X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלי אפללו. יוצא לדרך חדשה [צילום: פלאש 90]
מליאת הכנסת נפרדה מח"כ אלי אפללו
הגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת נמנע מלהביע תמיכה בלבני או מופז

מליאת הכנסת נפרדה (יום ג', 24.1.12) מח"כ אלי אפללו (קדימה), שהגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת. מכתב ההתפטרות ייכנס לתוקפו בעוד 48 שעות. במקומו של ח"כ אפללו ייכנס לכנסת הבא בתור ברשימת קדימה - אבי דואן.
אפללו, הפורש לאחר תשע שנות כהונה, ציין שהוא "יוצא לדרך חדשה כיושב-ראש עמית במוסד היהודי הציוני הגדול בעולם – הקרן הקיימת לישראל", ואמר כי " כאחד הנציגים המעטים מדי של הפריפריה בכנסת פעלתי כמיטב יכולתי לצמצם את הפערים הקיימים בכל תחומי החיים בין תושבי הפריפריה לתושבי מרכז הארץ. אבל אין לי כל ספק ששום דבר לא היה קורה בלי העזרה והתמיכה שלכם ואני מבקש להודות לכם על שיתוף הפעולה לטובת כל תושבי המדינה".
הוא סירב להביע תמיכה במי מבין המועמדים לראשות קדימה. לעומתו, חברי הכנסת אריה ביבי, רונית תירוש ויוחנן פלסנר הביעו תמיכה פומבית בשאול מופז.
נאום הפרידה של ח"כ אלי אפללו
אני נרגש וגאה לעמוד כאן היום, ולומר דברי פרידה לפני שאני יוצא לדרך חדשה כיושב-ראש עמית במוסד היהודי הציוני הגדול בעולם, הקרן הקיימת לישראל.
הייתה לי הזכות הגדולה, במסגרת התפקידים הרבים שמילאתי בכנסת, בממשלה, לעמוד וללמוד לעומק את התהליכים בבית-המחוקקים, ואת היחסים שבין הכנסת והממשלה. אבל לא פחות מכך, זכיתי להכיר קבוצת אנשים יוצאת-דופן, שעושה עבודה לילות כימים למען ציבור הבוחרים שלה.
לצערי הרב, הפעילות היסודית והמעמיקה שנעשית במליאה ובוועדות לא זוכה לביטוי ולהכרה המתאימה לה. הכנסת היא הזירה המרכזית של הדיונים הציבוריים בישראל. הכנסת – האינטרסים השונים מתנגשים לפעמים, והיצרים מתלהטים. שמחתי לגלות שגם אחרי הוויכוחים הסוערים וההחלטות הקשות, החברות האישית ממשיכה, אף מתחזקת.
כנציג הפריפריה בכנסת, פעלתי כפי יכולתי לצמצם את הפערים הקיימים בין הפריפריה למרכז מדינת ישראל. אבל אין לי כל ספק ששום דבר לא היה קורה בלי העזרה שלכם, והתמיכה שלכם. ועל כך אני מבקש להודות לכם, על שיתוף הפעולה הטוב, בשם כל תושבי מדינת ישראל, ובפרט בפריפריה.
חברי כנסת נכבדים, הספקתי לעבוד בהרבה מאוד תפקידים אתכם, אבל אחת התקופות היפות שלי הייתה כיושב-ראש הקואליציה. ראיתי ולמדתי להבין את הקשר – באופן יסודי – בין הממשלה והכנסת. ופה, אדוני היושב-ראש, ראיתי שבאמת אחד המרכיבים העיקריים הוא החברות בין חברי הכנסת, וזה לא משנה מאיפה.
אני חייב תודה גדולה לכל עובדי הכנסת, אדוני היושב-ראש. היה לי לעונג לעבוד עם כולם, בלי יוצא מן הכלל. כמובן, תודה מיוחדת למשפחתי: לרונית, אשתי, שנמצאת כאן, לילדים שלי ולנכדים שלי. אני מקווה להמשיך ולפעול למען קידום המטרות שבהן אני מאמין גם בקרן קיימת לישראל, שחוגגת בימים האלו 110 שנים להקמתה, מוסד מפואר ששם על סדר-היום הלאומי שלו בהעדפה את הפריפריה.
למדתי להכיר את קרן קיימת בזמן הקצר שאני נמצא בו, מוסד שעושה עבודה נאמנה. מוסד עם עובדים נהדרים, ובשיתוף פעולה מלא עם היושב-ראש, אפי שטנצלר, שנמצא כאן, בשיתוף פעולה מלא. ואני שמח שאני הולך לדרך חדשה, אדוני היושב-ראש, ואני מודה לך, ומודה לכולם. תודה רבה.

תאריך:  23/01/2012   |   עודכן:  24/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מליאת הכנסת נפרדה מח"כ אלי אפללו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הפנסיה לחברי הקיבוצים: רק 2,970 עד 3,400 שקל לחודש    ויש קיבוצים המתקשים לשלם גם סכומים אלו    אפשר לתת את הפנסיה גם בשווה כסף
מחלקה ראשונה
השר לביטחון הפנים על החלטת בית המשפט העליון בעניין שחר מזרחי: "עלולה לעודד שוטרים בעתיד לעצום את העין"
עופר וולפסון
ההחלטה הפתיעה את רוב הכלכלנים, שחזו כי שיעור הריבית יישאר ללא שינוי    הצעדים שעודדו את פישר להוריד את הריבית: ההתמתנות החדה באינפלציה בישראל והחשש מכניסה למיתון של כלכלת אירופה, שמגבירה את אי-הוודאות לגבי ההתפתחויות במשק הישראלי
עופר וולפסון
אלי שמחיוף הושעה מכל תפקידיו בעירייה לאחר שהוגש כתב אישום נגדו    החלטתו של ברקת באה לאור סירובו של שמחיוף להשעות את עצמו, בניגוד לחוות דעת היועמ"ש של העירייה
עופר וולפסון
לא תתקיים קבלת קהל ולא יהיה מענה טלפוני בכל לשכות התעסוקה עד להודעה חדשה    בוועד טוענים: "שר התמ"ת שמחון מושך זמן ומתעלם מאיתנו בניסיון נוסף להפריט את שירות התעסוקה ולהחיות את תוכנית ויסקונסין, בניגוד להחלטה של הכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il