X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר ששלח השבוע מכתב פרידה בתפוצה נרחבת לחברי קדימה, טוענת היום התנועה כי עצם שליחת המכתב ע"י גזברה לשעבר מהווה שימוש בלתי חוקי במאגר כתובות הדוא"ל שלה טוענת: "חדד הסתיר מאיתנו השימוש בכספי התנועה מול חברו מוטי מימון"
▪  ▪  ▪
חדד. "לא תלונת שווא" [צילום: מן הטלוויזיה]

סאגת ההאשמות בין קדימה לגזברה לשעבר נמשכת. לאחר ששלח לחברי תנועת קדימה מכתב פרידה בו טען כי הופלל על-ידי ראשי התנועה, היו"ר ציפי לבני והמנכ"ל משה שחורי, טוענת (יום ה', 26.1.12) קדימה כי עצם שליחת המכתב לרשימת התפוצה של חברי התנועה על-ידי גזברה לשעבר, רו"ח איציק חדד, היא ככל הנראה בבחינת שימוש בלתי חוקי, שנעשה לכאורה באמצעות נגישותו של חדד למאגר, ללא ידיעת ורשות קדימה.
קדימה טוענת במכתב ההבהרה שלה לחברים, כי התלונה שהגישה קדימה למשטרה נגד חדד, איננה "תלונת שווא" כדבריו, ומציינת כי כך גם סברה המשטרה וכך סבר השופט שהורה על מעצרו של חדד. "רו"ח חדד מסתיר את העובדות, שבגללן הוגשה נגדו תלונה למשטרה, ובגללן הופסקה ההתקשרות איתו", כותבת קדימה.
"גרם לכך שחשבונות קדימה היו שגויים"
קדימה טוענת במכתבה, כי מאז סוף שנת 2006, ביצע רו"ח חדד, כשהיה עדיין גזבר במפלגה, רכישות של ציוד, בעיקר ציוד מחשבים, מחברה השייכת לחברו הטוב רו"ח מוטי מימון, בשם ח.מ.א.ק השקעות טכנולוגיות. לדברי התנועה, היקף הרכישות מתקרב למיליון שקל. פעילותה העיקרית של ח.מ.א.ק הייתה מכירת מוצרים לקדימה ומרביתם של המוצרים נמכרו לקדימה במחיר העולה על מחירי השוק.
"רו"ח חדד בחר בחברו הנ"ל, רו"ח מימון, לבצע עבור קדימה הפקת שיקים בעבור פעילים ויושבי קלפיות בבחירות לכנסת ה-18. הבחירה בוצעה ללא הליך תקין ומחיריה מופרזים, כאשר רו"ח מימון הפיק את השיקים באמצעות חברה השייכת לו - י.ע.ל.ם השקעות", מציינת קדימה.
התנועה טוענת כי רו"ח חדד העביר לחברת י.ע.ל.ם כספים, שחלקם התקבלו מהמדינה בנאמנות, בהיקף המתקרב ל-13 מיליון שקל. "על הטיפול בכספים האלה, רו"ח לא דרש מחברו ביטחונות מתאימים, לא פיקח על פעילותו ולא קיבל תיעוד מספק", מציינת קדימה. "בשל אלה, חשבונות קדימה היו שגויים ולא שיקפו את המציאות ובידי החברה נותרו כספים בהיקף של כ-700,000 שקל למשך כשנתיים ונגרמו איחורים בתשלומי החובה. חדד הסתיר עובדות אלה משך שנתיים מן המפלגה ומבעלי התפקידים בה".
בקדימה טוענים כי רו"ח מימון שותף בחברה נוספת בשם א.א. שירעד יזמות ופרויקטים, שכתובתה במשרדו של רו"ח חדד והמנהלת של החברה היא אחותו של חדד.
לרו"ח חדד (באמצעות חברה בשם איריבר נכסים והשקעות) ולרו"ח מימון (באמצעות חברת י.ע.ל.ם) חברה משותפת, בשם י.פ.ל השקעות וניהול נכסים, המבצעת עסקות בהיקף גדול. "כך, רו"ח חדד העדיף את חברו - שותפו וגרם לקדימה נזקים", טוענת קדימה.
"עובדות אלה כולן הוסתרו מעיני קדימה והוסוו מאחורי מסך של חברות ויש בהן לפחות מעילה באמון וניגוד עניינים בוטה. רו"ח חדד לא השיב לגופן של העובדות. על-רקע האמור ועל-רקע זה בלבד הופסקה ההתקשרות שבין קדימה לחדד. על-רקע זה הוגשה גם תלונת קדימה נגד רו"ח חדד למשטרה, שפתחה בחקירה ובעקבותיה נעצר רו"ח חדד, בהוראת שופט, למספר ימים", מסכמת התנועה.

תאריך:  26/01/2012   |   עודכן:  26/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שימוש בלתי חוקי של חדד במאגר הדוא"ל"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חדד נישק מזוזה של קדימה. לבני:
זו הטרדה מינית  |  26/01/12 17:41
2
ציפי ליבני "מיס קלין"
רוני מכפר שלם  |  26/01/12 21:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש דחה את ערעורן של מנרב ואלקטרה על זכיית קבוצת פוליסיטי במכרז שהיקפו 2 מיליארד שקל    סולברג: המרכז נוהל בצורה מקצועית והוגנת
מירב ארד
כחלק ממאמצי משרד התיירות לעודד תיירות במגזר החרדי הופקו חמישה מוספי תיירות בשיתוף עיתונים חרדיים ותוכנית התמחות למורי דרך על תיירות חרדית
יפעת גדות
מייסד חברת PIP, ז'אן-קלוד מאס, נעצר בביתו    בשנת 2010 אסרה צרפת על השימוש בשתלי PIP שיוצרו מסיליקון תעשייתי באיכות ירודה, בשל החשש לקרעים ולדליפה    קרוב ל-400,000 נשים ב-65 מדינות השתמשו בשתלים המדוברים
איתמר לוין
ראש עיריית ירושלים לשעבר וסניגורו לא התייצבו לדיון בשאלה האם משפט הולילנד יידון בפני הרכב    רוב הסניגורים מתנגדים לבקשת המדינה לקבוע הרכב; אולמרט וזקן לא הביעו דעה
יפעת גדות
חולים עם סרטן גרורתי של המעי הגס, שטופלו בתחילה באווסטין ובכימותרפיה סטנדרטית לפני שקיבלו אווסטין עם כימותרפיה שונה לאחר שהמחלה התקדמה, חיו זמן ממושך יותר במידה משמעותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il