X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הקרן יהיעודית, בהיקף של 100 מיליון שקל, תעניק הלוואות לעסקים קטנים בתחומי המלאכה, התעשיה והמסחר, בערבות אישית וללא בטחונות יעמיד בנוסף אשראי לעסקים קטנים בקרן בערבות המדינה
▪  ▪  ▪
קינן. העסקים הקטנים - יעד אסטרטגי [צילום: תמר מצפי/באדיבות גלובס]

בנק הפועלים מקים קרן ייעודית, בהיקף של 100 מיליון שקל, שתעניק הלוואות לעסקים קטנים בתחומי המלאכה, התעשיה והמסחר, לרבות עוסקים מורשים וחברות שלא היו מקבלים אשראי במהלך הרגיל של העסקים, תוך הקלה משמעותית בדרישה להמצאת בטוחות. כך הודיע (יום ג', 13.3.12) הבנק.
הקרן תתמקד בעסקים קטנים הזקוקים לאשראי בהיקפים קטנים יחסית, כולל סכומים נמוכים מ-100 אלף שקל, כך שהיא תוכל לתת מענה לצרכים של אלפי עסקים קטנים.בנק הפועלים יסייע במתן יעוץ עסקי-כלכלי ללא עלות לכל לקוחות הקרן, באמצעות חברות ייעוץ חיצוניות המתמחות בתחום, כדי לסייע לעסקים להתבסס ולהתרחב. כמו-כן, יציע הבנק ללקוחות הקרן המשך ליווי חיצוני בעלויות מופחתות, בהתאם לצרכי הלקוחות ורצונם. בנוסף, יעמיד הבנק ללקוחות הקרן מפגשים עם מומחים ממגוון רחב של תחומים פיננסיים וחיצוניים בכדי להצמיח אותם ולאפשר להם לנהל טוב יותר את עסקם ואת ענייניהם הפיננסיים. המפגשים יאפשרו ללקוחות אלה הן לימוד וצמיחה בתחומים מקצועיים כגון סחר חוץ, מטבע חוץ וכו' והן NETWORKING עם עמיתים בתחומם.
הקרן בשם "פועלים לצמיחה" מצטרפת לזכיית הבנק במכרז שפרסמה באחרונה המדינה, לקרן בערבות המדינה לעסקים קטנים ובינוניים, ויעמיד בנוסף לעסקים אלה אשראי בהיקף של 700 מיליון שקל בערבות המדינה. גם בשנים האחרונות השתתף בנק הפועלים במכרזים דומים של המדינה למתן אשראי לעסקים בינוניים, ובשלוש השנים האחרונות העניק במסגרת זו הלוואות בהיקף של כ-700 מיליון שקל.
"העסקים הקטנים - גורם מרכזי בצמיחת המשק בשנים הקרובות"
ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, שהכריז על שנת 2012 כ"שנת העסקים הקטנים", אומר כי "בנק הפועלים, מתוך ראייה עסקית, משקית וחברתית, הציב לעצמו יעד להגדלת הפעילות מול העסקים הקטנים, שלהערכתנו יהוו גורם מרכזי בצמיחת המשק בשנים הקרובות. עסקים קטנים מהווים מרכיב חשוב מאוד בצמיחת הסקטור העסקי והמשק הישראלי כולו. הם בעלי תרומה משמעותית לגידול במספר מקומות העבודה, בין היתר בישובי הפריפריה, ולכן יש להם משקל רב בקידום המשק והחברה הישראלית כולה".
לילך אשר טופילסקי, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית, אמרה כי "הפריסה הרחבה של בנק הפועלים מאפשרת לנו להעניק שירות אישי לעשרות אלפי עסקים קטנים בכל רחבי הארץ, באמצעות מחלקות עסקיות מקצועיות במערך הסניפים. אחד היתרונות הבולטים של הבנק הוא ביכולת להעניק, באמצעות המחלקות העסקיות, שירותים מקצועיים גם לעסק קטן או זעיר בהיקף ובאיכות שאינם נופלים מהשירותים הניתנים לעסקים גדולים יותר במרכזים העסקיים".

תאריך:  13/03/2012   |   עודכן:  13/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנק הפועלים מקים קרן הלוואות לעסקים קטנים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפני שלוקחים הלוואות הייתי ...
מילנה  |  13/05/12 14:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קרא לשר האנרגיה להכריז על מצב חירום - צעד שיאפשר לשר לנקוט בצעדים שלא לפי הרגולציה הקיימת    עוד בשורות רעות: עליית מחירי החשמל הקרובה, בשיעור של 6.6% - אינה הסוף, ובשנה הבאה יעלה התעריף בעוד 3%
עופר וולפסון
בית המשפט העליון לא קיבל את עמדת החברה לפיה בית המשפט המחוזי התעלם מדיני המשכון וכי היא נכנסה בנעליה של בעלת זכויות החכירה המקוריות    השופט עמית: "אין לזהות קונה בהליכי מימוש משכון לבעל המשכון"
יפעת גדות
הקפידו על תזונה בריאה
יפעת גדות
מדינות אירופה זכו לקבל מיליארדי דולרים    לאחר ארבע שנות יישום התוכנית נראה שיפור בכל כלכלות אירופה
אביתר בן-צדף
מרביתם מרגישים את הצורך בעוד צוות לחימה - כפי שהיה בעבר    בינתיים מתכנן הפנטגון לסגור שמונה צוותי קרב גדודיים, כדי לעמוד ביעדי הקיצוץ בתקציבי משרד ההגנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il