X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אשתקד נמכרו בהוד השרון 402 דירות חדשות, עליה חדה של 69% כן נמכרו 1,054 דירות חדשות בראשל"צ, עליה של כ-38% המכירות ביבנה זינקו ב-144% ל-845 דירות
▪  ▪  ▪

זינוק נרשם אשתקד במכירת דירות בהוד השרון, ביבנה ובראשון לציון, שלוש מהערים סביב תל אביב, ההולכות וכובשות מקום בולט בשוק הדירות. ב-2011 נמכרו בהוד השרון 402 דירות, גידול חד של כ-69% לעומת 2010. בראשון לציון נמכרו אשתקד 1.054 דירות, עליה של כ-38% לעומת 2010. נתונים אלו הם על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
הנתונים מצביעים על מפת הדיור החדשה של ישראל, ההולכת ונוצרת בתקופה האחרונה: המכירות הולכות וגדלות בערי הלווין סביב תל אביב, הנהנות מכמה יתרונות: מחירים נמוכים משמעותית לעומת ת"א היקרה, אוכלוסיה ברמה גבוהה יחד עם שירותים משופרים, קרבה לעיר הגדולה תודות לכבישים המהירים ולרכבת.
ראשון לציון עמדה אשתקד במקום הרביעי מבחינת מספר הדירות שנמכרו בה. עו"ד יוסי נווה, בעליה של חברת גל יוזמה הבונה בעיר, מציין כמה מהסיבות לגידול במכירות: מחירים נמוכים משמעותית לעומת תל אביב; קרבה לתל אביב באמצעות כביש 4, כביש 431 ונתיבי אילון; אוכלוסיה חזקה; עלייה ברמת ובאיכות השירותים שהעיר נותנת לתושביה.
רותם אברון, סגן מנכ"ל לשיווק בחברת שלום את נתן, מציין כי חברתו בונה בנחלת יהודה, בצפון העיר, שהיא השכונה היחידה בעיר שבה בונים כיום קוטג'ים. הוא מציין את התמהיל הטוב של תושבי העיר, משפרי דיור לעומת זוגות צעירים.
הרכבת עוזרת ליבנה
זינוק של 144% נרשם אשתקד ביבנה, שבה נמכרו 845 דירות. עקב כך, הגיעה יבנה למקום השביעי מבחינת מספר הדירות שנמכרו בה. יעקב אמסלם, סמנכ"ל חברת הבניה אלמוג כ.ד.א.י. וגם אוהד סבן, סמנכ"ל דונה, ששתיהן בונות בעיר, מציינים שעיקר הביקוש הוא ביבנה הירוקה. סבן מציין את יתרונותיה של יבנה כעיר מגורים שקטה, ועם זאת קרובה למרכז, שתהיה עוד יותר קרובה בקרוב, עם פתיחת תחנת הרכבת יבנה-מערב. אמסלם מציין, שרוב הקונים ביבנה הם משפרי דיור.
סופי סרוגו, מנכ"ל חברת סרוגו, הבונה בהוד השרון, מציינת שהדירות בעיר זולות משמעותית לעומת הערים השכנות הרצליה, רמת השרון ורעננה. חברתו של ראול סרוגו בונה כיום מגדל בן 23 קומות בצפון העיר. אבי זיתוני, מבעליה של חברת זיתוני, שאף היא בונה בהוד השרון, מציין בין היתר את השירותים הקהילתיים הטובים שהעיר נותנת לתושביה.

תאריך:  05/02/2012   |   עודכן:  05/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זינוק בדירות בהוד השרון, ביבנה וברעננה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
לראשונה ייבנו בעיר גם בניינים בני ארבע קומות
מירב ארד
בכירים מהצמרת הכלכלית והמדינית הגיעו אמש לאירוע פרידה מג'ון בק, השותף הקנדי בכביש חוצה ישראל    באירוע נכח גם שר האוצר הקנדי, ג'יימס פלאהרטי
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי בבאר שבע קובע לראשונה: כאשר השב"ס מונע מאסיר חופשות בשל מידע מודיעיני, יהיה עליו להגיש חוות דעת שמכיניה עשויים להיחקר על תוכנה
אלעזר לוין
הייתה 6 שנים מהנדסת העיר הרצליה, וקודם לכן 6 שנים אדריכלית העיר ת"א
איציק וולף
הרמטכ"ל הכריע כי אלוף אמיר אשל יהיה המפקד הבא של חיל האוויר    גבר במירוץ לתפקיד על אלוף יוחנן לוקר    יפקד על חיל האוויר באחת התקופות המכריעות ביחס לאיום הגרעין האירני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il