X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חצי מיליון מטיילים יבקרו היום בשמורות הטבע, בגנים הלאומיים וביערות קק"ל שביעות רצון בענף האירוח: "יותר ויותר אנשים בוחרים לחגוג את הסדר בבתי מלון ובכפרי נופש" חברות התעופה מתגברות את טיסותיהן לאילת
▪  ▪  ▪
תפוסה מלאה בצימרים [צילום ארכיון: עומר שביט]

כבכל פסח מילאו אתמול ההמונים את אתרי התיירות, מסלולי הטיולים ובתי המלון והצימרים ברחבי הארץ. יותר מ-150 אלף מטיילים הגיעו לגנים הלאומיים ולשמורות הטבע של רשות הטבע והגנים, ויותר מ-170 אלף איש ביקרו בפארקים וביערות קק"ל. היום צפויים לבקר בשמורות וביערות יותר מחצי מיליון איש.
השמורות המתוירות ביותר אתמול היו הגן הלאומי אשקלון והגן הלאומי ירקון-אפק (2,800 מבקרים), שמורת הבניאס (2,000) ומצדה (1,650). "למחרת ליל הסדר בחרו המטיילים במסלולים קצרים יחסית, וחלקם אף ניצלו את הארכת שעות הפתיחה באתרים ויצאו רק לקראת הצהריים", אומר עוזי ברזילי מרשות הטבע והגנים. "מחר ייצא עם ישראל רשמית לחופשה, ואנו צופים שעשרות אלפי מטיילים יפקדו את האירועים והפסטיבלים השונים".
מקק"ל נמסר כי בשעות הבוקר פקדו רוכבי אופניים רבים את שבילי הרכיבה ביערות ובפארקים, ולקראת הצהריים התמלאו האתרים במטיילים. יותר מ-35 אלף איש הגיעו לאתרי הקרן בצפון, בהם חניוני עין הזיתים וחוף הכרמל. לאגמון החולה, שפתח את שעריו בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעו כ-3,000 מטיילים, שבאו לצפות בנדידת האביב של הציפורים. אתרי קק"ל המבוקשים ביותר היו יער בן שמן, פארק בריטניה ונחל הזורע, שקלטו יחד יותר מ-100 אלף איש.
בענף האירוח הביעו אתמול שביעות רצון מתפוסת החדרים בצימרים, בבתי ההארחה ובתי המלון. "בליל הסדר היתה תפוסה של 80%-90%, אבל בחול המועד היא תגיע ל-100% כמעט בכל המקומות", אמר מאיר לוי, יו"ר פורום תיירות גליל עליון. לדבריו, "הגשמים האחרונים, הנחלים השופעים ומרבדי הפריחות הופכים את הגליל העליון ליעד מועדף בפסח. יותר ויותר אנשים בוחרים לחגוג את הסדר בבתי מלון ובכפרי נופש. האורחים שמחים להסיר מעליהם את העול של הכשרת הבתים והכנת ארוחת הסדר".
עמית לבקוב, מנהל עמותת תיירות שקמה-בשור, מספר על תפוסה כמעט מלאה בליל הסדר ובחול המועד. "בזכות עונת החורף הגשומה, צפון הנגב פורח והכל מלבלב. מזג האוויר החם הביא אלפי מטיילים לאזור, ואנחנו צופים שיגיעו עוד אלפים במהלך חול המועד". לבקוב מציין כי גם בבתי האירוח בקיבוצים היו תפוסות גבוהות בזכות קבוצות גדולות שבאו לחגוג בהם את ליל הסדר.
גם בתי המלון נהנים השנה מתפוסות גבוהות. מרשת ישרוטל נמסר כי בחול המועד כל תשעת בתי המלון של הרשת באילת יהיו בתפוסה מלאה. לדברי רוני אלוני, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות פתאל, "בחול המועד עדיין נותרו חדרים בודדים, בעיקר באזור ים המלח ובטבריה, אבל אני מאמין שגם בהם נגיע לתפוסות מלאות".
החל מהיום יתגברו חברות התעופה את טיסותיהן לאילת. חברת ישראייר תפעיל היום 40 טיסות ממרכז הארץ ותטיס כ-3,000 נוסעים - גידול של כ-50% לעומת היום הראשון של חול המועד אשתקד. גם ארקיע תיגברה את טיסותיה, ובסך הכל תטיס כ-25 אלף נוסעים מערב החג ועד מוצאי החג השני. בנתב"ג צפויים לעבור במשך החג וחול המועד 567 אלף נוסעים ב-3,630 טיסות, לעומת כ-574 אלף נוסעים בשנה שעברה.

תאריך:  08/04/2012   |   עודכן:  08/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערכות: תפוסת חדרים מלאה בצימרים ובמלונות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רק כשתחזרו אל תשכחו ליצור קשר
perez  |  8/04/12 12:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בעקבות הפצת טיוטת חוק יסוד החקיקה טוענים באופוזיציה כי מדובר בסלילת הדרך לדריסת המיעוט ולשלילת זכויות אדם    יו"ר מרצ יוזמת דיון פגרה מיוחד על ההצעה
איתמר לוין
ביטל את החלטת חברת מוניות פלטין לסלק בעל מניות שסירב לחתום על הסכם שהיה הופך אותו מעובד לנותן שירותים והגיש תביעה נגד החברה
איתמר לוין
"לא דומה אדם הנושא תג נכה אך אינו מתקשה יחסית בהליכה קצרה, לאדם שאינו יכול להתנייד אלא בכסא גלגלים    מה שיכול להיחשב כ'סמוך' לגבי האחד, עלול להיחשב כמרחק רב לגבי האחר"
איציק וולף
ראשי השדולה למען פולארד ייפגשו היום עם הנשיא פרס ויפקידו בידיו עצומה פרלמנטרית שקוראת לשחרר את פולארד על-מנת שיגיש אותה לנשיא האמריקני    הידרדרות חמורה במצבו הבריאותי של המרגל הישראל    אושפז בבית חולים בשל כאבים עזים
יפעת גדות
חשד לאלימות מצד מספר עובדים כלפי מטופלים    בית חולים פרטי המטפל בתחלואת נפש קשה ובמצבי פיגור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il