X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה לא ציין את התאריך 4 בספטמבר אך ציין שהעדיף מערכת בחירות של ארבעה חודשים על מערכת בחירות של שנה וחצי עקץ במרומז את יחימוביץ' ואת מופז: ראש ממשלה צריך להיות בעל ניסיון ביטחוני וכלכלי מאות חברי מרכז פוצצו את הוועידה כשדרשו הצבעה חשאית
▪  ▪  ▪
נתניהו. 'לא' לסחטנות [צילום: מן הטלוויזיה]

מבוכה לראש הממשלה בוועידת הליכוד שהופסקה בעקבות קריאות לעריכת הצבעה חשאית על דחיית בחירת נשיאות הוועידה עד לאחר הבחירות.
נתניהו מעוניין כי בחירת הנשיאות תידחה עד לאחר הבחירות וכי הוא יכהן כנשיא הוועידה עד אז יחד עם זלמן שובל ועם משה ניסים. על-פי התכנון שלו, מייד לאחר הבחירות תתכנס הוועידה שוב להליך בחירה מסודר של נשיאות חדשה.
מאות מחברי מרכז הליכוד פתחו בקריאות "חשאית - חשאית" מייד לאחר נאומו של נתניהו בוועידה. למפגן כוח זה קדם מהלך של חבר הכנסת דני דנון אשר אסף 500 חתימות מקרב אנשי ועידת הליכוד כדי שכל החלטה שתעבור, תתקבל אך ורק בהצבעה חשאית.
בכוונת דנון להתמודד מול ראש הממשלה נתניהו על תפקיד נשיאות הוועידה.
נתניהו תכנן שנאומו בפני הוועידה יהיה יריית הפתיחה לקמפיין הבחירות של הליכוד לכנסת הבאה. בנאומו מנה את הישגי הממשלה בשלוש השנים האחרונות וציין כי בפתח שנתה הרביעית של הממשלה זיהה כי היציבות הפוליטית מתערערת. לדבריו, על-מנת למנוע מצב של סחטנות פוליטית ועל-מנת למנוע מערכת בחירות של שנה וחצי הוחלט על הקדמת הבחירות ועריכתן בתוך ארבעה חודשים.
ראש הממשלה עקץ את יריביו ואמר כי על-מנת לתפקד כראש ממשלה בישראל דרוש שילוב של ניסיון מדיני וביטחוני, ניסיון כלכלי וניסיון חברתי. בכך עקץ את יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', הנעדרת ניסיון מיניסטריאלי כלשהו ואת יו"ר קדימה, שאול מופז, הנעדר ניסיון כלכלי.

תאריך:  06/05/2012   |   עודכן:  07/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  זלמן שובל  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  ממשלת ישראל / Israel Government  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: יהיו בחירות מהירות
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי יודח בבחירות הקרובות
סקר הבחירות  |  6/05/12 21:37
 
- יש לך טעות בנוגע לאיחוד הלאומי
חשדנית  |  6/05/12 22:40
 
- הליכוד אכן יאבד הרבה מכוחו...
ראש פז  |  6/05/12 22:55
2
תגובה ל-1 בדיחה מספרים פעם 1==
יוד יוד  |  6/05/12 23:59
 
- יוד יוד אתה טועה,ביבי נחלש
אורנה שחר  |  7/05/12 06:09
3
ניתוח התוצאות נראה מאוד הגיוני
רוני בשן  |  7/05/12 05:31
4
ביבי נחלש וקיבל מכה בועידה
ביבי נחלש  |  7/05/12 05:54
5
לצפות ל-30 מנדטים זה כשלון !
ישמעאל  |  7/05/12 06:39
6
ב4/9 קדימה מתרסקת
דודי30  |  7/05/12 08:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
שלוש מפלגות מתחרות ביניהן בבחירות לממשלה היוונית    לפי הסקרים יש סיכוי כי המפלגה הניאו-נאצית תיכנס לממשלה היוונית
איציק וולף
משטרת ישראל עצרה שמונה חשודים, בהם קטינה אחת, אשר היו מעורבים ברצח גדי ויכמן ז"ל בבאר שבע    החשוד העיקרי: צעיר בן 22 שדקר את גדי והרגו השר אהרונוביץ' עדכן את ראש הממשלה בהתפתחות החקירה
הדר פרבר
זכה ב-52% מקולות הבוחרים בצרפת בסיבוב השני    סרקוזי: הולנד הוא הנשיא הבא ויש לכבד אותו
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה קבע כי למרות הממצאים הפליליים שהועברו לידיו על-ידי מבקר המדינה אשר עשויים להוביל לחקירה פלילית בפרשת המסמך המפוברק יש לפרסם בהקדם את דוח המבקר בנושא    "ערך ציבורי רב בפרישת המידע בפני הציבור"
איציק וולף
המפלגה הגדולה באופוזיציה הצטרפה לקריאת ישראל ביתנו לדחות את פיזור הכנסת עד להתחלת חקיקת חוק שיחליף את חוק טל    "נוצרה הזדמנות היסטורית שאסור לפספס. קודם חוק טל ומיד אחר כך בחירות"
רשימות נוספות
ההנהגה הצעירה: מבן ארי עד אורלב  /  ההנהגה הצעירה
יחימוביץ': ניסיון אובמה היה דל משלי  /  איציק וולף
חגי מרום התפטר מתפקידו כיו"ר בית ברל  /  יואב יצחק
"שבעה" כמפגן כוח  /  איתמר לוין
אידיוט מי שלא מצביע  /  אלכסנדר גולדנשטיין
האם יש עתיד לפאשלות של יאיר לפיד  /  יהודה דרורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il