X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביה"ד דחה את בקשת 012 לאסור על העסקתו של רואי פסטרנק, לשעבר מנהל תחום ה-DATA בחברה, במיזם התקשורת התת-ימית של בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪
בזק בינלאומי. הבכיר מ-012 החזיק מידע סודי [צילום: ארכיון מחלקה ראשונה]

בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב אפשר (9.2.12) לרואי פסטרנק, לשעבר מנהל מחלקת ה-DATA בחברת 012 סמייל טלקום, לעבור לשורותיה של חברת בזק בינלאומי. השופטת רוית צדיק דחתה את בקשתה של 012 לצו ביניים נגד מעברו של פסטרנק, עד להכרעה בתביעה שהגישה נגדו.
פסטרנק שימש במשך 12 שנים כמנהל תחום נתוני תקשורת בינלאומיים (DATA) ב-012, עד התפטרותו בנובמבר 2011. חודש לאחר מכן חתם על הסכם עם בזק בינלאומי, אך 012 טענה שבכך הוא מפר את התחייבותו לשמור על סודיות ושלא להתקשר במשך 12 חודשים עם חברה מתחרה.
בתביעתה טענה 012, כי פסטרנק "היה העובד הוותיק ביותר במבקשת בתחום עיסוקו, וריכז במשך שנות עבודתו ידע רב בתחום זה. המשיב ניהל את האגף בצורה בלעדית וריכוזית והחזיק את כל המידע הסודי (השייך למבקשת) ברשותו - רשימת הלקוחות והספקים (ובעיקר הכוונה לא לרשימה עצמה, כי אם לאנשי הקשר ומקבלי ההחלטות אצל כל אחד מהם), הצרכים הספיציפיים והייחודיים של כל ספק וכל לקוח וההסכמים שנחתמו איתם, מבנה עלויות , פירוט שיתופי הפעולה, מחירים והצעות שנתנה המבקשת במכרזים השונים, מערכות היחסים עם הלקוחות והספקים, התוכניות העתידיות של המבקשת בקשר להסכמים ושיתופי הפעולה וכיו"ב".
צדיק קבעה, כי 012 לא הוכיחה את קיומו של סוד מסחרי ספציפי. לדבריה, "בתחום ה-DATA פועלות מספר חברות תקשורת המספקות שירותיהן למספר לקוחות קטן אשר על-פי רב פרטיהם, מאפייניהם, אנשי הקשר והחוזים שנחתמו עימם מצויים בידיעת כל השחקנים הרלוונטיים, דהיינו בידיעת כל הספקים. כן הוכח לכאורה, כי הלקוחות להם מספקות חברות התקשורת את שירותי ה-DATA הינם ברובם המכריע, לקוחות משותפים שאינם באים בגדר 'נחלת' חברה זו או אחרת".
צדיק הוסיפה: "הוכח לכאורה כי מדובר בתחום דינאמי, מתפתח ונתון לשינויים בפרקי זמן קצרים מאוד, בפרט בעקבות פרישת כבל תת-ימי נוסף מטעם המשיבה [בזק בינלאומי]. על כן הדעת נותנת כי הנתונים והתעריפים אשר היו נכונים לפני תקופה קצרה - מועד בו הייתה חברה אחת בלבד אשר עסקה בתחום התשתיות, (חברת מד נאוטולוס) הופכים תוך פרק זמן קצר, עם הצטרפות חברות נוספות לתחום התשתיות, לבלתי רלוונטיים". לפיכך, "ככל שהמשיב ניחן בזיכרון פנומנאלי וביכולתו לזכור פרמטרים רבים ביחס ללקוחות העיקריים, משפרמטרים אלה מתעדכנים כל העת עד כי ערכם הממשי והשימוש בהם מתיישן בשל עידכון מחירים ודינמיות ענף התקשורת, לא ניתן לראות במידע זה כסוד מסחרי".
עוד אומרת צדיק, כי לא הוכח שפסטרנק יועסק בבזק בינלאומי בתחום ה-DATA. פסטרנק עצמו טען, כי תפקידו יהיה קידום מכירת התשתית התת-ימית של בזק בינלאומי - ו-012 לא הביאה ראיות לסתור את גרסתו. כמו-כן, לא הוכח שהוא עשה או יעשה שימוש בסוד כלשהו של 012.

תאריך:  16/02/2012   |   עודכן:  16/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכיר לשעבר ב-012 הורשה לעבור לבזק בינ"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בכיכר אדם בכניסה לירושלים אירעה תאונת דרכים קשה בין אוטובוס למשאית. מפרטים ראשונים עולה כי מדובר באוטובוס שהסיע ילדים מקלנדיה ועלה באש. תשעה ילדים ומורה נהרגו, וכוחות מד"א מפנים פצועים רבים
איתמר לוין
מאמן הנוער במכבי תל אביב, עמיר תורג'מן, המצוי בהליכי פשיטת רגל, הצהיר על פער של 5,500 שקל לחודש בין הכנסותיו להוצאותיו
איתמר לוין
קסאם אל-מוגרבי דרס 15 בני אדם בכיכר צה"ל בירושלים ונורה למוות    העליון דחה את עתירתם של בני משפחתו נגד הריסת חלק מביתם בשכונת ג'בל מוכבר
מירב ארד
אלפי תיירים התאכזבו לגלות את הקולוסיאום סגור לאחר שחלקים מהקירות החלו להתפורר    בעיר אורבינו נפגעו כנסיות עתיקות והקתדרלה נסגרה בשל פגעי המים
מערכת אתר ערוץ הספורט
קאבס-אינדיאנה 87:98. 13 אס' ללין, ניו יורק ניצחה. בוסטון נכנעה לדטרויט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il