X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביום ד' יתקיים דיון בביה"ד האזורי לעבודה בבאר שבע בנוגע לכוונת עיריית שדרות לפטר כ-100 עובדים - כשליש מעובדיה ההסתדרות בתשובה לביה"ד האזורי לעבודה: "אם לא די בכך שהעירייה אישרה לעצמה דרך משרד הפנים קיצוצי שכר שבהגשמתם תתרוקן העיר ממחצית מעובדיה, העירייה אף עותרת לסיים העסקתם של עובדים מעוטי הכנסה"
▪  ▪  ▪
ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה [צילום: פוטו אליאס]

הסתדרות המעו"ף, באמצעות עו"ד אלעד מורג, פנתה (יום ג', 3.4.12) לביה"ד האזורי לעבודה בבאר שבע בתשובה לבקשת עיריית שדרות לפטר כ-100 עובדים, שהם כשליש מהעובדים בעירייה, כחלק מתוכנית הבראה שהיא רוצה לקיים. הדיון עצמו יתקיים מחר בצהריים בביה"ד האזורי לעבודה בבאר שבע.
בתשובה לביה"ד, ההסתדרות טוענת כי היא מתנגדת באופן חד-משמעי לפיטורי העובדים: "אם לא די בכך שהעירייה אישרה לעצמה דרך משרד הפנים קיצוצי שכר שבהגשמתם תתרוקן העיר ממחצית מעובדיה; העירייה אף עותרת לסיים את העסקתם של מעל ל-100 עובדים מעוטי הכנסה ערב חג הפסח".
כל זאת ועוד, בתשובה לביה"ד אף נכתב כי "העירייה עיקשת בעמדתה, עומדת על ביצוע פיטורים המוניים ואינה מעוניינת במו"מ של ממש".
בפנייה לביה"ד, אף טוענת ההסתדרות כי העירייה נוקטת בצעדים חד-צדדיים כלפי העובדים, שכן לדבריה, העירייה הורידה לחלק מהעובדים באופן חד-צדדי תשלום בגין שעות נוספות. כמו-כן נטען, כי מנהל אגף שפ"ע בעיר הורה לעובדיו לעבוד בימי ו' כאשר חלקם לא קיבלו כל שכר. כך גם לחלק מעובדי הגינון והפיקוח בעיר.
עוד נאמר בתשובה כי "העירייה קולטת עובדים חיצוניים חדשים באופן חד-צדדי וללא כל יידוע של הוועד: 16 עובדים חדשים נקלטו על-ידי החברה הכלכלית לפרויקט 'עיר ללא אלימות' וכ-6 פקחים חדשים נקלטו. זאת, כאשר במקביל מקוצצות שעות ונפגעים ימי השישי של עובדים המועסקים כפקחים הקיימים בעירייה".
בהסתדרות מציינים כי העירייה אף שכרה את שירותיו של קבלן צנרת חיצוני בכ-390 אלף שקל בזמן שיו"ר הוועד, הממונה על הנושא, היה מושבת עקב תאונת עבודה והיא אף ביקשה מביה"ד לקיים מכרז לשירותי תיקון צנרת הפוגעים בעבודתו השוטפת של יו"ר הוועד.
יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד, מסר בתגובה: "אנו לא ניתן יד לפיטורי עובדים, בפרט ערב חג הפסח. לא ייתכן שהעירייה רוצה לעשות תוכנית הבראה על חשבון כשליש מעובדיה ולא מוכנה לנהל מו"מ על קיצוצים אחרים שאינם נוגעים לבשר החי של העובדים. אנו אומרים לכך לא".
מטעם ההסתדרות המעו"ף מייצג את העובדים אלי טרבלסי, מנהל חטיבת הרשויות המקומיות ורמי גואטה, יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון.

תאריך:  03/04/2012   |   עודכן:  03/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיריית שדרות עלולה לפטר כשליש מעובדיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הם לא עובדים אלא פרוטקציונרים
של עמיר פרץ   |  3/04/12 21:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ביה"ד האזורי לעבודה בירושלים המליץ לחברה העירונית לבטל את ההחלטה למנות את חיים הרוש למנכ"ל, ולדון בנושא מחדש    עתירה בנושא הוגשה ע"י תנועת אומ"ץ, שטענה כי מדובר במינוי פוליטי פסול
איציק וולף
המתנחלים שנכנסו לבית המכפלה טוענים כי אם ראש הממשלה יורה על פינוי הבית - זה יתנקם בו בבחירות הבאות    שר התחבורה ביקר בבית המכפלה ותקף את שר הביטחון על כוונת לפנות את הבית
יפעת גדות
במצב של לחץ כרוני, הקורטיזול מיוצר בכמות מוגברת והמערכת החיסונית הופכת עמידה. בהיעדר "מתג הכיבוי", הדלקתיות נמשכת הרבה אחרי שווירוס ההצטננות כבר נעלם
איתמר לוין
הורה למוסדות התכנון לדון בשאלה האם במסגרת העבודות להקמת גשר קבוע לשער המוגרבים, ניתן יהיה להרחיב את עזרת הנשים    קובע שיש להביא בחשבון את הסטטוס-קוו ואת האירועים שהתרחשו בעבר
איתמר לוין
דחתה תביעת חוב שהגישה קופת התגמולים של עובדי האוניברסיטה העברית נגד הבנק למסחר, לאחר שהפקידה בבנק 1.5 מיליון שקל    הקופה טענה שיש להחיל את הלכת אפרופים על ההסכם שלה עם הבנק, אך אלשיך לא קיבלה את הטענה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il