X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המנכ"ל טוב: "לא מן הנמנע שנרכוש חברה או נייסד חברה משלנו" המועמדות: ביטוח חקלאי ושלמה הבטיח כבר לפני שנה לרכוש חברת ביטוח "עד פסח תשע"ב" - נשארו לו 11 יום
▪  ▪  ▪
רונן טוב. עד פסח [צילום: גיא חמוי]

המפקח על הביטוח, עודד שריג, נתן לבית ההשקעות פסגות אישור עקרוני להקמת חברת ביטוח. מנכ"ל פסגות, רונן טוב, אמר בקשר לכך, בראיון בשבוע שעבר: "לא מן הנמנע שבעתיד הנראה לעין נרכוש חברת ביטוח, או נקים חברת ביטוח חדשה משלנו".
אם תצא השקעה זו לפועל, תהיה זו הפעם הראשונה שבה מוחזקת חברת ביטוח בישראל על-ידי בית השקעות. כל החברות האחרות בענף נמצאות בשליטת משקיעים פרטיים, ובהם הטייקונים נוחי דנקנר ויצחק תשובה.
לפני שנה כמעט בדיוק, ב-31 במרס 2011, הבטיח רונן טוב כי "עד פסח הבא נהיה בעלים של חברת ביטוח". על-פי הבטחתו-תחזיתו, נותרו לטוב 11 יום כדי לממש את דבריו ולרכוש חברת ביטוח.
אם פסגות מתכוונת לרכוש חברת ביטוח, הרי שהמועמדות העיקריות לכך הן ביטוח חקלאי ושלמה, ששתיהן ניהלו באחרונה מו"מ למכירת חלק מהבעלות עליהן. ביטוח חקלאי נמצאת כיום בשליטת התנועות הקיבוציות וחברת הראל, ומגדל ניהלה מו"מ שהוקפא לרכוש 50% ממנה. שלמה ניהלה מו"מ למכירת תיקי הביטוח שלה, אך גם עסקה זו הוקפאה.
אפשרויות אחרון הן, שפסגות תרכוש מאלי אלעזרא את הכשרת הישוב ביטוח, או תרכוש ממנורה את חברת שומרה. אין להניח שפסגות תוכל לרכוש אחת מחמש חברות הביטוח המובילות, שככל הידוע אינן למכירה.
טוב אמר כי מצבה הפיננסי של פסגות איתן, ואם התוכנית להקמת או לרכישת חברת ביטוח תמומש בהקדם "נוכל להוות הבטחה מרעננת לשוק הביטוח בישראל". טוב הזכיר כי הוא עצמו מילא בעבר תפקידים בכירים בחברות ביטוח. טוב היה בעבר מבכירי חברות הביטוח מגדל וכלל-ביטוח.
פסגות היא כיום בעלת שליטה בשבע סוכנויות ביטוח. שלוש מהן נרכשו בשנה האחרונה, לאחר שטוב מונה למנכ"ל פסגות - דוידוף, היימן ועמיתים. טוב אומר כי מסע הרכש לא הסתיים בכך, וכי "עוד היד נטויה".

תאריך:  26/03/2012   |   עודכן:  26/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסגות קיבלה אישור להקמת חברת ביטוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רם עוזרי
תחזית הצמיחה עלתה ל-3.1%    בנק ישראל חורג ממתווה הורדת הריבית כל חודשיים    הוועדה המוניטרית ככל הנראה חוששת מהתרחבות בגירעון הממשלתי    תחזית הצמיחה ל-2013 עודכנה למעלה ל-3.5%
איתמר לוין
כתב האישום נגד בכיר בעיריית אשדוד, המואשם במעשים מגונים ובהטרדה מינית, כלל מעשים שהתיישנו    רק שנתיים לאחר הגשתו טענה התובעת, כי מדובר בעדויות שיטה    ביהמ"ש מתח ביקורת על התנהגות המדינה: הייתה צריכה לומר זאת בגלוי ובהקדם; מדובר בניסיון לעקוף את מגבלת ההתיישנות
עופר וולפסון
הרווח הנקי של החברה ב-2011 הסתכם ב-18 מיליון שקל כתוצאה משחיקה בביקושים בתחנות הציבוריות, הגברת התחרות ושחיקה במרווחי השיווק    המכירות נטו גדלו בכ-22% ל-6.25 מיליארד
איציק וולף
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה וראש מחלקת בג"צים ביקרו בבתים המיועדים להריסה על-פי הודעת הפרקליטות לבית המשפט העליון    חלק מן הבתים אמורים להיהרס עד לסוף השבוע הבא    גורמים בפרקליטות הביעו תמיהה כיצד ניתנו משכנתאות לתושבים המתגוררים בבתים לא חוקיים    באגף הניצי של הימין קוראים להתנגדות 'נוסח עמונה' לפינוי מגרון    "מי שמקבל הוא מי שמשתולל"
יפעת גדות
אפשר להשתמש בתרופות ללא מרשם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il