X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש קובע: מדובר ברשלנות חמורה וחוסר אכפתיות, שלא אליהן התכוון המחוקק כאשר העניק לחברה חסינות מתביעות הסכום ישולם לראש לשכת עורכי הדין לשעבר, שתבע 250,000 שקל
▪  ▪  ▪

חברת בזק תשלם לעו"ד שלמה כהן, לשעבר ראש לשכת עורכי הדין, פיצוי של 20,000 שקל בגין שלושה ניתוקים של קווי הטלפון והאינטרנט במשרדו, שאירעו תוך יממה בנובמבר 2008. שופט בית משפט השלום בתל אביב, אבי פורג, קבע (24.1.12), כי מדובר ברשלנות חמורה מצידה של בזק, שלא אליה התכוון המחוקק כאשר העניק לה חסינות מפני תביעות.
הניתוקים נמשכו שעות ארוכות ונבעו בשל הפעמים מטעויות של בזק. בפעם הראשונה שדרגה החברה מיוזמתה את מהירות הגלישה בשירותי האינטרנט של משרד כהן, בפעם השנייה בוצע ניתוב לא נכון של הקו ובפעם השלישית הוא נותק לחלוטין. על כך אומר פורג: "שלושת הניתוקים של שירותי האינטרנט והדואר האלקטרוני למשרד התובע בפרק זמן קצר של כ-24 שעות אירעו כתוצאה מטעויות אצל הנתבעת (ככל הנראה טעויות אנוש) כאשר הצטברות הטעויות, מספרן ומשכן על-רקע הזמן הקצר שחלף בין תקלה לתקלה מגיעות לכדי אי אכפתיות ואדישות מצד הנתבעת לתוצאות התנהלותה". לדבריו, התקלות תוקנו במהירות יחסית רק משום שכהן מעסיק חברת מיחשוב, ולכן עולה השאלה מה גורלו של לקוח שאין לו שירות כזה.
בדחותו את טענת בזק לחסינות, אומר פורג: "איני סבור שיש לקבל את התנהלות הנתבעת שמבצעת טעויות פעם אחר פעם וגורמת לתקלות חוזרות ונשנות בשגרת העבודה במשרדו של התובע. איני רואה סיבה מדוע אנשי הנתבעת לא יפעלו ביתר תשומת לב נוכח הפניות בכתב ובעל פה של משרדו של התובע וזאת במקום לפעול בצורה חסרת אחריות וללא התחשבות ברצון הלקוח לבצע בדיקה של אפשרות לשדרוג לפני השדרוג בפועל.
"איני סבור שהמחוקק התכוון בסעיפי החסינות ליצור מצב שאנשי הנתבעת ינהגו בחוסר אכפתיות, אדישות ורשלנות כפי שנהגו במקרה זה בהקשר של מקור התקלות ומשך הטיפול בתקלה השנייה, במיוחד על-רקע מקור התקלות בעטיה של התנהלותה של הנתבעת.
"אני סבור שמספר התקלות, תכיפותן, משכן הכולל כאשר במהלכן משרדו של התובע לא קיבל שירותי אינטרנט ודואר אלקטרוני ובמיוחד הסיבות לתקלות שמקורן בהתנהלות הנתבעת, כל אלה יחדיו, הופכים את רשלנות הנתבעת בענייננו לרשלנות חמורה ולפיכך יש לה אחריות בגין התנהלותה לנזקים שנגרמו לתובע".
כהן תבע פיצוי של 250,000 שקל, מתוכם 150,00 שקל בטענה לנזקים ישירים והיתרה בטענה לפגיעה במוניטין שלו. ואולם, פורג זיכה אותו כאמור בפחות מעשירית סכום התביעה, לאחר שקבע שלא הוכיח את הנזקים הנטענים, ולכן קבע את הנזק על-פי אומדן.

תאריך:  01/02/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק תשלם 20,000 שקל בשל ניתוקים תכופים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
סחטנות של עורכי דין
מיכאל ב  |  2/02/12 12:23
2
טוענים שב-הוט המצב יותר גרוע
גדליהו  |  4/02/12 15:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חברת האחזקות בבעלות נוחי דנקנר בוחנת הפיכת חברת מעריב לחברה פרטית תוך מחיקת כל ניירות הערך שלה מהמסחר בבורסה    מעריב צופה גירעון כולל של 160 מיליון שקל בתזרים המזומנים השוטף בין אוקטובר 2011 לספטמבר 2013
איתמר לוין
הפיצוי להוריה של הנערה שנרצחה בבית ספר ישולם ברובו בידי בית הספר, מועצת קצרין, מועצת גולן, המדינה וחברות הביטוח מגדל ומנורה    הרוצח רומן זדורוב נמחק מהתביעה
מירב ארד
לראשונה נבחר לועד התאחדות סוכני הנסיעות חבר ועד מהמגזר הערבי
עופר וולפסון
יוסי בכר אומר כי המערכת הבנקאית הולכת וסופגת עוד ועוד דרישות רגולטוריות מכבידות: "עלינו לצבור הון כנגד הקצאת אשראי ואנו לא יכולים לספק אשראי נוסף"    מנכ"ל התמ"ת: "ההתמקדות שלנו בעשור הקרוב - ביבשת אפריקה"
אלעזר לוין
חתמה על עסקת-אופציה לרכישת מגרש לשני מגדלי מגורים בשכונת בבלי בת"א    העסקה מותנית ביכולתה לגייס 280 קונים תוך תקופת זמן מוגדרת    שילמה בעד האופציה 10 מיליון שקל    המנכ"ל עזב, ויש עוד בעיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il