X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלי שמחיוף הושעה מכל תפקידיו בעירייה לאחר שהוגש כתב אישום נגדו החלטתו של ברקת באה לאור סירובו של שמחיוף להשעות את עצמו, בניגוד לחוות דעת היועמ"ש של העירייה
▪  ▪  ▪
שמחיוף. "נאלץ להעדיף את טובת הכלל על פני הפגיעה בפרט" [צילום: פלאש 90]

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הודיע (יום ב', 23.1.12) לסגן ראש העירייה אלי שמחיוף כי החליט להשעותו מכל תפקידיו בעירייה, זאת בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו בפרשת הולילנד.
במכתבו כותב ברקת לשמחיוף כי "כמי שעומד בראש המערכת עליי לשמור על כך שהאמון במערכת העירונית, בעובדיה ובנבחריה יושב לה. לצערי עלי לקבוע כי המשך שירותך בתפקידים בכירים במערכת העירונית כאשר תלוי ועומד נגדך כתב אישום חמור בפרשה הנוגעת ישירות לתפקידים אותם מילאת לעיריית ירושלים, פוגעת קשות באמון הציבור במערכת העירונית. בקבעי זאת, אני נאלץ להעדיף את טובת הכלל על פני הפגיעה בפרט, אף כי מודע אני שאין זה דבר של מה בכך עבורך. למרות המשמעות האישית שיש להחלטתי זאת על השתכרותך אני סבור כי כי מדובר באיזון נדרש מן האינטרס האישי לאינטרס הציבורי".
החלטתו של ברקת באה לאור סירובו של שמחיוף להשעות את עצמו בהתאם לחוות הדעת הברורה של היועץ המשפטי לעירייה, עו"ד אמנון מרחב. ברקת ציין כי לשמחיוף עומדת חזקת החפות והוא מאחל לו כי ייצא זכאי, אולם מרגע שהוגש נגדו כתב אישום בעבירות שנעשו בזיקה לתפקידיו בעירייה, אין מנוס להשעותו מכל תפקידיו הביצועיים בעירייה.
היועץ המשפטי לעירייה הבהיר בחוות דעתו כי לשמחיוף עומדת כמובן חזקת החפות, אולם לאור חומרת האישומים כנגדו, לאור הקשר והזיקה הישירים שבין האישומים נגדו לבין התפקידים אותם מילא בעבר כסגן ראש עיר וכחבר מועצת העיר ירושלים ולאור החובה וההכרח לשמור על אימון הציבור בעיריית ירושלים ועובדיה, הרי שהמשך כהונת שמחיוף בתפקידיו הביצועיים בעת הזאת, כאשר הוגש כתב אישום חמור נגדו, עלול לפגוע באופן קשה ביותר באמון הציבור בעיריית ירושלים.
בשבוע האחרון הגיש שמחיוף לברקת חוות דעת משפטיות מטעמו וביקש מברקת להשאירו בתפקידיו ולא לפגוע בשכר שהוא מקבל כסגן ראש העירייה.
"קו פרשת מים דרך במאבק כנגד שחיתות ופגיעה בטוהר המידות"
ברקת הדגיש כי "פרשת הולילנד הינה קו פרשת מים דרך במאבק כנגד שחיתות ופגיעה בטוהר המידות. כמי שעומד בראש המערכת העירונית מוטלת עלי החובה להוביל את העיר ירושלים ואת העירייה תוך קביעת נורמות וכללי התנהגות ויושרה אישיים ומקצועיים ומתוך שכך לעשות לחיזוק אמון הציבור בעיריית ירושלים, בעובדיה, במנהליה ובנבחריה".
בעירייה מציינים כי גם נגד חבר מועצת העיר אברהם פיינר הוגש כתב אישום בפרשה והוא מיידית החליט להשעות עצמו מכל תפקידיו בעירייה עד להכרעה במשפטו.
עוד נודע, כי ברקת הודיע לראשי שס כי הוא פועל וימשיך לפעול בהתאם להסכם הקואליציוני ולא יהיה כל שינוי במעמדה של הסיעה או בתפקידים אותם ממלאים חבריה, והעירייה תמשיך בפעילות משותפת עם סיעת שס.

תאריך:  23/01/2012   |   עודכן:  23/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברקת השעה את סגנו בשל פרשת הולילנד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ההרגשה שכך התנהלה עיריית י-ם
מזעזעת לתושבים  |  23/01/12 23:18
2
אלה עובדי מוסדות הציבור שלנו
ירושלמי  |  25/01/12 12:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לא תתקיים קבלת קהל ולא יהיה מענה טלפוני בכל לשכות התעסוקה עד להודעה חדשה    בוועד טוענים: "שר התמ"ת שמחון מושך זמן ומתעלם מאיתנו בניסיון נוסף להפריט את שירות התעסוקה ולהחיות את תוכנית ויסקונסין, בניגוד להחלטה של הכנסת"
מוטי פשכצקי
מאמן הפועל לפני גמר גביע הטוטו מול ק"ש. רב"ש: "אין פייבוריטית"
עופר וולפסון
ח"כ אורי אריאל הגיש העתירה במטרה לחייב את רה"מ ושר האוצר לקיים את לשון החוק למיסוי רווחי נפט ולהקים באופן מיידי את הקרן הלאומית שתחלק את הרווחים למטרות חברה ורווחה - חודשיים לאחר שאמורה הייתה לקום    "נאלץ לפנות לבג"ץ שיורה להם להפסיק לעבור על החוק"
יפעת גדות
בדיקת עיניים יסודית עשויה לצמצם את הבעיה
יפעת גדות
השקתו של ה"מקינטוש" חשפה שורה של חידושים בתחום המחשבים האישיים, כמו מערכת הפעלה גרפית, עכבר וכונן דיסקטים חדשני של 3.5 אינץ'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il