רשת מגה קמעונאות השיקה (יום ד', 1.2.12) את המותג "מגה הום" בתוך סניפי מגה בול, בשטח של כ-800 מ"ר, בהשקעה של כ-12 מיליון שקל. המתחמים שהושקו במסגרת קונספט "חנות בתוך חנות", יציעו מגוון רחב של מוצרי ריהוט ועיצוב לבית, ריהוט גן, כלי עבודה ומוצרי טקסטיל וחשמל, לדברי מגה במחירים הנמוכים בכ-15%-25% ממחירי השוק. יש לציין, כי ענף השיפוצים העצמיים לבית נאמד בכ-5 מיליארד שקל בשנה.
עד סוף 2012 יוקמו שמונה מתחמי מגה הום, ועד סוף 2013 יהיו 12 מתחמים בסניפי הרשת בכל רחבי הארץ.
מגה הום תציע מוצרים כמו נדנדות, בגדים, מגבות, טלוויזיות, נגנים, מיקרוגלים. מנורות, פטישים, מקדחות, אביזרי בטיחות, צעצועים, מוצרי גינון וצביעה, ועוד.
בנוסף הודיעה הרשת על השקת מותג פרטי בתחום זה תחת המותג "מגה הום" שיכלול מוצרי פרזול, אביזרי אמבט, טקסטיל בית וכו'. מוצרי המותג הפרטי "מגה הום" יימכרו לא רק במתחמי המגה הום אלא בכ-20 סניפי מגה בול נוספים. בחברה צופים כי מתחמי המגה הום יביאו לעלייה של 20%-25% במכירות כל סניף, דבר שיתבטא בהגדלת הכנסותיה של מגה קמעונאות בכ-110 מיליון שקל, במונחים שנתיים.
זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה קמעונאות, מסר בתגובה: "השקת מגה הום מהווה את אחד ממנועי הצמיחה של הרשת לשנים הבאות ואנו רואים בו מתן ערך מוסף ייחודי ללקוח בשוק רווי זה של רשתות המזון. מהלך זה הינו הוכחה לניצול מוצלח ויעיל של הסינרגיה עם חברות הבנות, נעמן, ורדינון וד"ר בייבי, שמביא עימו בשורה ממשית לצרכנים. אנו מאמינים כי הקונספט יקל ויטיב עם הצרכנים שייהנו ממגוון רחב של כל הפריטים להם הם זקוקים תחת קורת גג אחת במחירים זולים ומשתלמים".