X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אבי גבאי ויוני בן-מנחם חותמים על ההסכם [צילום: רפי דלויה]
ארבעה תדרים לכל רשת
משדרים חדשים ישפרו את קליטת קול ישראל
לאחר שנים של דשדוש הגיע מנכ"ל רשות השידור להסכם עם חברת בזק על שדרוג והרחבת משדרי האף-אם של קול ישראל עליית מדרגה בקליטת שידורי קול ישראל: תוספת של כ-60% למשדרי הרדיו הפרוסים בארץ - 35 בטווח המיידי ו-150 לטווח הארוך
יוני בן-מנחם, אמיר גילת ואבי גבאי [צילום: רפי דלויה]

נוני בן-מנחם ואבי גבאי [צילום: רפי דלויה]

אתר הרשות ייצא למכרז
אתר רשות השידור אומנם שודרג לאחרונה, אך מנהל הניו-מדיה זליג רבינוביץ נוכח כי אינו מתקדם מספיק, ולכן הוא יוצא למכרז חיצוני כדי לשדרגו באופן שיהלום את המדיה החדשה.

אושר חוק רשות השידור
חוק רשות השידור אושר במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית. תמכו באישורו 10 חברי כנסת והתנגד אחד, דב חנין (חד"ש), שאמר כי שידור ציבורי איננו שידור ממשלתי, וכי הצעת החוק איננה מבטיחה אי-תלות של השידור הציבורי אלא מעגנת תהליכי פוליטיזציה.

מתקשים לקלוט את שידורי קול ישראל? בקרוב זה הולך להשתנות. מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם ומנכ"ל חברת בזק, אבי גבאי, חתמו הבוקר (יום ד', 21.3.12) על הסכם לתוספת של כ-60% למשדרי רשות השידור בטכנולוגיה חדישה. במסגרתו, יוצבו בשלב הראשון 53 משדרי אם-אם חדישים, כמספר המשדרים הקיים היום.
הצפי הוא שעד סוף השנה יתוספו משדרים חדשים וכן יוחלפו משדרים ישנים בחדשים, בכך תתאפשר קליטת שידורי תחנות הרדיו באיכות טובה יותר.
על-פי תוכנית הפיתוח, אמורים להתוסף כ-150 משדרים בפריסה ארצית, והמערך כולו יכלול יותר מ-200 משדרים. בכך יינתן כיסוי כלל ארצי לכל שמונה רשתות הרדיו של רשות השידור - רשת א'-מורשת, רשת ב', רשת ג', רשת ד' (בערבית), רשת ה' (רק"ע), קול המוזיקה ו-88 אף-אם.
בטווח המיידי יתוספו 20 משדרים חדשים, ועוד 15 שיחליפו משדרים ישנים בני 30 שנה למשדרים חדשים בעלי הספק שידור מוגבר. כמו-כן, יוקמו שני אתרי שידור חדשים לחיזוק הכיסוי ביהודה, בשומרון ובערבה (אפרת ועין יהב)- סך-הכל 35 משדרים. הפריסה נקבעה על-פי הדרישות הנחוצות והדחופות כיום, תוך מתן דגש לישובים ולכבישים בפריפריה.
בנוסף לפריסת המשדרים, יוחלפו מערכי האנטנות בצפון הארץ, רשת ההפצה תשודרג לרשת אתרנט מתקדמת (טכנולוגיה לתקשורת נתונים) המבוססת על קווי תמסורת של חברת בזק עם גיבוי קליטה לווינית.
מערך המשדרים החדשים יהיה בטכנולוגיה החדישה ביותר הכולל RDS, המשדרים בטכנולוגית SOLID STATE המאפשרת יעילות שידור ושרידות, ניתנת לשליטה ולניהול מרחוק, ומאפשרת איכות וזמינות שידור משופרים.
בטקס חגיגי בתל אביב, אמר מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם, כי את השידור הציבורי מצילים מקריסה טכנולוגית. לדבריו, חזונו הוא שעל השידור הציבורי להגיע לכל אזרח בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת.
יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, אמר כי שלב ההתחדשות הטכנולוגית המתחיל היום הוא חלק חשוב מתוכנית ההתחדשות הכללית. לדבריו, מהלך שדרוג המשדרים נעשה מעבר לרפורמה ברשות, הוא חלק מהתחדשות כללית "ובזה אנחנו מקדימים את זמננו, תוך שאנחנו מתאימים א עצמנו לתפקידי הרדיו במאה ה-21", דבריו. מנכ"ל בזק, אבי גבאי, אמר כי במהלך השנים עמדו זו מול זו חברת בזק שבה הייתה יציבות ניהולית ורשות השידור, שבה היו עליות ומורדות בגלל משבר הניהול. הוא הביע שביעות רצון מכך שמול ההנהלה החדשה נחתם ההסכם והביע פליאה על כך שבזק הצליחה לתת פתרונות תקשורת לחוות בודדים בנגב, אך רק לרדיו לא התאפשר לה עד היום להגיע.
החלפת המשדרים תאפשר השלמת רפורמת התדרים, כך שלכל רשת יהיו ארבעה תדרים בלבד. עבודות התקנת המשדרים יחלו באמצע השנה הנוכחית, ויימשכו מספר חודשים.

אמיר גילת , רפי יהושע, אבי גבאי ויוני בן-מנחם [צילום: רפי דלויה]
תאריך:  21/03/2012   |   עודכן:  21/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משדרים חדשים ישפרו את קליטת קול ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הישראלית גברה 4:6, 2:6 על אליזה קורנט ותפגוש בסיבוב הבא את שראפובה
איתמר לוין
לנוכח הנחיית אגף החקירות לתת לטיפול בנושא זה את "התיעדוף המתאים", דחה בג"ץ עתירה נגד הימנעות המשטרה מאכיפת החוק נגד מעריב והארץ
זיו אברג'יל
אלי כהן הטיל וטו על ר"ג. האוהדים כבר החלו להסתער על הכרטיסים
עופר וולפסון
מליאת הכנסת אישרה סופית חוק עוקף רפורמה בחברת החשמל, הקובע כי רישיונות החברה יוארכו עד סוף 2013    אם עד אז לא תצא לדרך הרפורמה במשק החשמל הממשלה תצטרך לתקן את החוק פעם נוספת
עידן יוסף
לבית של המוזיקה הישראלית יש אבא חדש - יניב מורוזובסקי נבחר לנהל את רשת ג' של קול ישראל    בשנתיים האחרונות ייסד ועמד בראש תחנת הרדיו האינטרנטית הפופולרית Click2Dance, שמשדרת מוסיקת דאנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il