X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תעבור להתמקד בניהול כספים ובליבת עסקיה היקף העסקה, שאינו כולל את פעילות הברוקרז' המוסדי: כ-85 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
השחקניות המרכזיות בתחום המסחר בני"ע - חברות תוכנה [צילום: AP]

הראל פיננסים מוכרת את חבר הבורסה שבבעלותה לחברת התוכנה הציבורית אי-אונליין, ותעבור להתמקד בניהול כספים ובליבת עסקיה. פעילות הברוקרז' המוסדי אינה כלולה בעסקה, שהיקפה כ-85 מיליון שקל.
בהתאם להסכם שנחתם הלילה, הראל פיננסים מוכרת לאי-אונליין, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א, את מלוא אחזקותיה (100% מהמניות) בהראל פיננסים מסחר וניירות ערך, שהינה בעלת מעמד של חבר בורסה וחבר במסלקת הבורסה. המכירה נעשית בהתאם להון העצמי של חבר הבורסה, ובכפוף להתאמות שונות שיבוצעו לפי הדוחות הכספיים בסמוך למועד השלמת העסקה.
העסקה כפופה להתקיימות תנאים מתלים כגון אישורי דירקטוריון, מימון בנקאי לרוכשת, אישור הבורסה ואישור רשות ההגבלים העסקיים.
"אין יתרון יחסי במסחר בניירות ערך"
שמעון אלקבץ, מנכ"ל משותף הראל ביטוח ופיננסים ויו"ר הראל פיננסים, מסר בתגובה: "בחמש השנים מאז הקמתו, הפך הראל פיננסים לאחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל, וזאת בזכות צמיחה טבעית עקבית בתחומי הפעילות המהווים את ליבת עסקיו. קרנות הנאמנות של בית ההשקעות ממשיכות להוביל במקום השני בתעשיית הקרנות בארץ, חברת ניהול התיקים מנהלת נכסים בהיקף של כששה מיליארד שקל והיקף הנכסים של חברת תעודות הסל שהוקמה לפני כשלוש שנים כבר חצה את הארבעה מיליארד שקל, כל זאת בזכות הון אנושי איכותי, וצוות מוסדי שכבש מקום מקצועי מהמובילים בארץ. ההתמקדות בליבת העיסוק, באמצעות מכירת חבר הבורסה, בדומה להפסקת פעילות החיתום לפני מספר שנים, תסייע לנו בהמשך מגמת הצמיחה העקבית, תוך המשך איתור הזדמנויות עסקיות לשם הרחבת הפעילות בתחומי ליבת העיסוק".
סמי בבקוב, מנכ"ל הראל פיננסים, ציין כי "הראל פיננסים ממקד את כל אמצעיו לגידול והובלה בעסקי הליבה שלו: קרנות נאמנות, תעודות סל וניהול תיקים, וזאת בהתאם לאסטרטגיית קבוצת הראל, המתרכזת בניהול נכסים והשקעות באמצעות הון אנושי איכותי המעניק שירות מקצועי ללקוחותיו. בהתאם לאסטרטגיה זו החלטנו למכור את חבר הבורסה לחברת התוכנה אי-אונליין ולהתמקד בניהול כספי לקוחות, תחום בו יש לנו מומחיות ויתרון יחסי, וזאת בהמשך למגמה העולמית בה השחקניות המרכזיות בתחום המסחר בני"ע הינן חברות תוכנה דוגמת Ameritrade ,interactive brokers ואחרים ואין יתרון יחסי לבתי השקעות בתחום זה.
יואב ליבל, מנכ"ל אי-אונליין קפיטל, מסר כי בעלי השליטה באי אונליין עוסקים בנושא הפצת נתונים ותכנות פיננסיות כבר 25 שנים. "החברה התקדמה להיות גורם מהותי בתחום הפצת המידע הבורסאי בזמן אמת. החברה חרטה על דגלה פיתוח מוצרים המעניקים ערך מוסף למשתמשים המקצועיים בשוק ההון. המודל של חברת תוכנה השולטת בברוקר מקובל בעולם ואי-אונליין גאה להיות הראשונה בישראל המפעילה מודל זה. בעולם שהופך להיות מבוסס אלגוטריידינג (רובוטים הסוחרים בהתאם לאלגוריתמים מתוחכמים), הקשר ההדוק בין תוכנה למסחר הופך להיות חשוב מאי פעם ואי-אונליין מתכוונת לספק פתרונות מסוג זה".

תאריך:  23/04/2012   |   עודכן:  23/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שמעון אלקבץ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הראל מוכרת את חבר הבורסה שלה לאי-אונליין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אישה בת 30 ואם לשמונה מניו-זילנד מתה מהתקף לב    הפתולוג אמר כי סבלה כפי הנראה מתת אשלגן בדם, מצב שלדעתו נגרם מצריכת כמויות מוגזמות של קוקה קולה
עופר וולפסון
החברה מודיעה כי לאירוע לא צפויה להיות השלכה שלילית מהותית על מצבה הפיננסי    יו"ר חברת האחזקות המצרית לגז: "ביטול ההסכם - סופי"
מירב ארד
התאחדות המלונות מדווחת על ירידה של 6% בלינות התיירים בחודש שעבר, ועלייה בהוצאות התפעול    עלייה של 6% נרשמה בלינות התיירים
אלעזר לוין
עופר אהרון יקנה מגרש ל-24 דירות בפסגת זאב וישלם פחות מהשומה    מכרז שני בוטל בגלל הצעת מחיר נמוכה מאוד
איציק וולף
הנעדר שמידע אודות קברו הוביל לחתימה על הסכם החנינה עם שלושה אסירים הוא אחד משניים: מג'די חלבי או גיא חבר    האסיר מרדכי משה התחייב לשרטט מפה שתוביל לקברו של הנעדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il