X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר ההתאחדות לכדורגל משמש מנהל האגף לפיתוח עסקי בחטיבה הבנקאית של דיסקונט, ויפרוש מתפקידו לפנסיה מוקדמת לאחר 35 שנות עבודה בבנק
▪  ▪  ▪
לוזון. זמן למשפחה [צילום: פלאש 90]

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, חתם (יום ה', 2.2.12) על הסכם פרישה מוקדמת לגמלאות מבנק דיסקונט, לאחר 35 שנה של עבודה בבנק. בתיאום עם ראשי הבנק, ימשיך לוזון בתפקידו עד מרס 2012. הודעתו של לוזון באה שבועיים לאחר שנעצר בפרשת "הכדור המרכזי", בחשד שהתערב במינוי שופטים למשחקיה של מכבי פתח תקוה, שבראשה עמד בעבר.
לוזון מסר כי במקביל לפעילותו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, בכוונתו להקדיש את זמנו לשהייה לצד משפחתו, לפעילותו כחבר בוועד המנהל של אופ"א ולעשייה ציבורית. יצויין, כי לוזון מכחיש את החשדות נגדו.
ההסכם עליו חתם לוזון מוצע לכלל ראשי הבנק, במטרה לעודדם לצאת לפרישה מוקדמת. למעלה מ-300 עובדי הבנק חתמו בשנה האחרונה על הסכם פרישה מוקדמת לגמלאות.
מיד לאחר שירותו הצבאי החל לוזון לעבוד בבנק דיסקונט כיועץ השקעות בסניף מקומי בפתח תקוה, כאשר כעבור מספר שנים מונה לסגן מנהל הסניף המקומי. בתחילת שנות ה-90' מונה לוזון לאחראי על המחלקה העסקית ולסגן מנהל הסניף המרכזי של דיסקונט ברמת השרון ובשנת 1996 מונה למנהל סניף בפולג שבנתניה ומיד לאחר מכן נתבקש לכהן כמנהל הסניף המרכזי בפתח תקוה. בתום תפקידו זה נתמנה לוזון למנהל הסניף המרכזי של דיסקונט בהרצליה. בשנת 1999 מונה למנהל מרכז העסקים של הבנק בתל אביב, וב-2002 מונה לממונה על מרכז העסקים במחוז חיפה והצפון ולמנהל הסניף הראשי שלדיסקונט בחיפה. בשנת 2007, אז מונה לוזון למנהל באגף המסחרי של החטיבה העסקית בבנק, האחראית על כל מרכזי העסקים בישראל. כעבור זמן מה החל לכהן כמנהל האגף לפיתוח עסקי בחטיבה הבנקאית. במקביל לתפקיד זה, החל לוזון לכהן כיו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל, תפקיד שאותו הוא נושא ללא שכר.
הבטחה לאישה
לדברי לוזון, "לפני 15 שנים הבטחתי לרעייתי שבגיל 57, עשר שנים לפני גיל הפנסיה, אפרוש מעבודתי האינטנסיבית בבנק ואקדיש יותר זמן איכות לצידה. היא דאגה להזכיר לי את הבטחתי מדי שנה. אני עומד בהבטחתי אליה.
"לא אכחיש שהתמרון בין עבודתי בבנק לבין היותי יו"ר ההתאחדות לכדורגל נעשה קשה יותר. בכל ימות השבוע, יום עבודתי החל בשעות הבוקר בדיסקונט והסתיים עד השעות המאוחרות במשרדי ההתאחדות לכדורגל. בכוונתי כעת להתמקד בעשייה ציבורית למען החברה ובמעקב וטיפול ביתר-שאת אחר תחילתה של שנת המפנה בכדורגל הישראלי עם בניית אצטדיונים חדישים, הקמת בית נבחרות שינוהל מקצועית ע"י הטובים ביותר ואירוח טורניר היורו היוקרתי לנוער שייערך בשנת 2013".

תאריך:  02/02/2012   |   עודכן:  02/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי לוזון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבי לוזון חתם על הסכם פרישה מדיסקונט
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עכשיו יהיה לו יותר זמן להחריב
צרור  |  3/02/12 20:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
נתונים שאספה המועצה הלאומית למחקר ופיתוח הלמ"ס מראים כי בישראל שיעור ההוצאה של חברות בבעלות זרה על מחקר ופיתוח במגזר העסקי הוא מהגבוהים ביותר בעולם - 57%, לעומת 5% בלבד ביפן    "החברות הרב-לאומיות משתמשות ביתרון היחסי של ההון האנושי בישראל, אך מייצרות את תוצריו במקומות אחרים בעולם"
רחלי מלק-בודה
קבוצת חרדים שהורידו את הכיפה מתכוונים להגיש בקרוב תביעה ייצוגית נגד המדינה    הסיבה: לא למדנו לימודי ליבה ונאלנו להשלים לבד את הפערים    "המדינה הפקירה בידי ההורים שלי את העתיד והם בחרו למנוע ממני ידע בסיסי" מספר אחד העותרים
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון שב ומותח ביקורת על חוק ההסדרים ועל החיפזון בו הוא נחקק, תוך הצבעה על טעויות שנופלות בו בשל כך    רובינשטיין: המחוקק צריך לתקן ולא לשלוח את הפרקליטות לבצע טלאי על גבי טלאי
תומר לוי
חלוץ בית"ר לגל"צ. מגרלשווילי צפוי לעלות בהרכב מול בני סכנין בשבת
עופר וולפסון
לצורך מימון חיפושי הנפט והגז תעמיד החברה האם הלוואה לשתי החברות בסכום של 60 מיליון דולר, ללא דרישת ביטחונות, עד לכניסת הסכם האשראי עם HSBC לתוקף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il