X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה רשמה ברבעון הרביעי הפסד נקי של 188 מיליון שקל ובנוסף רשמה 10% ירידה בהכנסות הדוחות המלאים פורסמו באיחור, לאחר שהחברה קיבלה הערכת שווי מעודכנת ל-012 סמייל, שהביאה להפחתת ערך משמעותית
▪  ▪  ▪
בן-דב. ירידת ערך חדה [צילום: פלאש 90]

חודש לאחר שפרסמה דוחות כספיים חלקיים, מודיעה (יום ה', 22.3.12) חברת פרטנר על הפסד כספי ברבעון הרביעי של שנת 2011 - לראשונה בתולדותיה של החברה שהתאגדה לפני 11 שנים.
החברה רשמה ברבעון הרביעי הפסד נקי של 188 מיליון שקל, והפסד תפעולי של 55 מיליון שקל. ברבעון המקביל אשתקד הציגה החברה רווח נקי של 304 מיליון שקל. החברה מציינת בדוחותיה שביטול מתווה הפחתת מס החברות, בעקבות המלצות דוח ועדת טרכטנברג שאומצו על-ידי הממשלה, גרעו מרווחיה עוד 12 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-1.58 מיליארד שקל - 10% ירידה, שמקורה בעיקר בהפחתת דמי הקישוריות.
ההכנסות השנתיות של פרטנר הסתכמו ב-7 מיליארד שקל, עלייה של 5%. הרווח הנקי הסתכם ב-443 מיליון שקל. ההכנסה הממוצעת למנוי של החברה ירדה ב-9% ל-111 שקל.
הדוחות הכספיים המלאים פורסמו רק כעת, לאחר שהחברה קיבלה מחברת הייעוץ גיזה, זינגר אבן, את הערכת השווי ל-012 סמייל. זו הביאה להפחתת ערך לפרטנר ברווח התפעולי השנתי בסכום של 322 מיליון שקל וברווח הנקי בסכום של 311 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה ברבעון הרביעי לפני ההשפעה החד-פעמית לירידת ערך הסתכם ב-123 מיליון שקל - ירידה של 60% לעומת הנתון המקביל אשתקד. כתוצאה מההפחתה, פרטנר לא תחלק דיבידנד ברבעון הנוכחי, אך החברה הודיעה כי מדיניות הדיבידנד שלה לא תשתנה ב-2012 ותישמר חלוקת 80% לפחות מהרווח הנקי. מדובר בפעם השנייה השנה שפרטנר מחליטה לא לחלק דיבידנד רבעוני.
"אין השפעה על האיתנות הפיננסית של החברה"
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, מסר בתגובה לפרסום הדוחות: "החברה מדווחת היום על התוצאות המלאות והסופיות לשנת 2011. במהלך חודש מרס 2012, השלימה הנהלת החברה את הערכת השווי לנכסי המגזר הקווי. עיקר השינוי בהשוואה לתוצאות החזויות אותן פרסמנו בפברואר 2012, הינו השפעת ההפחתה בגין ירידת ערך הקשורה לרכישת 012 סמייל. להפחתה זו אין השפעה על האיתנות הפיננסית של החברה. המדדים העיקריים של החברה הינם חזקים עם EBITDA רבעוני בסך של 478 מיליון שקל ותזרים מזומנים של 209 מיליון שקל. הרווח הנקי לרבעון, בנטרול השפעת ההפחתה והוצאות מס חד-פעמיות, הסתכם ב-135 מיליון שקל".
זיו לייטמן, סמנכ"ל הכספים של פרטנר, הוסיף: "הגברת התחרות בשוק שירותי הקישוריות הבינלאומית ברבעון הרביעי 2011, הביאה לירידה חדה במחירי שירותי הקישוריות הבינלאומית, וציפיית החברה להגברת התחרות בשוק ה-ISP הקמעונאי אשר תביא לירידה במחירים ובנתח שוק, היוו סממנים לצורך בביצוע בדיקת ירידת ערך לנכסים מסוימים של המגזר הקווי. בנוסף, ביצעה הנהלת החברה, כנדרש, בדיקה שנתית לירידת ערך מוניטין".

תאריך:  22/03/2012   |   עודכן:  22/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרטנר עברה להפסד רבעוני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תענוג לקרוא
עזרא מועלם  |  22/03/12 14:37
2
נפלא, בקרוב לעושקים האחרים ל"ת
לנהל ולא לגזול  |  22/03/12 17:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט העליון החמיר את עונשו של שי ארביב, שנדון במחוזי לחמש שנות מאסר, ומדגיש: רף הענישה למקרים דומים בעתיד יהיה עשר שנות מאסר
עידן יוסף
במהלך הפשיטה על הדירה בה התבצר, זינק מוחמד מראח מהאמבטיה, פתח באש אל כוחות הקומנדו שפרצו פנימה וקפץ מהחלון    מן הירי נפצעו שני שוטרים
מחלקה ראשונה
כך סבורים 60% ממנהלי השירות בישראל בסקר מהמרכז ללימודים אקדמיים בקרב 230 מנהלי שירות בישראל
עופר וולפסון
התברג בראש הרשימה עם פרסום דוחותיה הכספיים של קבוצת הנדל"ן בראשותו    נהנה ב-2011 מעלות שכר של 21.2 מיליון שקל
יפעת גדות
אנשים עם רמות גבוהות של תאים אנדותליים הנעים בדם בצורה לא תקינה עלולים להיות בסיכון קרוב להתקף לב    עד כה לא הייתה דרך לנבא התקף לב, אלא רק לאבחן את המצב    בדיקה חדשה תוכל לזהות זאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il