X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת המכרזים של רשות השידור לא תתכנס ביום ראשון הקרוב לביצוע מכרז פנימי חוזר לתפקיד מנהל קול ישראל, בעקבות בקשתו של אריה שקד לפסול את כינוסה ולשנות את הרכבה
▪  ▪  ▪
שקד. טענות לוונדטה מצד בן-מנחם וגילת [צילום: פלאש 90]

ועדת המכרזים של רשות השידור לא תתכנס ביום ראשון הקרוב לביצוע מכרז פנימי חוזר לתפקיד מנהל קול ישראל. כך קבעה (יום ה', 2.2.12) השופטת שרה שדיאור בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, בעקבות בקשתו של אריה שקד, מנהל קול ישראל (בפועל) לשעבר, נגדו הומלץ על הגשת כתב אישום בגין הדלפת מסמכים חסויים, לפסול את כינוסה ולשנות את הרכבה.
שקד, שביקש לפני כמה ימים לשוב ולהתמודד לתפקיד, ניהל בשבועות האחרונים מו"מ עם הרשות לקראת פרישתו לאור ההמלצה על הגשת כתב האישום, ואף דרש לקבל תנאים מיוחדים. כיוון שסורב, החליט לנסות בכל דרך לעכב את המינוי המחודש של מיקי מירו. על-רקע זאת הגיש את הבקשה לבית הדין.
שקד דורש כי יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור, ואמיר גילת, יו"ר הוועד המנהל ויו"ר ועדת המכרזים, יפסלו עצמם מהשתתפות בדיון ובהחלטה במכרז החוזר.
השופטת קבעה כי יום לאחר המועד בו אמורה הייתה להתכנס הוועדה, כלומר ביום שני ה-6 בפברואר, יתקיים דיון במסגרתו יישמע ההליך בהשתתפות שני הצדדים.
כזכור, קיומו של המכרז החוזר נעשה בעקבות החלטת בין הדין מה-26 בינואר לקיים מרכז חוזר לתפקיד, בשל פגמים בהרכב ועדת המכרזים. במועד כינוסה הקודם, ב-10 ביולי 2011, בחרה הוועדה במיקי מירו לתפקיד.
"לא יכול לצפות לדיון הוגן וענייני"
בבקשתו לבית הדין כותב שקד כי "קיום מכרז, מטרתו לבחור את האיש המתאים ביותר לתפקיד. בנסיבות דנן איני רואה סיכוי של משש כי חברי הוועדה אשר בחרו במכרז הקודם במירו, יצביעו כעת בניגוד להכרעתם הקודמת. עובדה זו אינה מאפשרת דיון פתוח והליך הוגן ומקצועי אשר יביא לבחירת האדם המתאים לתפקיד מרכזי ברשות השידור".
שקד טוען כי בן מנחם, מנכ"ל הרשות מולו התמודד על תפקיד המנכ"ל, "ידוע בעוינותו הרבה אלי וזאת עוד טרם כניסתו לתפקיד. הוא פעל בעבר ופועל עד היום לפגוע בי, במעמדי ובשכרי".
עוד מציין שקד כי "היריבות רבת השנים בינו לביני היא דבר ידוע וגלוי לכל, ולאחרונה הוא אף הגיש נגדי תלונה במשטרה על פגיעה בפרטיותו כביכול ולפיכך ברור לחלוטין כי הוא אינו יכול להיות חלק מהרכב הוועדה שבה דנים במועמדותי".
לגבי אמיר גילת. טוען שקד כי זה "החל לפעול ולהתבטא נגדי סמוך מאד לאחר כניסתו תפקיד יו"ר הרשות". הוא מציין כי אינו יכול לפעול בעוודה לאור הטענה כי התבטא נגד שקד בפני מנכ"ל אגודת העיתונאים בת"א, יוסי בר מוחא. "לדברי בר מוחא, גילת אמר לו במפורש כי הוא רואה באריה שקד מועמד 'עצמאי ולא נאמן' וכי 'בלשכת ראש הממשלה אין מעוניינים בו כמנהל קול ישראל'", כותב שקד.

תאריך:  02/02/2012   |   עודכן:  05/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביה"ד לעבודה: בחירת מנהל קול ישראל תידחה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אין גבול לכל תעלול... ל"ת
הניה  |  2/02/12 19:49
2
מהרסייך ומחריביך ממך יצאו
יהורם  |  2/02/12 20:28
3
לא מחזיק מים ל"ת
י.  |  4/02/12 08:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נער אנס את אחותו הצעירה, ביצע בה מעשי סדום ותקף אותה באכזריות    כאשר סיפרה הנערה על כך לאמה, נמנע ממנה להתלונן במשטרה ומאוחר יותר אף היכתה אותה האם
אלעזר לוין
הוועדה המחוזית אישרה את התוכנית    עיקר השטח מיועד למשרדים, וכן חיהיו קו קומה מסחרית ומרכז כנסים
אלעזר לוין
יועץ הביטוח והפנסיה ד"ר שלמה חזן דורש מהמפקח על הביטוח לנקוט צעדים נגד הטייקון שנקלע לקשיים בדלק נדל"ן    "לא יתכן שטייקון שנכשל ימשיך להיות אחראי לכספם של מאות אלפי מבוטחים. התמורה ממכירת הפניקס תפרע את כל חובותיו"    המפקח שריג עדיין לא השיב
אלעזר לוין
ישפצו שלושה בנינים ששימשו כ"בתי קיץ" לשייכים ערביים, שיהפכו למסעדות    הערכה:שילמו 30-20 מיליון שקל    יבנו 24 דירות יוקרה על הרזרבה הקרקעית של המגרש    הבנינים ההיסטוריים יושכרו למסעדות ב-200 שקל למ"ר לחודש, 1.4 מיליון שקל לשנה
איתמר לוין
קובע בעניינו של עאטף זאהר: עבריין מין סדרתי, אשר איננו מפנים את פליליות מעשיו ואת חומרתם, איננו מבין את האסון שהמיט על קורבנו, איננו מביע חרטה, איננו סבור שהוא נזקק לשיקום דרכיו - איננו מסוג האסירים שככלל יש לשחררם שחרור מוקדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il