X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אשרף גסאר, המואשם שהונה בנקים ב-18 מיליון שקל, הודיע שלא יוכל לעמוד בתנאים לשחרורו למעצר בית, ולפיכך ייעצר עד תום ההליכים
▪  ▪  ▪
מלון המלך דוד. הבטיח לתבוע מניות [צילום: אורן גור]
עו"ד חשוד בגניבת 19 מיליון ש' מבנקים במצרים
איתמר לוין
מעצרו של אשרף גסאר, החשוד גם בהלבנת הון, הוארך בשבוע * לצידו נעצר עו"ד אמיר מואסי, לו מייחסת המשטרה עבירות דומות, אך מעצרו הוארך ביממה בלבד
לרשימה המלאה

עו"ד אשרף גסאר, המואשם בהונאת בנקים מצריים ב-18 מיליון שקל, יישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו. כך קבע (יום א', 4.3.12) שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, רון שפירא, לאחר שגסאר הודיע שלא יוכל לעמוד בתנאי שחרורו למעצר בית.
על-פי כתב האישום נגד גסאר, הוא ייצג את בנק מצר ואת בנק אל-עקארי בדרישתם לקבל מניות בחברת מלונות ארץ ישראל. מדובר בחברה שהייתה בעלת מלון המלך דוד, ומניותיהם של המשקיעים המצריים בה נתפסו בידי המדינה כרכוש נפקדים. גסאר הודיע לבנק אל-עקארי שבכוונתו להגיש תביעה בסך 78 מיליון דולר לקבלת מניות בחברה, וקיבל מהבנק 8.3 מיליון שקל לצורך תשלום האגרה. בפועל, הגיש גסאר רק תביעה לפסק דין הצהרתי ושילם אגרה של 954 שקל.
לדברי המדינה, גסאר ניסה לפעול בצורה דומה מול בנק מצר, כאשר ביקש להעביר לידיו 10.2 מיליון שקל כאגרה בתביעה בסך 406 מיליון שקל, אך לא הצליח להפקיד את ההמחאה שקיבל מהבנק. בעקבות זאת, פעל גסאר בדרכי עקיפין לקבלת הכסף במסווה של תשלום חובו של אדם לבנק אל-עקארי, בין היתר באמצעות זיוף מסמכים שהוגשו לבית המשפט. המדינה אומרת, כי גסאר השתמש בכסף בין היתר לרכישת ניירות ערך ומכונית אאודי.
באישום השלישי נטען, כי גסאר פנה לפרופ' אשר מעוז מאוניברסיטת תל אביב והציע לו להעניק לבנקים המצריים ייעוץ אקדמי. לאחר שמעוז השיב בחיוב, קיבל גסאר מבנק אל-עקארי 940,000 דולר אותם הציג כשכר טירחתם של מעוז ומומחים אחרים, נטל את הכסף לעצמו והודיע למעוז שהבנקים אינם מעוניינים בשירותיו. בשני האישומים הבאים טוענת המדינה, כי גסאר שלשל לכיסו 18 מיליון שקל שהפקידו הבנקים בידיו ככספי נאמנות ואף העלים אותם מרשויות המס.
שפירא קבע בחודש שעבר, כי גסאר ישוחרר למעצר בית מוחלט אם יפקיד 18 מיליון שקל במזומן, או 10 מיליון שקל במזומן בצירוף שעבוד נכסים בשווי של 15 מיליון שקל. סניגורו, עו"ד ציון אמיר, טען שמרשו אינו יכול לעמוד בתנאים אלו וביקש להקל בהם. ואולם, שפירא קבע, כי "מעיון בחומר הראיות וגם לאחר ששמעתי את טענות הצדדים כעת, לא שוכנעתי כי אכן אין ביכולתו של הנאשם להמציא את הבטוחה כפי שקבע בית המשפט".

תאריך:  05/03/2012   |   עודכן:  05/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד המואשם בהונאת בנקים מצריים - למעצר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הפגישה בין נתניהו לאובמה מוגדרת מכרעת, וצפויה לעסוק בשאלת הגרעין האירני    רה"מ צפוי להיפגש עם פנטה ולנאום בוועידת אייפאק    לבני: "נתניהו טועה כאשר הוא בוחש בפוליטיקה הפנימית בארה"ב"
יפעת גדות
מחקר חדש גילה כי הפרעות נשימה בשינה - כדוגמת נחירות - מעלות את הסבירות להתפתחות מצבים כמו היפראקטיביות ולהפרעות התנהגות    לעתים הילד מאובחן עם ADHD ומקבל תרופות מבלי לדעת שיש בעיה מתחת לפני השטח
מירב ארד
חגיגות פורים ברחבי הארץ - העדלאידע, התהלוכות, הפסטיבלים, ההצגות, הסדנאות והטיולים
אלעזר לוין
בשכונה יהיו 1,280 ווילות, והיא מיועדת לקליטת חלק מקציני הקבע שיעברו עם בסיסי צה"ל לנגב    בוטלה תוכנית קודמת לבנות גם דירות רגילות
איציק וולף
ראש הממשלה, שיגיע מחר לפגישה עם אובמה בבית הלבן, אמר כי הוא שבע רצון מתוכן נאומו של הנשיא האמריקני בוועידת איפא"ק    "מעריך את הצהרתו של אובמה כי ישראל חייבת להיות מסוגלת להגן על עצמה, בעצמה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il