X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוספת של מנת בשר אדום לא מעובד לתזונה היומית עלולה להעלות את הסיכון למוות ב-13%, את הסיכון למחלה קרדיווסקולרית (של הלב וכלי הדם) קטלנית ב-18% ואת הסיכון למוות מסרטן ב-10%
▪  ▪  ▪
לא להגזים [צילום: פלאש 90]

תזונה עשירה בבשר אדום עלולה לקצר את תוחלת החיים, כך לפחות על סמך מחקר שערכו חוקרים מבית הספר הרווארד לרפואה. המחקר שערכו כלל יותר מ-120,000 איש והראה כי בשר אדום מעלה את הסיכון למוות מסרטן ולבעיות לב.
החלפת הבשר האדום בדגים, בעוף או באגוזים הורידה את הסיכונים. מומחי תזונה רבים מאמינים כי בשר אדום יכול עדיין להיות חלק מתזונה מאוזנת.
החוקרים ניתחו נתונים מ-37,698 גברים בין השנים 2008-1986 ו-83,644 נשים בין השנים 2008-1980.
הם גילו כי תוספת של מנת בשר אדום לא מעובד לתזונה היומית עלולה להעלות את הסיכון למוות ב-13%, את הסיכון למחלה קרדיווסקולרית (של הלב וכלי הדם) קטלנית ב-18% ואת הסיכון למוות מסרטן ב-10%. הנתונים לגבי בשר מעובד היו גבוהים יותר - סיכון גבוה ב-20% למוות, סיכון גבוה ב-21% למוות מבעיות לב וסיכון גבוה ב-16% למוות מסרטן.
המחקר הראה כי צריכה גבוהה של בשר אדום נמצאה קשורה לסיכון גבוה בצורה משמעותית למוות מכל סיבה שהיא, ממחלות קרדיווסקולריות ומסרטן. הקשר זוהה גם בבשר אדום לא מעובד וגם בבשר אדום מעובד, עם סיכון גבוה מעט יותר לצריכת בשר אדום מעובד.
החוקרים מאמינים כי השומן הרווי מהבשר האדום הוא שאחראי לעלייה בסיכון לבעיות לב, והנתרן המשמש בייצור הבשר המעובד הוא שמעלה את הסיכון למחלות קרדיווסקולריות בגלל השפעתו על לחץ הדם.
תזונאים רבים מאמינים כי הבשר האדום עדיין יכול לשמש כחלק מתזונה מאוזנת, אך ממליצים לבחור בחלקים הרזים יותר ולהשתמש בשיטות בישול בריאות יותר, כמו צלייה בגריל.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  13/03/2012   |   עודכן:  13/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו, על בסיס ניסויים בעכברים ובבני אדם, חלבון מסוים שיכול לשמש מטרה טיפולית פוטנציאלית חדשה לטיפול בחולות עם סרטן שד המאופיין בביטוי יתר של המולקולה ErbB-2
עידן יוסף
מסעדת 'היימישע עסין' בירושלים אינה מאפשרת למלצריות להגיש בימי חמישי בערב בגלל דרישת הבד"ץ    ב'ישראל חופשית' יפגינו    בעלי המסעדה: "חבר'ה משועממים"
עידן יוסף
המתמודד שהיה חולה בתסמונת טורט ופרש מהתוכנית אחרי קצת יותר מחודש טוען כי הפסיכיאטר טען שיש לו תרופה נגד המחלה ושם לו שישה כדורים ביד
עידן יוסף
בוגרים של ישיבה תיכונית טענו כי הרב דרוקמן לא דיווח על רב בישיבה שביצע מעשים מגונים בתלמידים    שר החינוך ויו"ר ועדת הפרס החליטו לדחות את הבקשה: "אין בכך כדי לשלול מכלול מעשיו וזכויותיו במהלך חייו"
עידן יוסף
חברה שמחזיקה קצין בטיחות תחויב להדביק על רכביה מדבקה לדיווח על עבירות תנועה    יו"ר ועדת הכלכלה: "הח"כים אינם מורמים מעם" גם רכביהם יחויבו במדבקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il