X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האגודה לשמירת זכויות היוצרים טוענת כי התחנה משמיעה יצירות מוגנות מרפרטואר אקו"ם מבלי שהסדירה הרישיון להשמעת היצירות האלה, ומבלי לשלם תמלוגים לאקו"ם עוד נטען: התחנה מעבירה לאקו"ם דיווחים חלקיים ולא מספקים
▪  ▪  ▪
התמלוגים לא שולמו [צילום: דובר משטרת-ישראל]

אקו"ם, האגודה לשמירת זכויות יוצרים בארץ ובעולם, טוענת (יום ג', 17.4.12) כי תחנת "רדיו ירושלים" משדרת יצירות מוגנות מרפרטואר אקו"ם מבלי שהסדירו רישיון להשמעת היצירות האלה, ומבלי לשלם תמלוגים לאקו"ם.
אקו"ם טוענת כי עצם השימוש שעושה התחנה ביצירות המוגנות אינו נתון במחלוקת וכי התחנה העבירה לה בעבר דיווחים על השימוש ביצירות אלה למרות שלא שילמה תמלוגים. כיום התחנה מעבירה לאקו"ם רק דיווחים חלקיים ולא מספקים.
אקו"ם טוענת, באמצעות עוה"ד נחום גבריאלי ואלעד צברי, ממשרד זליגסון גבריאלי ושות', כי מעשי התחנה גורמים לה נזקים כבדים בשל אי תשלום התמלוגים. אקו"ם מעריכה כי היקף התמלוגים המגיע לה בשל השמעת היצירות המוגנות עומד על סך של מאות אלפי שקלים בכל שנה.
16 תחנות רדיו אזורי בעלות רישיון זהה
בישראל פועלות כיום 16 תחנות רדיו אזורי המשדרות יצירות מרפרטואר אקו"ם, אקו"ם מעניקה לכולן רישיון זהה. מדובר ברישיון גורף המאפשר לתחנות הרדיו האזורי לשדר יצירות מוגנות לפי בחירתן ללא צורך לקבל רישיון פרטני על כל יצירה. בתמורה לרישיון התחנות מתחייבות לשלם תמלוגים בהתאם. אקו"ם מציינת כי כמעט כל תחנות הרדיו האזורי חתמו על הסכם דומה להסדרת רישיון ותשלום תמלוגים.
נציגי אקו"ם נפגשו עם בעלי תחנת "רדיו ירושלים" לשם הסדרת התמלוגים והרישיון, וכן ניהלו במקביל מו"מ על גובה התמלוגים ואף שלחו לתחנה 3 מכתבי התראה לגבי הסדרת הרישיון. אולם, לדבריה, התחנה המשיכה לשדר כרגיל ברדיו וברשת האינטרנט שלה וזאת מבלי לשלם תמלוגים.
לפיכך, הגישה אקו"ם לביהמ"ש המחוזי בירושלים המרצת פתיחה בבקשה להצהיר כי כל שימוש שעושה "רדיו ירושלים" ביצירות המוגנות של אקו"ם, לרבות שידורן בפומבי, מהווה הפרת זכויות יוצרים והתעשרות שלא כדין על חשבון אקו"ם.
כמו-כן, ביקשה אקו"ם מביהמ"ש לצוות על תחנת הרדיו להימנע משימוש ביצירות המוגנות כל עוד לא קיבלה רישיון. בנוסף הגישה אקו"ם בקשה לצו מניעה זמני שיחייב את התחנה למסור לאקו"ם רשימות שידור המפרטות כל יצירה ויצירה המשודרת על ידה.

תאריך:  17/04/2012   |   עודכן:  17/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אקו"ם טוענת: רדיו ירושלים לא שילם תמלוגים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא המדינה אמר כי על ממשלה שנשענת על רוב קואליציוני שהושג בזמן נתון להיזהר כאשר היא מקדמת יוזמות חקיקה בעלות אופי חוקתי    "על הממשלה להשיג הסכמה לאומית רחבה לחקיקה שכזו"
איציק וולף
ועדת הבחירות העליונה: טרם התקבלה הכרעה בנושא    מלבד ערעורו של סלימאן על פסילת מועמדותו לנשיאות תדון הוועדה בערעורים על פסילת מועמדותם של 9 נוספים בהם נציגי האחים המוסלמים והסלאפים
איתמר לוין
קובע שאם אדם צבר קנסות לרשות מקומית לפני שהוכרז כפושט רגל - יהיה חייב לשלמם גם אם ניתן לו הפטר    מביע דעה שאותו דין יחול גם על קנסות במסגרת אכיפה מינהלית
מירב ארד
פרופ' ריין הוא היסטוריון של ספרד ואמריקה הלטינית, בעל מוניטין בינלאומי    במהלך עשרים שנות פעילותו באוניברסיטת תל אביב שימש, בין השאר, כראש המכון להיסטוריה ותרבות של אמריקה הלטינית, כראש מרכז דניאל אברהם ללימודים בינלאומיים ואזוריים, וכסגן הרקטור
עופר וולפסון
ה-FDA אישר לראשונה טיפול תאי אלוגני (מתאים שמקורם אינו בחולה עצמו) לצליעה בינונית לסירוגין    בארה"ב לבדה סובלים מהמחלה 14 מיליון, ועלותה למערכת הבריאות האמריקנית: כ-2.5 מיליארד דולר מדי שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il