שוברי נסיעה בסך מאה שקלים - זה הפיצוי הזעום אותו קיבלה נוסעת של דן, שנרטבה באוטובוס עד לשד עצמותיה. בבוקרו של יום חורף נסעה דינה (שם בדוי) לעבודה באוטובוס עירוני. היא התיישבה במושב האחורי של האוטובוס וגילתה שהוא רטוב לגמרי.
דינה נעמדה מיד וגילתה כי מי גשמים דולפים פנימה דרך המנורה שבתקרה ומרטיבים את ראשי הנוסעים. גם ראשה נרטב. היא הסבה את תשומת לבו של נהג האוטובוס לרטיבות, ומאחר שכל בגדיה נרטבו נאלצה לרדת מהאוטובוס ולחזור לביתה במונית על-מנת להחליף בגדים. עקב כך, היא איחרה לעבודתה. זאת ועוד, בגלל הרטיבות הרבה באוטובוס החליקה דינה ברדתה ממנו ונחבלה קלות.
היא פנתה לדן וביקשה כי הליקויים באוטובוס יתוקנו, וכי בימים גשומים ייבדקו האוטובוסים לפני שישמשו להסעת הציבור. עוד ביקשה לקבל פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לה עקב הנסיעה באוטובוס הרטוב.
קואופרטיב דן השיב לה כי האירוע שעליו הלינה מוגדר כתאונת דרכים, ולכן עליה לפנות לחברת הביטוח של הקואופרטיב ואף להמציא ראיות לנזק שנגרם לה לטענתה. המתלוננת קבלה לפני נציבות תלונות הציבור במשרד
מבקר המדינה על תשובת דן וטענה, בין היתר, כי אין באפשרותה להוכיח כיום את הנזק שנגרם לה - בגדים רטובים, הזמן שאבד וההוצאות על הנסיעה במונית.
בירור התלונה העלה כי קואופרטיב דן קיים בירור עם נהג האוטובוס, והלה אישר כי בעת האירוע הסבה המתלוננת את תשומת לבו לרטיבות באוטובוס. הנציבות העירה לדן כי בנסיבותיו המיוחדות של המקרה - היעדר מחלוקת בדבר הרטיבות שהייתה באוטובוס ביום האירוע והיעדר אפשרות מעשית להוכיח כיום את הנזק הנטען - ראוי שהחברה תציע למתלוננת פיצוי-מה בלי להפנותה לחברת הביטוח.
בעקבות פניית הנציבות הודיעה חברת דן כי היא תעניק למתלוננת שוברי נסיעה בסך של 100 ש"ח.