברשות לני"ע בשנת 2006. היא כיהנה כיועצת בכירה ליושבי ראש הרשות משה טרי ופרופ' זהר גושן בין השנים 2006 ל-2011. במסגרת תפקידה ריכזה את עבודת המטה של יו"ר הרשות ועסקה בין היתר בגיבוש עמדות הרשות וניסוחן בנושאים ציבוריים על סדר היום, גיבוש וניסוח הצעות רשות ניירות ערך ביחס לפתרונות מוצעים להתמודדות עם המשבר הפיננסי בשנים 2009-2008 שותפות במהלכי חקיקה והסדרה והובלה וניסוח של הקריטריונים להכרה בתוכנית אכיפה פנימית בגופים מפוקחים על ידי-רשות ניירות ערך. בנוסף, כיהנה אלמוג כיושבת-ראש הוועדה הבין-משרדית לבחינה והסדרה של תחום הקסטודי בישראל.
אלמוג אף הובילה את תהליך הקבלה של ישראל ל-OECD בתחום הממשל התאגידי בשנת 2010, ייצגה את הרשות בארגון רשות ניירות ערך הבינלאומי, וכיהנה כיו"ר ה-monitoring group - ועדה פנימית של הארגון בהשתתפות 80 מדינות שאחראית על מעקב ופיקוח על ביצוע ההסכם המולטי-לטרלי של הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך.
לפני כהונתה ברשות ניירות ערך שימשה עו"ד אלמוג במשך 12 שנים פרקליטה בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), וייצגה את המדינה בתיקים פליליים בתחום העבריינות בשוק ההון. בכלל זה ייצגה את המדינה בתיקים תקדימיים כגון מדינת ישראל נגד שלמה אייזנברג שהתנהל בבית המשפט העליון, שבו נקבעה לראשונה ההלכה הקובעת לעניין פרשנות "עניין אישי" בנוגע לאישור עסקות עם בעלי שליטה בחברות ציבוריות.

תאריך:  23/01/2012   |   עודכן:  23/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 OECD  משה טרי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יעל אלמוג תנהל את ארגון ה-IFRS בלונדון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון החמיר את עונשו של נוי קלדרון, שנהג בשכרות, תחת השפעת סמים, במהירות מופרזת ותוך חציית צומת באור אדום    ג'ובראן: יש להעלות את רף הענישה על נהיגה בשכרות
יפעת גדות
בעקבות דיווח על מקרה מוות בארה"ב סמוך למתן התכשיר בפעם הראשונה, וחשד לשישה מקרי מוות בלתי מוסברים, החליטה סוכנות התרופות האירופית לנקוט משנה-זהירות, ולפרסם הנחיות עד לסיום תהליך הבדיקה
איתמר לוין
מספר תחנות משטרה יפעלו בשנתיים הקרובות להענקת טיפול שיקומי בתיקים של עבירות קלות, במקום להעמיד לדין את העבריינים    ייסגרו תיקיהם של מי שיעמדו בתנאי התוכנית
עופר וולפסון
הדיון בפרשת פיטוריו של הכלכלן שלמה מעוז מכה גלים בוועדת הכספים, כשהיו"ר גפני הודיע כי יקיים בירור מלא בנוגע לאפליית מזרחים ברשויות השלטון ובאקדמיה    אקסלנס: "מעוז לא פוטר מכל תפקידיו; ממשיך לכהן כדירקטור"
תומר לוי וזיו אברג'יל
הפועל חיפה דורשת פיצוי, השחקן מסרב לשלם מכיסו. איקנדה יוחתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il