X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפקת האח הגדול מגישה תביעה נגד סער שיינפיין ואומרת כי הוא הכוח המניע מאחורי סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות נגדה לדבריה, הוא בחר לנסות ולקבל לידיו את הפרס שבו לא זכה במסגרת התוכנית, ולא שלל השתתפות בעונה נוספת של התוכנית
▪  ▪  ▪
שיינפיין. האם ידיעות אחרונות תהיה הנתבעת הבאה? [צילום: אלירן אביטל]

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מוגשת הבוקר (יום ה', 15.3.12) באמצעות עו"ד רקפת פלד, עו"ד חגית תמיר ועו"ד אפרת רוזנר ממשרד גולדפרב זליגמן ושות', תביעה על סך של 3 מיליון שקלים בטענה כי סער שיינפיין היה הגורם המניע לפרסומים המהווים הוצאת דיבתה של התובעת - קופרמן הפקות בע"מ, מפיקת תוכנית האח הגדול.
בתביעה נטען כי סער שיינפיין, אחד ממשתתפי העונה השנייה של "האח הגדול", הוא הכוח המניע של סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות, אשר התפרסמו בכלי תקשורת רבים שנהו אחרי עיתון ידיעות אחרונות, במסגרתן נטען כי ההפקה סיפקה למתמודדים בתוכנית כדורים פסיכיאטריים, סיממה אותם, והכווינה את התנהגותם של אותם מתמודדים אשר הפכו להיות "בובות" בידה העושות את רצון ההפקה.
בתביעה נטען כי כתבות אלה נסמכו על דבריו הכוזבים של שיינפיין, שזכה במקום השני, ואשר בחלוף שנתיים ימים לאחר סיום העונה בה השתתף, ולאחר שהשתלבותו במדיה התקשורתית לאחר מכן לא השביעה את רצונו, בחר לחזור אל הבמה התקשורתית על-ידי העלאת טענות כזב, אשר הוא יודע היטב שאין בהן ממש.
כן נטען בתביעה כי שיינפיין בחר לנסות ולקבל לידיו את הפרס שבו לא זכה במסגרת התוכנית, על דרך משלוח מכתב גדוש בטענות כזב, שבו נסה לסחוט כספית את ההפקה בדרישה ממנה לקבל לידיו 2.5 מיליון שקלים וכן איים בפניה לתקשורת. משסירבה לשלם את הסכום הנדרש על ידו, מימש שיינפיין את איומו ופנה לידיעות אחרונות ולכלי תקשורת נוספים, שעה שהוא שוטח בפניהם סיפורי כזב ושקר שכל כולם נועדו לפגוע במוניטין של קופרמן הפקות ונועדו להחזיר את שיינפיין לתודעת הקהל.
לטענת ההפקה, הטענות שנטענו כלפיה לפיהן היא "מסממת" את המשתתפים בתוכנית בכדורים פסיכיאטרים ומנסה לכוון את התנהלות הדיירים בבית האח הגדול באמצעות טיפול פסיכיאטרי או תרופתי הניתן על ידה, הן טענות כוזבות שאין בהן ממש.
לדבריה, היא מעמידה לרשות הדיירים ליווי רפואי, לרבות בתחום הפסיכולוגי והפסיכיאטרי, על-ידי רופאים ואנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, המטפלים בדיירים, במידת הצורך ובהסכמתם. ליווי זה נעשה מתוך אחריות ודאגה לרווחתם ובריאותם הפיזית והנפשית של משתתפי התוכנית, ואין כל יסוד לטענה כי הוא נעשה במטרה של ההפקה להכווין את התנהגות דיירי הבית.
"בניגוד לפרסומי הדיבה, תרופות שניתנו למשתתפים, ככל שניתנו, כמו גם הטפול הפסיכיאטרי שניתן למי שנזקק לו, ניתנו על-ידי ד"ר אילן רבינוביץ', פסיכיאטר מקצועי בעל ניסיון רב, בהתאם לשיקול דעתו המקצועי הבלעדי, וסמכותו הרפואית, וזאת ללא קשר או תלות בצרכי ההפקה ומטעמים רפואיים גרידא, שעה שההנחיה הכללית היחידה שניתנה על-ידי ההפקה לפסיכיאטר הייתה לפעול לטובת הדיירים שנזקקו לטיפול פסיכיאטרי ומשיקולים רפואיים בלבד", נאמר בכתב התביעה.
התובעת מציינת כי במסגרת ראיון שהעניק (11.3.12) שיינפיין לחדשות 10, במענה לשאלה האם תחזור שוב לעונת ה-VIP של האח הגדול, הוא לא שלל זאת ואמר: "תן לי חוויה מתקנת, שאני אשב בליווי של מישהו שיעזור לי שם, אולי... לא יודע". התבטאות המעידה, לדברי התובעת, כי אין ממש בטענותיו כלפי ההפקה.
במסגרת התביעה דורשת התובעת כי תפוצה בסך של 3 מיליון שקלים וכן תובעת מסער שינפיין להתנצל בפניה על דבריו הכוזבים.

תאריך:  15/03/2012   |   עודכן:  15/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קופרמן הפקות תובעת מסער 3 מיליון שקל
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
שהאח הגדול ילך לעזאזל על הנזק
קורןנאוה טבריה  |  15/03/12 07:36
2
מי שבחר להשתתף בתכנית ..שיקרא
ס.עוזי  |  15/03/12 10:31
3
כמאמר השיר: היי אתה גיבור גדול
ענבל  |  15/03/12 11:01
 
- ידיעות אחרונות שיחקו אותה בגדו ל"ת
מיכאל10  |  17/03/12 07:56
 
- ידיעות אחרונות שיחקו אותה
מיכאל10  |  17/03/12 08:02
4
קשת וקופרמן פושעי תרבות ומוסר
נסים גבאי  |  15/03/12 15:04
5
סער שיינפיין עבריין מין ?
מיכאל10  |  16/03/12 15:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הקונה, חברת טיהל נכסים, תהרוס את הבניין הישן ותבנה במקומו בנין בן 1,660 מ"ר    פלדמן יקנה מגרש ביפו ב-505 אלף שקל
איתמר לוין
דחה את הטענה לפיה הצעד נועד ללחוץ על החמאס בנושא גלעד שליט וקבע: ארגוני הטרור מממנים את הלימודים כחלק מן התיגמול לחבריהם ומשתמשים בלימודים כאמצעי להעברת מסרים
איתמר לוין
קבע שמסירת תביעה לנענע10 אינה מהווה את מסירתה לפייסבוק, משום שהחברה הישראלית אינה נציגה בלעדית ורק מחזיקה בזיכיון לשיווק שטחי פרסום בפייסבוק בעברית
איתמר לוין
הקשישה שהייתה במצב מנטלי קשה, לא זכתה להשגחה ולטיפול הדרושים ונפלה ארבע פעמים בתוך ארבעה חודשים    ביהמ"ש: לבית האבות יש חובת זהירות מושגית כלפי דייריו
איתמר לוין
ההסכם היה העילה לסכסוך העבודה החריף ברכבת    בג"ץ קבע שהעתירה הוגשה בשיהוי ניכר, יש סעד חילופי והעותרים כלל לא פנו לפני כן לרשויות המתאימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il