X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפי המתווה, בשנים 2012 ו-2013 תשקיע הרשות 15% מהכנסותיה; כ-73 מיליון שקל יושקעו בהפקות מקומיות קנויות, 10% מההכנסות יושקעו בסוגה עילית ו-5% בהפקות מקומיות אחרות
▪  ▪  ▪
רשות השידור. הרפורמה בדרך [צילום: פלאש 90]

ועדות הכלכלה והחינוך אישרו לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה לתיקון חוק רשות השידור, לקראת יישום הרפורמה. האישור התאפשר לאחר שהנהלת רשות השידור הגיעה להסכמות עם היוצרים, באשר להשקעה של הרשות ביצירה מקומית בשנים הבאות.
לפי המתווה, בשנים 2012 ו-2013 תשקיע הרשות 15% מהכנסותיה; כ-73 מיליון שקל, לדברי גילת, בהפקות מקומיות קנויות. זאת כאשר 10% מההכנסות יושקעו בסוגה עילית ו-5% בהפקות מקומיות אחרות. כמו-כן, באותן שנים ישודרו 75 שעות בשנה של תוכניות סוגה עילית שאינן בשידור חוזר.
ב-2014 תגדל ההשקעה בהפקות ל-20% מהכנסות הרשות, כאשר 12% יושקעו בסוגה עילית ו-8% בשאר ההפקות ושעות השידור של סוגה עילית יעלו ל-100 שעות בשנה. ב-2015 תעלה ההשקעה ל-25%, כאשר 13% יושקעו בסוגה עילית ו-12% בשאר ההפקות ושעות השידור יעלו ל-125. ב-2016 תגיע ההשקעה ל-36% מההכנסות, בהתאם להצעה המקורית, כאשר 16% יושקעו בסוגה עילית ושעות השידור יעלו ל-180 שעות.
מנכ"ל הרשות, יוני בן-מנחם, הודיע כי ההנהלה נערכת ליישם בימים אלו את הרפורמה וכי בימים הקרובים ימשיך בפגישות עם עובדי הרשות, וכי ביום חמישי הקרוב ייפגש עם עובדי הטלוויזיה והמטה ולאחר מכן עם עובדי מערכת תל אביב, ובכך ישלים סבב פגישות עם עובדי הרשות שנועד לתת להם הסברים ומענה לשאלותיהם בנושא מתווה הרפורמה הקרבה.
עוד אישרה הוועדה את בקשת ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ', להוסיף למועצה ייצוג של היוצרים. הוועדה החליטה כי אחד מתוך 13 חברי המועצה יהיה נציג ציבור בעל מעמד בתחום היצירה הטלוויזיונית או הקולנוע.
ח"כ שאמה-הכהן: האגרה צריכה לעבור מהעולם
כמו-כן החליטה הוועדה שלא לאפשר לשר הממונה על הרשות לעצור את מתווה הפחתת האגרה באופן אוטומטי. היו"ר שאמה-הכהן אמר כי "השר מבקש לעצור את הוזלת האגרה, אך הוועדה חושבת שהאגרה צריכה לעבור מהעולם וצריך למצוא דרך מימון חלופית לרשות השידור. האגרה היא שיטה רעה ולא יעילה, גם מבחינת אחוזי הגבייה וגם מבחינת הוצאות הגבייה".
הוועדה קיבלה את הצעת היו"ר שאמה-הכהן, לפיה השר הממונה ימנה תוך 30 יום מיום אישור החוק ועדה, בראשות מנכ"ל משרדו, שתבחן חלופות לאגרה. מסקנות הוועדה יוגשו לשר ולוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה והחינוך תוך 60 ימים מיום מינוי הוועדה, ורק לאחר שהשר יקבל לידיו את המסקנות, הוא יוכל לעשות שימוש בסמכות לעצור את הפחתת האגרה.
עוד אישרה הוועדה הצעה נוספת של היו"ר שאמה-הכהן, לפיה בין תפקידי רשות השידור יהיה גם קידום השימוש בשפה העברית וטיפוח הכרתה.
כמו-כן אישרה הוועדה לרשות השידור להעביר תכנים באינטרנט ובסלולר ולמכור באנרים באתר האינטרנט שלה. על-מנת לפקח על הנושא אישרה הוועדה את הצעת היו"ר, לפיה הנהלים לפיהם יאושרו הפרסומות באינטרנט ומועד עליית הפרסומות לאוויר יהיו באישור הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה והחינוך.

תאריך:  15/03/2012   |   עודכן:  15/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסכם עם רשות השידור אושר בוועדת הכלכלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא ארצות הברית אמר במסיבת עיתונאים משותפת עם ראש ממשלת בריטניה כי חלון הזמן לפתרון דיפלומטי בנושא הגרעין האירני הולך ומצטמצם    נתניהו: כל מנהיג אחראי מבין שאסור לתת למטריה של עזה וחיזבאללה להפוך לגרעינית
איציק וולף
הצפרדע החדשה נראית זהה למינים אחרים אך בדיקה גנטית הראתה שמדובר במין חדש    התגלתה לאחר שחוקר שם לב לקרקור שונה ולא צפוי
עידן יוסף
הפקת האח הגדול מגישה תביעה נגד סער שיינפיין ואומרת כי הוא הכוח המניע מאחורי סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות נגדה    לדבריה, הוא בחר לנסות ולקבל לידיו את הפרס שבו לא זכה במסגרת התוכנית, ולא שלל השתתפות בעונה נוספת של התוכנית
אלעזר לוין
הקונה, חברת טיהל נכסים, תהרוס את הבניין הישן ותבנה במקומו בנין בן 1,660 מ"ר    פלדמן יקנה מגרש ביפו ב-505 אלף שקל
איתמר לוין
דחה את הטענה לפיה הצעד נועד ללחוץ על החמאס בנושא גלעד שליט וקבע: ארגוני הטרור מממנים את הלימודים כחלק מן התיגמול לחבריהם ומשתמשים בלימודים כאמצעי להעברת מסרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il