X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר האוצר מאשים את מערכת הביטחון בסחיטה באיומים נתניהו מסרב לזימון של מופז להופיע בדיון בוועדת חוץ וביטחון: "לא אהיה תפאורה לפריימריז בקדימה"
▪  ▪  ▪
שטייניץ. למדינה יש צבא, לא להפך [צילום: פלאש 90]

"ממשלת ישראל הכריעה - הצבא צריך להצדיע" - כך אמר (יום א', 19.2.12) שר האוצר, יובל שטייניץ, קודם שנכנס לישיבת הממשלה. דבריו נאמרים יום אחרי שהרמטכ"ל בני גנץ התראיין לשלושת הערוצים ודיבר בגנות הקיצוץ בתקציב הביטחון.
שטייניץ תקף בחריפות את הדיווחים מצה"ל וממשרד הביטחון על קיצוצים בתוכניות חיוניות לפרויקטים גדולים, לאימונים ולהצטיידות, וכינה אותם "סחיטה באיומים".
"מערכת הביטחון פתחה במסע של הפחדות", אמר שר האוצר. "שהצבא לא יהלך אימים על הציבור וישחק לפי כללי המשחק הדמוקרטיים". הוא התייחס לכך שדוח מבקר המדינה בעניין אסון הכרמל שצפוי לקבוע לו אחריות מיוחדת - עשוי לחזור על עצמו שוב בעקבות מפלה צבאית: "אם מישהו חושב לנצל את דוח המבקר לניצול ציני של מערכת הביטחון - יש לו טעות", אמר.
עוד הוסיף: "זה לא צבא שיש לו מדינה אלא מדינה שיש לה צבא ויש כאן ניסיון לעוות את הדיון הרציונלי על סדר העדיפויות. תמיד אין מספיק כסף, לא לביטחון ולא לחינוך ולא לרווחה, אבל קמפיין כזה של הדלפות מקצינים בצבא, מכתבים שמודלפים לתקשורת, דיונים פנימיים בעיתונות, הוא קמפיין שיש בו הטעיה, כי בפועל מערכת הביטחון קיבלה תוספת של מיליארדים".

נתניהו: לא אהיה קישוט של מופז
[צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר לדיווחים לפיהם יו"ר ועדת החוץ והביטחון, שאול מופז, מתכוון לזמן אותו לישיבת הוועדה. "לא. תודה". אמר נתניהו בישיבת שרי הליכוד, "אני מעריך את התהליך הדמוקרטי בתוך המפלגות, אבל אני לא מתכוון שמשרד ראש הממשלה ויתר משרדי הממשלה ישמשו תפאורה לפריימריז בקדימה".
שטייניץ אמר לנתניהו בישיבה: "ראיתי לתהדמתי שהוועדה זימנה אותך, אותי ואת שר הביטחון. הייתי פעם יושב-ראש הוועדה הזאת ואני לא זוכר אי פעם התנהלות כל כך לא תקינה".
שאול מופז מסר בתגובה לסירוב הממשלתי: "נתניהו הפך לתפאורה במזרח התיכון, למנהיג חסר השפעה, חסר עמדה וחסר עמוד שדרה. נתניהו ושטייניץ כנראה לא הפנימו את הביקורת על השריפה בכרמל ומה קורה כאשר מציבים אולטימטום בלתי ראוי. מדובר בעוד דוגמה להתנהלות פחדנית ומבישה. כשמשחקים באש פורצת שריפה. בכל הנוגע לתקציב הביטחון ראש הממשלה ושר האוצר משחקים באש. אין ולא יהיה סופרטאנקר שאפשר להסתמך עליו במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות".

תאריך:  19/02/2012   |   עודכן:  19/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שטייניץ: הממשלה הכריעה, על הצבא להצדיע
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תקציב ל"ת
אמל גמולה  |  19/02/12 12:38
2
תקציב הביטחון
אמל   |  19/02/12 12:45
3
יש הרבה שומן בצבא.
אליהו חיים  |  19/02/12 13:01
4
אצל ב.ג. גנצ היה עף מזמן
בכל מצב  |  19/02/12 16:14
5
לצערי שטייניץ צודק הפעם.
פועה  |  20/02/12 10:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בשנה שעברה נרשמו במדינה 63.8 מיליון לינות של מטיילים - גידול של 6% לעומת 2010
אלעזר לוין
רכשה את הקרקע, בת 120 דונם, מפרטיים, בעסקה לפי 20% עד 22%    העסקה מותנית בשינוי יעוד למגורים ובאישור תב"ע    ייתכן שיאושרו 700 דירות    המתחם הוא ב"גבעת הכלניות" - האם ישמרו על שמורת הטבע?    ניתן להמיר את העסקה הגדולה בעסקה קטנה תמורת 2.5 מיליון שקל
איתמר לוין
למעלה מ-15 חברי כנסת מציעים להקים שתי נציבויות שיטפלו בתלונות הציבור על שוטרים וסוהרים    טוענים: חוקרי מח"ש מצויים בניגוד עניינים ולאסירים אין כתובת לתלונות
יפעת גדות
המדריך הפסיכיאטרי הקודם הגדיר תהליך טבעי של אבל ככזה הנמשך שנה, לפני שפסיכיאטר יכל לקבוע כי תחושות מתמשכות כמו עצבות, קשיי שינה, איבוד תיאבון ודיכאון מצדיקים טיפול תרופתי ופסיכותרפיה    לאחרונה המדריך "כיווץ" תקופה זו לחודשיים    המהדורה הבאה אמורה "לכווץ" את התקופה עוד יותר, וכך לאפשר לפסיכיאטרים לאבחן דיכאון גם לאחר שבועיים
איתמר לוין
הרב יובל שרלו, מחשובי הרבנים בציונות הדתית, טוען שביהמ"ש העליון הפר את האיזון הראוי בין חובת התקשורת לחשוף מעשי עוול לבין האיסור החל גם עליה בתחום ההלכתי של לשון הרע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il