X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשימת הישובים בהם מפעילה חברת דואר ישראל שירות שליחים עד הבית נקבע משיקולי כדאיות כלכלית, ובחברה שוקלים להרחיבו הדבר מתברר מתלונה שבה נקבע כי לא ייתכן ששליח הגיע לביתו הרחוק של הנמען בתוך 13 דקות מרגע שהגיע לסניף
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: עיתון חדשות הדואר]
פרשנות: הצבי לא זז
הנציבות מקבלת את טענת דואר ישראל כי הרישום השגוי נעשה בתום לב, ודואר ישראל מבקשת (לא מנחה...) את עובדיה להקפיד על רישום מדויק. אבל לרשום שהדואר הועבר לשליח ואף נעשה ניסיון למוסרו לנמען בביתו זה לא אי-רישום מדויק, זה שקר גמור. האובדן של דברי דואר לא מעטים נגזר מטיפול חובבני. בימים אלה מקיימת החברה סקר כדי להבין מדוע לקוחות רבים אינם שבעי רצון משירותיה. יש לקוות כי הלקחים ייושמו לטובת המשתמשים בשירותיה.

דבר דואר שנשלח מארה"ב לתושב ביתר עילית, באמצעות שירות דואר בינלאומי מהיר של חברת דואר ישראל, נמסר לו רק כעבור שלושה ימים אף שהגיע לישראל למחרת יום המשלוח. הוא התלונן על כך לחברת דואר ישראל, שהשיבה לו כי מהרישום במערכת הממוחשבת, העוקבת אחר שלבי העברת פריטי הדואר לנמענים ומתעדת אותם, עולה כי דבר הדואר אכן הגיע ליחידת הדואר בירושלים למחרת, ובאותו היום הגיע שליח של החברה לביתו בביתר עילית כדי למסור את דבר הדואר. מאחר שלא היה איש בבית, טענה, השאיר השליח הודעה על דלת הכניסה.
חברת הדואר התבססה בתשובתה על הרישום שנעשה במערכת המעקב ולפיו נעשה "ניסיון מסירה - סגור/נמען איננו", וכן על סדרי העבודה של השליחים, המחייבים השארת הודעה כאשר הנמען אינו בבית.
המתלונן חלק על תשובת חברת הדואר וטען כי באותו יום שהה בביתו, כי לא הגיע לביתו שליח ולא הושארה הודעה על הדלת. הוא קבל על כך בפני נציבות תלונות הציבור, שמצאה כי לפי הנתונים שבמערכת המעקב, דבר הדואר אכן הגיע לסניף הראשי בירושלים בשעה 15:13 וניסיון המסירה בוצע לכאורה בשעה 15:26. הנציבות הסבה את תשומת לבה של חברת הדואר לכך שלא סביר שניסיון המסירה בוצע פחות מרבע שעה לאחר שהתקבל בירושלים, ולו רק משום שהמתלונן גר ביישוב המרוחק לפחות חצי שעת נסיעה מבית הדואר...
הפריט הועברה לדואר נע
נמצא כי המידע שהוזן במערכת המעקב לא היה מדויק. חברת הדואר טענה כי נרשם בטעות שניסיון המסירה לא הצליח, אף שבפועל בוצעה "העברה לדואר נע".
חברת הדואר הודיעה לנציבות כי ממצאי בירור התלונה הובאו לידיעת עובדי החברה והם התבקשו להקפיד על רישום מדויק במערכת המעקב כדי למנוע הישנות תקלות כאלה. אשר לטענה בדבר השיהוי במסירת דבר הדואר למתלונן, החברה הסבירה כי משיקולי כדאיות כלכלית היא אינה מספקת בכל הארץ שירות דואר שליחים למסירת דברי דואר עד לבית הנמען, וכי ביתר עילית אינה נמנית עם היישובים שבהם ניתן השירות. עם זאת, החברה בוחנת אפשרות להרחבת השירות ליישובים נוספים, ובהם ביתר עילית.
החברה הסבירה כי בכל מקרה לא היה המתלונן אמור לקבל את דבר הדואר ביום הגעתו לירושלים אלא רק למחרת, באמצעות דואר נע, וכי בשל תקלה נקודתית נמסר לו דבר הדואר יומיים לאחר הגעתו. לבקשת הנציבות שלחה חברת הדואר למתלונן מכתב התנצלות ובו הסברים על הטעות ברישום. נוסף על כך, אף שלפי כללי הדואר הבינלאומיים לא היה המתלונן זכאי לפיצוי בגין האיחור במסירת דבר הדואר, היא צירפה למכתבה שי סמלי.

תאריך:  20/03/2012   |   עודכן:  20/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כדאיות כלכלית תקבע אם להפעיל דואר שליחים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אסור יהיה לתת עמלות על מוצר בודד, ועל תקופה של פחות משנה    "לפעמים גם אנחנו כועסים"
אלעזר לוין
רכש ב-26.5 מיליון שקל דירה בת 450 מ"ר, שהיא מחצית מהקומה ה-31    הוריו מתגוררים במחצית השנייה של הקומה, שגם היא בבעלותו    הערכה: מבקש לשפר את רמת חייהם של הוריו    ימשיך להתגורר בוילה ב-145 מיליון שקל בהרצליה
עידן יוסף
דחתה שלא כדין בקשות לקבלת רישיון נהיגה ציבורי למרות שנגד הפונים הועלו חשדות אך לא הוגש כתב אישום
עידן חגי ומוטי פשכצקי
בעלי הפועל לשעבר, שמעון ציטרון, תקף. תגובת טביב: זה מסע הסתה
איציק וולף
בעקבות המבוכה שנגרמה בשל הסירוב הראשוני של הביטוח הלאומי לממן את קבורת חלק מן הנרצחים בטולוז מציע ח"כ יעקב כץ לשנות את חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il