X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר הכנסת ספד לפרופ' בן-ציון נתניהו שהלך לעולמו: היה אחד מגדולי החוקרים, אחד מהציונים הגדולים ואחד מהרביזיוניסטים שנשארו השר סער: ניחן לצד תפיסתו הציונית המובהקת גם בראייה מפוקחת של הסכנות והאיומים הנשקפים לעמנו
▪  ▪  ▪
פרופ' נתניהו. ראיה מפוכחת

נשיא המדינה, שמעון פרס, פרס מסר את תנחומיו לראש הממשלה ולמשפחתו על מותו של פרופסור בן ציון נתניהו ואמר כי היה "היסטוריון גדול ויהודי גדול". לבקשתו של פרס כיבדו הנוכחים בטקס הנחת אבן הפינה לבית הספר הטכני של חיל האוויר בכרמיאל את זכרו של נתניהו בדקת דומייה.
נשיא המדינה צפוי להשתתף בהלווייתו של פרופ' נתניהו שתערך היום בשעה חמש בירושלים. על-מנת שיוכל לעשות זאת ביטל הנשיא פרס את המשך ביקורו הממלכתי בעכו שתוכנן להיום אחר-הצהריים.
יושב-ראש הכנסת, ראובן ריבלין, ספד לפרופסור בנציון נתניהו שהלך הלילה לעולמו ואמר כי היה אחד הציונים הגדולים ואחד הרוויזיוניסטים האחרונים שנשארו.
"הכרתי אותו דרך משפחתו וגם כאדם שקשר את חייו לירושלים והוא היה אחד מגדולי החוקרים, אחד מהציונים הגדולים ואחד מהרביזיוניסטים שנשארו", אמר.
לדברי ריבלין, בנו של בנציון למד כי אין להתפשר יותר מדי מהר. "בנימין נתניהו חונך בבית שלימדו בו הרצל, אם כי הריאל פוליטיק אצל ביבי הרבה יותר מפותח", אמר.
שר החינוך, גדעון סער, אמר כי פרופ' נתניהו היה חוקר חשוב, מעמיק ומקורי. מחקרו הגדול והמהפכני על אודות תקופת האנוסים והאינקוויזיציה הוא בעל ערך היסטורי חשוב.
"פרופ' נתניהו ניחן לצד תפיסתו הציונית המובהקת גם בראייה מפוקחת של הסכנות והאיומים הנשקפים לעמנו. הוא גידל שלושה בנים, שהיו כולם לוחמים בשדה הקרב והנחיל להם את המחויבות העמוקה להקרבה לעמם ולמדינתם", אמר.
ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) אמר כי הוא משתתף בצערו של ראש הממשלה נתניהו ובצער המשפחה כולה על מותו של פרופ' בן ציון נתניהו ז"ל. "פרופ' נתניהו היה אחד מאנשי הרוח הגדולים של האקדמיה והתרבות הציונית והיהודית. שקראתי את ספרו "חמש אבות הציונות", הרגשתי שמי שכתב אותו ליווה, אישית, את הסיפור הציוני, כמעט מתחילתו ובמשך 102 שנים", אמר.
ח"כ יואל חסון (קדימה) אמר כי בנציון נתניהו היה ציוני בכל רמח אבריו, פטריוט בנשמתו ואוהב ארץ ישראל. "מדינת ישראל נפרדת הבוקר מאחד ממנהיגי התנועה הציונית, אדם מיוחד שהקדיש את מרבית חייו למען המפעל הציוני ועמל רבות על מחקרים הנוגעים להיסטוריה של העם היהודי ובעיקר בכל הנוגע ליהדות ספרד, שמחקריו הרבים והחשובים התמקדו בה.אני משתתף בצער משפחת נתניהו, ושולח את תנחומי לראש הממשלה ומשפחתו", אמר.
גם מועצת יש"ע פרסמה הודעת תנחומים על מותו של פרופ' נתניהו. "פרופ' בן ציון נתניהו, איש ארץ ישראל השלימה, ציוני של ציון, אשר היה מקור השראה לרבים בנאמנותו לדרך הציונות הלאומית", לשון ההודעה.

תאריך:  30/04/2012   |   עודכן:  30/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנשיא פרס עמד דקת דומיה לזכר פרופ' נתניהו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הנשיא פרס. לבכות.
אספסוף נבער  |  30/04/12 13:07
2
פרס? התגלמותה של צביעות ל"ת
הניה  |  30/04/12 16:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הסרט החדש "בֵּן צִיּוֹן" של מחלקת התעודה בערוץ הראשון ישודר ברצועת הסיפור האמיתי ביום ראשון הקרוב
יפעת גדות
דוח מבקר המדינה מעלה סוגיות שונות בתחום הטיפול במטופלי דיאליזה שאיכות חייהם ירודה ומציג תמונת מצב קשה בדבר מיעוט האיברים להשתלה לעומת ריבוי החולים הממתינים להשתלת איברים
איציק וולף
יו"ר מרצ הודיעה כי סיעתה לא תעלה כמתוכנן הצעת אי אמון בממשלה בעקבות מות אביו של פרופ' בנציון נתניהו    הודעה דומה נמסרה גם ממפלגות קדימה, העבודה והאיחוד הלאומי
אלעזר לוין
עיריית ת"א תשקיע 54 מיליון שקל בבניית 45 דירות זולות בשכונת שפירא    תבנה גם 70 דירות זולות בשוק עליה
מירב ארד
המבקר קובע כי משרד התיירות פעל שלא לפי החלטת ההפרטה ובד בבד לא עשה דבר לביטולה, ואף לא השקיע מאמצים ומשאבים מתאימים כדי לפתח את החברה ולחלצה מהמשבר שנקלעה אליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il