X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כוחות הביטחון הגבירו את הכוננות לקראת ליל הסדר שיחול הערב סגר כללי הוטל על שטחי יהודה ושומרון המשטרה ערוכה בשלושה מעגלים ותיגברה את האבטחה סביב בתי הכנסת הרמטכ"ל: אירועי ההסלמה האחרונים בדרום ופיגועי הטרור ברחבי העולם הם תזכורת לאיומים שניצבים בפנינו
▪  ▪  ▪
היערכות ביטחונית ותעבורתית [צילום: פלאש 90]

כבכל שנה, גם בערב פסח הנוכחי הגבירה מערכת הביטחון את הכוננות בכל רחבי הארץ.
הלילה בחצות (ו', 6.4.12) הטיל צה"ל סגר כללי על שטחי יהודה ושומרון. הסגר יוסר, בכפוף להערכות ביטחוניות, בלילה שבין שבת לראשון.
הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ, אמר בברכה מיוחדת שפרסם לקראת חג הפסח כי כבכל ימות השנה, גם בחג זה יימצאו לוחמי צה"ל יחד עם חבריהם במערכים התומכים בגבולות הארץ, בסיורים ובמוצבים, בטייסות ובשייטות ערוכים לכל תרחיש למען ביטחון תושבי מדינת ישראל.
"אירועי ההסלמה האחרונים בדרום ופיגועי הטרור ברחבי העולם הם תזכורת לאיומים שניצבים בפנינו", אמר. "צבא ההגנה לישראל ערוך ונכון להתמודד עם כל האתגרים שנכונו לנו, להשיג הרתעה ובמידת הצורך הכרעה מהירה בכל עימות שיעמוד לפתחנו
גם משטרת ישראל הגבירה את הכוננות לקראת החג. בליל הסדר תעלה הכוננות לרמה ג' ותרד רק במהלך חול המועד. מן המשטרה נמסר כי בייחוד תורגש הכוננות סביב המקומות הקדושים ובמוקדי הבילוי. אבטחה מיוחדת תורגש סביב בתי הכנסת ובחול המועד תיערך המשטרה באזור העיר העתיקה בירושלים לקראת ברכת הכהנים המסורתית בכותל המערבי.
ראש אגף המבצעים במשטרה, ניצב ניסים מור, ציין כי המשטרה נערכת בשלושה מעגלים מקו התפר של יהודה ושומרון ועד לתחומי הערים הגדולות.
הכוננות הגבוהה תורגש גם בדרום הארץ, בין היתר בעקבות ירי הרקטות ביום רביעי בערב לעבר אילת.
מלבד צה"ל והמשטרה העלה גם ארגון מגן דוד אדום את הכוננות לרמה אחת לפני הגבוהה ביותר. "צוותי מד"א ערוכים לכל תרחיש אפשרי אשר עלול לקרות באירועי הומי אדם, מוקדי הפיקניקים, פארקים ואתרי טיול בשמורות ובגנים הלאומיים השונים", נמסר ממד"א.

המלצת המשטרה: אל תצאו לדרך ברגע האחרון

במשטרת התנועה נערכו לקראת עומסי התנועה הצפויים כבר מערב חג הפסח בכל כבישי הארץ. עשרות ניידות תנועה מסיירות בכבישי הארץ מאז שעות הבוקר.
מאות שוטרים ומתנדבי תנועה מכוונים תנועה משעות הבוקר המוקדמות בצירים ובצמתים ראשיים שנמצאו כמשפיעים ביותר על זרימת התנועה. זאת על-פי ניתוח עומסי תנועה בחגים קודמים ע"י מדור מחקר באגף התנועה ולצד סריקת הצירים על-ידי אופנועי הסיירת של אגף התנועה במטרה לאתר מפגעים בדרך ולהסירם מיידית בסיוע היחידה הארצית לפינוי צירים.
מן המשטרה נמסר כי על-אף פעילותה הענפה של משטרת התנועה בהזרמת התנועה, ייתכנו עומסים בשל כמות כלי הרכב החריגה בערבי החג ובמהלך חופשת הפסח ולפיכך הנהגים מתבקשים להקדים יציאתם ולא להמתין "לרגע האחרון" – דבר שהוכיח עצמו בשנים האחרונות וקיצר את זמני הנסיעה.
בנוסף מתבקשים לגלות סובלנות ולהתעדכן דרך אמצעי התקשורת בדבר הסדרי התנועה וההמלצות הרלוונטיות.
לצד הזרמת התנועה, תהא אכיפה סמויה וממוקדת שתיערך על-ידי בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה ואופנועי הסיירת, כנגד עבירות תנועה המוגדרות כבריונות כביש, ובכלל זה נסיעה בשוליים, כניסה לצומת לא פנוי וקיפוח זכות ויושם דגש על חגירת ילדים מאחור, לרבות שימוש נדרש בהתקני ריסון.

תאריך:  06/04/2012   |   עודכן:  06/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בני גנץ / Benny  Gantz
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הצרפתייה הודחה אחרי 6:4, 1:6, 6:4, גם ווז'ניאק וארקוביץ' בחוץ
עידן יוסף
רא"ל בני גנץ התייחס לירי הרקטות לעבר אילת כ"פעולת איבה חמורה ביותר"    "זרועה הארוכה של ישראל משגת בסופו של דבר את כל מי שמבקש לפגוע באזרחינו ובעם היהודי"    "מי שינסה את כוחנו ימצא עצמו בפני צבא עוצמתי ומתוחכם"
זיו אברג'יל
ניצל את הרמת הכוסית לחג ושידר אופטימיות: מאמין שיורדו נקודות ליריבות
איציק וולף
שנה לאחר שהמדינה הגישה לבית המשפט עמדה ולפיה יש להרוס מבנים בבית אל ויומיים בלבד לפני מועד ביצוע ההריסה היא מבקשת מבית המשפט דחייה לצורך בחינה מחודשת של כל הנושא    העותרים: הודעת המדינה מפגינה חוסר כבוד לעותרים, לשלטון החוק ובעיקר לבית המשפט
מערכת אתר ערוץ הספורט
דייויס: הנבחרת תעמוד במבחן לא פשוט ותנסה להתקרב אל הבית העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il