X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי נתוני המשטרה, שיעור פשעי השנאה ירד ב-18 אחוזים בשנת 2010. בשנת זו דיווחה משטרת קנדה על 204 פשעי שנאה שבוצעו נגד יהודים, כמחצית מכלל פשעי השנאה שבוצעו על-רקע דתי
▪  ▪  ▪
ירידה במקרים של פשע שנאה [צילום: AP]

מספר פשעי השנאה שדווחו על-ידי משטרת קנדה ירד בשנת 2010, כך מדווחת ביום חמישי (12.4.12) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בשנה זו נרשמו 1,400 מקרים של פשע שנאה, הווה אומר 4.1 מקרים על כל 100 אלף איש. שיעור המקרים של פשע שנאה היה נמוך ב-18 אחוזים בהשוואה לשנת 2009, וזאת לאחר מגמת עלייה בשנים 2007 ו-2008.
עיקר הירידה במספר פשעי השנאה היה בקטגוריה של פעולות אלימות. פשעי השנאה האלימים ביותר היו בדרך כלל על-רקע של נטייה מינית. רוב מכריע (95 אחוזים) של פשעי השנאה אירעו על-רקע גזעי, אתני, דתי או מיני.
משטרת קנדה דיווחה על 707 מקרים (למעלה ממחצית מכלל המקרים) של פשעי שנאה שאירעו בשנת 2010 על-רקע גזעי או אתני. שליש מכלל מקרים אלה היו אלימים. 395 פשעי שנאה בוצעו על-רקע דתי ו-17 אחוזים מהם היו בעלי אופי אלים. 218 פשעי שנאה בוצעו על-רקע מיני ושני שליש מהם היו בעלי אופי אלים.
בהשוואה ל-2009 שיעור פשעי השנאה ב-2010 שבוצעו על-רקע גזעי או אתני ירד ב-20 אחוזים, בפשעי השנאה על-רקע דתי חלה ירידה של 17 אחוזים ובפשעי השנאה על-רקע מיני לא חל שינוי משמעותי.
קבוצת האוכלוסיה השחורה הוסיפה להיות יעד עיקרי להתקפות בשנת 2010. על-פי נתוני המשטרה, 217 פשעי שנאה בוצעו בשנה זו נגד שחורים, הווה אומר כ-40 אחוזים מכלל פשעי השנאה על-רקע גזעי או אתני. במקום השני בקטגוריה זו ניצבים הערבים (11 אחוזים) והמערב אסיאתיים (10 אחוזים).
בשנת 2010 דיווחה משטרת קנדה על 204 פשעי שנאה שבוצעו נגד יהודים, כמחצית מכלל פשעי השנאה שבוצעו על-רקע דתי. מספר פשעי השנאה שבוצעו נגד יהודים ירד בשנה זו ב-38 אחוזים, ואילו מספר פשעי השנאה שבוצעו נגד מוסלמים עלה ב-26 אחוזים ונגד קתולים ב-32 אחוזים.
בחתך של הפרובינציות, מספר פשעי השנאה הגדול ביותר נרשם באונטריו (5.7 פשעי שנאה על כל 100 אלף איש), ולאחריה במניטובה (4.6 על כל 100 אלף), בריטיש קולומביה (4 על כל 100 אלף). השיעור הנמוך ביותר דווח בנאופאונלד ולברדור ופרינס אדווארד איילנד (1 לכל 100 אלף איש).
שיעור פשעי השנאה הגדול ביותר נרשם בערים הבאות: גוולף, אוטווה, פטרבורו, קיצ'ינר - קמברידג' - ווטרלו, לונדון, בארי, המילטון וטורונטו. ירידה בהיקף הפשיעה בקטגוריה זו הייתה בערים טורונטו, וונקובר, וקיצ'ינר - קמברידג' - ווטרלו.

תאריך:  13/04/2012   |   עודכן:  13/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הטיל ארוך הטווח נושא לווין התפרק לחתיכות ונפל לים מספר דקות לאחר השיגור    מועצת האו"ם תקיים דיון חירום בעקבות השיגור    בארה"ב הגיבו בזעם: מדובר בהפרת החוק הבינלאומי והפרת התחייבות צפון קוריאה
מערכת אתר ערוץ הספורט
למרות 2 נקודות ולרוז, הבולס פתחו פער של 4 משחקים במזרח. ניצחון לספרס
אביתר בן-צדף
הספינה יוצאת למזרח התיכון במסגרת קבוצת אמפיבית 8 של חיל הים האמריקני
מערכת אתר ערוץ הספורט
דמיאן קומולי: "מודה על ההזדמנות שניתנה לי"
אביתר בן-צדף
חייל במשמר הלאומי של רוד איילנד עוטר בכוכב הארד לאחר מותו    מושל רוד איילנד הורה להנמיך את כל הדגלים במדינה לחצי התורן - עד להלווייתו של דניס ויישל, שהועלה לדרגת סרג'נט לאחר מותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il