X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הורשע בשורה ארוכה של עבירות אלימות, ניהול ארגון פשיעה ומיסים 15 שנות מאסר גם לבכיר נוסף בארגון שישה נאשמים נוספים נדונו לתקופות של 3-1.5 שנות מאסר מכל תקופות המאסר ינוכו תקופות מעצר של עד 15 חודשים
▪  ▪  ▪
זגורי. ירצה בפועל 12.5 שנים [צילום: מן הטלוויזיה]

ראש ארגון הפשיעה חגי זגורי נדון (יום א', 22.4.12) ל-15 שנות מאסר בפועל, קנס של 985,000 שקל וחילוט של 265,000 שקל. זגורי הודה והורשע במסגרת עסקת טיעון בשורה ארוכה של עבירות, ובהן ניהולו של ארגון פשיעה, קשירת קשר לביצוע פשע (ובכלל זה רציחתו של כדורגלן העבר אלי אוזן), הימורים, הלבנת הון ומיסים. בניכוי תקופת מעצרו, ירצה זגורי כ-12.5 שנות מאסר.
רמי עזרן, שהיה יד ימינו של זגורי, נדון לאותה תקופת מאסר, שגם ממנה ינוכו שנתיים וחצי. הוא נקנס במיליון שקל ויחולטו ממנו 265,000 שקל. עזרן הורשע בעבירות רבות ובהן ניהול ארגון פשיעה, קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה, סמים, סחיטה, הימורים, הלבנת הון ומיסים.
יוסי מירילאשווילי, שהיה מבכירי הארגון, נדון לשלוש שנות מאסר, אך בניכוי תקופת מעצרו ישוחרר בעוד שמונה חודשים. הוא גם נקנס ב-20,000 שקל. הוא הורשע בעבירות של ניהול ארגון פשיעה, הימורים, הלבנת הון, מיסים ועוד.
זכריה אדרי, גם הוא בכיר בארגון, נדון אף הוא לשלוש שנות מאסר וישתחרר בעוד שמונה חודשים, וכן לקנס של 80,000 שקל. אדרי הורשע בעבירות של ניהול ארגון פשיעה, הימורים, הלבנת הון, מיסים ועוד.
חנן עיאש, שהיה חבר בארגון, נדון לשנה וחצי נאסר, אותם כבר ריצה בתקופת מעצרו, ולקנס של 250,000 שקל, לאחר שהורשע בעבירות מס. אבי מיירה, אף הוא חבר בארגון הפשיעה, נדון ל-30 חודשי מאסר, ובניכוי מעצרו ישתחרר בעוד שנה. הוא גם נקנס ב-60,000 שקל, לאחר שהורשע בעבירות מס והלבנת הון.
דוד ויצמן, חבר נוסף בארגון, נדון לשלוש שנות מאסר מתוכן ירצה שנה וחצי בניכוי מעצרו, ולקנס של 60,000 שקל. הוא הורשע בעבירות מס, סמים והלבנת הון. אלי קזרוב, שהיה חבר בארגון, נדון לשלוש שנות מאסר וירצה בפועל שנה אחת, וכן לקנס של 60,000 שקל. הוא הורשע בעבירות נשק, מיסים והלבנת הון.
שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע, ברוך אזולאי, נתן זלוצ'ובר ויעל רז-לוי החליטו לכבד במלואו את עסקת הטיעון שנחתמה בין המדינה לבין הנאשמים. לדבריהם, "הגם שחובה להילחם בארגוני הפשיעה, באלימות הגואה ובעבירות הכלכליות שהם מבצעים, תוך שאנו שמים לנגד עינינו את חומרת העבירות וריבויין, הגענו למסקנה שההסדר אינו חורג ממתחם הסבירות ומכאן שיש לאמצו, בשים לב לקשיים הראייתיים עליהם הצביעו הצדדים ובשים לב ליתר טענות הצדדים", וכן לנוכח הוראת בית המשפט העליון לכבד ככלל עסקות טיעון.

תאריך:  22/04/2012   |   עודכן:  22/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
15 שנות מאסר לראש ארגון הפשיעה חגי זגורי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מנהלים את עסקי העברינות מהכלא ל"ת
צוחקים על כולם.  |  22/04/12 22:06
2
שופטים פושעים
עמיצור  |  24/04/12 09:07
3
מלגת לימוד
שופטים אסון !!  |  29/06/12 13:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שירות סטריט ויוויו הושק רשמית בישראל    בשלב זה אין עדיין אישור לצלם בהר הבית    בקרוב: יעלו צילומי רחובות מ: טבריה, רמת גן, בת ים, ראש העין, אשקלון, חדרה, נצרת, דלית אל כרמל, עכו, צפת, באר שבע, ים המלח ואילת
יפעת גדות
חוקרים גילו כי האוויר המרענן שלחוף הים יש השפעה חיובית יותר מזו של האוויר באזורי הכפר או בפארקים העירוניים
רועי גלדסטון
פרסום ראשון: המאמן ממשיך בקבוצה. גורם במועדון: "יש פה חיבור טוב''
יפעת גדות
בין מקבלי המדליה בעבר: אלכסנדר גרהם בל, תומס אדיסון, אלברט איינשטיין, סטיבן הוקינג וביל גייטס    עבודתו של פרופ' חשין על חישוב אלסטיות של חומרים מרוכבים נחשבת לאחת מפריצות הדרך בתחום ונבחרה לאחת מ-100 העבודות החשובות במאה ה-20 במכניקה
איציק וולף
שר החינוך הודיע על תוכנית חדשה שתאפשר לכל תלמיד לשאול את ספרי הלימוד ותפטור את ההורים מן הצורך בקניית ספרים במאות שקלים במהלך חודשי הקיץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il