X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השטיח המעופף העבירה משפחה מטיסה לטיסה, רק מתוך שיקולים שלה, מבלי להודיע להם על כך מראש ותוך השארתם שבע שעות בשדה תפצה את ההורים ב-7,000 שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מארגן נסיעות לחו"ל אינו רשאי להעביר נוסעים מטיסת שכר אחת לאחרת משיקולים התלויים רק בו. כך קובע (25.1.12) שופט בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, יוסי טורס.
גל ואודי ידין טסו לכרתים בטיסת שכר שארגנה השטיח המעופף, לאחר שרכשו את הכרטיסים בחברת אקסטרא טורס. הם הדגישו, שכהורים לילדים חשוב להם שהטיסות יהיו בשעות נוחות ובחברה ישראלית. ואולם, בהגיעם לשדה התעופה בכרתים נמסר להם, כי לא יטוסו בטיסת ארקיע של השעה 22:40. רק אחרי שעות רבות נמסר להם שיטוסו ארצה לפנות בוקר בטיסה של חברה זרה.
טורס קובע, כי העובדה שרק משפחת ידין הועברה מטיסת ארקיע לטיסה אחרת מלמדת, כי הדבר נעשה בשל שיקולים של השטיח המעופף ולא בשל אילוצים חיצוניים המתרחשים בטיסות שכר. הוא דוחה את טענתה של השטיח המעופף, לפיה היא רשאית לנייד נוסעים בין טיסות שכר, וקובע שהדבר מהווה הפרה של התחייבותה החוזית כלפי ידין.
עוד אומר טורס, כי אפילו אם השטיח המעופף הייתה רשאית לעשות זאת - הרי שכלל התנהגותה הייתה נגועה ברשלנות. נציג החברה מסר לידין מידע שגוי ולפיו הם רשומים לטיסת ארקיע, ועוד: "ניתן היה לצפות כי לאחר שהעבירה את התובעים לטיסת לילה ללא הודעה ואילצה אותם להמתין לשווא שעות רבות בשדה התעופה, תפעל היא למזער את סבלם, על דרך של שיכונם בבית מלון סמוך, או למצער מתן חדר מנוחה ואספקת מזון בשעות הרבות שהמתינו התובעים בשדה התעופה, אולם אף זאת לא נעשה".
טורס אומר: "אין בליבי ספק שלתובעים נגרמה עוגמת נפש של ממש. אדם המגיע לשדה תעופה במדינה זרה, מתוך ציפייה לעלות לטיסה ארצה ומגלה, לראשונה, כי לא רק שאינו רשום לטיסה, אלא שלא ידוע כלל לאיזו טיסה, אם בכלל, הוא רשום, מוצא עצמו בסיטואציה לא נעימה לשון המעטה. על התובעים עברו מספר שעות של חשש לא מבוטל עד אשר נמצאה טיסה עבורם, לא כל שכן כאשר עמם שני ילדיהם הקטנים. הוסף לכך שהתובעים וילדיהם נאלצו להמתין בשדה התעופה משך כ-7 שעות בשעות הלילה הקטנות (עד 4:30) ומתקבלת תמונה קודרת בהחלט". טורס חייב את השטיח המעופף לפצות בני הזוג ב-7,000 שקל.

תאריך:  02/02/2012   |   עודכן:  03/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 השטיח המעופף בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש: אין לנייד נוסעים בין טיסות שכר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי קובע, כי יש צורך בסימולטניות: נטילת רכושו של אחר והכוונה לשלול אותו ממנו צריכות להתרחש בעת ובעונה אחת    במקרה הנדון, הכוונה התגבשה רק לאחר המעשה
עופר וולפסון
שלושה מלקוחותיה של "הלני", מתקשרת עם אנשים מהעולם הבא, טוענים כי שילמו לה כל אחד מאות אלפי שקלים, מבלי לקבל חשבונית מס
איתמר לוין
מנחם גלברד טיפל במשך 16 שנים בהפשרת קרקעות הקיבוץ, אך בסופו של דבר ויתר גבעת השלושה על ההפשרה בהסכם אליו הגיע עם המינהל מאחורי גבו של גלברד
עופר וולפסון
על-רקע הקמפיין שמנהלת ההסתדרות בשבועות האחרונים נגד בית הדין ונשיאתו אומר הנשיא בדימוס כי אין החלטה סופית שמונעת מההסתדרות לשבות אלא רק החלטת ביניים    "הביקורת בזמן האחרון חורגת מתרבות הדיבור"
עופר וולפסון
ועדת המכרזים של רשות השידור לא תתכנס ביום ראשון הקרוב לביצוע מכרז פנימי חוזר לתפקיד מנהל קול ישראל, בעקבות בקשתו של אריה שקד לפסול את כינוסה ולשנות את הרכבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il