X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תשקיע 395 מיליון שקל במגדל בן 17 קומות דופלקס ב-7.5 מיליון שקל דירות במחיר התחלתי של 4.3 מיליון שקל רכשו את הקרקע במכרז ב-125 מיליון שקל "פרויקט מיוחד של דירות בוטיק
▪  ▪  ▪
פרויקט גינדי OAK רמת השרון [הדמיה: סטודיו אנדו]

גינדי החזקות תבנה מגדל בן 17 קומות, 64 דירות יוקרה, בצפון רמת השרון. כך מסרו ראשי החברה בפגישה עם עיתונאים שנערכה באתר (יום ה', 15.3.12). מחירי הדירות ינועו בין 4.3 ל-7.5 מיליון שקל. השיווק החל לפני שלושה שבועות, ולדברי ראשי החברה, יש עניין רב בדירות אלו, ועומדים לחתום על חוזים ראשונים. ההשקעה הכוללת, עם קרקע, בנייה ומימון, תגיע ל-395 מיליון שקל.
הדירות היקרות ביותר יהיו 4 דופלקסים בני 180 מ"ר, ועוד 83 מ"ר מרפסות - 7.5 מיליון שקל. שתי דירות גן בנות 152 מ"ר, עם גינה בת 220 מ"ר, יימכרו ב-4.8 מיליון שקל.
58 הדירות הנותרות יהיו בנות 152 מ"ר, ועוד מרפסת בת 27 מ"ר. דירה בקומה ראשונה תעלה 4.3 מיליון שקל, ותהיה תוספת קומות כמקובל. הבניין ייקרא OAK, אלון באנגלית, משום שהוא יבנה ברחוב יבנה 14, שכונת אלון.
החברה עומדת להוציא מכרז לבחירת קבלן ראשי. מעריכים שכ-10 חברות קבלניות גדולות יגישו הצעות, ובהן דניה-סיבוס, אשטרום, דורי ותדהר. בנק לאומי ייתן ליווי פיננסי.
רועי גינדי, ממנהלי ובעלי החברה, שהציג את הפרויקט, אמר כי לדעת החברה המחירים אינם מוגזמים. הוא אומר כי דירות יד שנייה דומות ברמת השרון נמכרות במחירים דומים, ואפילו יקרים יותר. לדבריו, המדובר ב"פרויקט בוטיק" של החברה, ובו בנייה ירוקה, לובי כניסה פרטי לכל דירה, חדרים בגובה 2.90 מטר (יותר מן המקובל), גימור ברמה גבוהה, חדר כושר וחניון תת-קרקעי. רני זיס יהיה האדריכל.
"המקום השני הציע 4% פחות"
גינדי רכשה את הקרקע במכרז של עיריית רמת השרון, אשתקד, ב-125 מיליון שקל שהם 1.95 מיליון שקל בממוצע לדירה. העירייה הציגה תב"ע לבניית שני מגדלים בסני 88 דירות כל אחת, 176 דירות סך הכל. גינדי החליטו לשנות את התוכנית ולבנות מגדל יוקרתי עם יותר קומות ופחות דירות מאשר בשני המגדלים. גינדי אמר כי המחיר ששילמה החברה לא היה מוגזם. לראיה - במכרז השתתפו חברות רבות, והחברה שהגיעה למקום השני הציעה 120 מיליון שקל, שהם 4% בלבד פחות מההצעה הזוכה.
על-פי פרסומים קודמים, הגישה קבוצת תושבים עתירה מינהלית נגד התוכנית. העתירה הוסרה לאחר זמן קצר, בעקבות הסדר ביניים לבין גינדי החזקות.
כחלק ממערך השיווק, השקיעה גינדי החזקות 4 מיליון שקל במשרד מכירות באתר. אדריכל המשרד הוא פיצו קדם, שגם יהיה אדריכל הפנים של הדירות והשטחים הציבוריים.

תאריך:  18/03/2012   |   עודכן:  18/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רועי גינדי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גינדי תבנה 64 דירות יוקרה ברמת השרון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
על-פי מנגנון ה-ATM יוכלו חברות להנפיק ניירות ערך באמצעות מכירתם בשוק המשני במהלך המסחר בבורסה בכמות ובמחיר שיוחלטו על ידן על-פי מחירי השוק והביקוש באותו מועד
מחלקה ראשונה
כך מבהיר עו"ד גיל גן-מור מהאגודה לזכויות האזרח    מסביר: הבשורה היא שהזכאים לדיור ציבורי יוכלו לקבל סיוע מוגדל בשכר דירה, אך מה שלא מודגש הוא שהם יצטרכו לוותר על התור לדיור ציבורי עבור הסיוע המוגדל
רועי גלדסטון, שליח אתר ערוץ הספורט לאתונה
מכבי נחתה ביוון לקראת המשחקים מול פאו. סופו: רוצים נקמה על הגמר
עידן יוסף
האח הגדול מסרב לרדת מן הכותרות - הפקת התוכנית טוענת כי קטיעת השידורים החיים למשך שעות ארוכות במקום לעבור למצלמה אחרת נועדה לא לפגוע במתמודדים ובמשפחותיהם, ולא כדי למנוע מההפקה מבוכה
מירב ארד
עד לאחרונה שימשה מדליון כעוזרת דובר המשרד לקליטת העלייה, ולפני כן מילאה תפקידי הפקה ותחקיר בידיעות אחרונות ובטלוויזיה החינוכית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il