X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות השידור היא הראשונה מגופי התקשורת המקימה אולפני חירום ממוגנים חנוכת האולפנים בחיפה היא חלק מתוכנית הרשות להקים כמה אולפני חירום שייתנו מענה לכלל האזרחים במדינת ישראל בעת מלחמה הם ישמשו את קול-ישראל ואת הטלוויזיה הישראלית
▪  ▪  ▪
אולפני החירום בחיפה [צילום: יח"צ]

ברשות השידור נערכים להבטיח את רצף השידורים גם בעת מלחמה, בערוץ הראשון ובקול-ישראל: ביום שני (14.5.12) תחנוך הרשות את אולפני החירום בחיפה במעמד מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, יו"ר רשות השידור, הד"ר אמיר גילת, וראש עיריית חיפה, יונה יהב.
מיד לאחר הטקס יחלו שידורי הניסיון בתדר 88.5 מ"ה מאולפני החירום למשך ארבע שעות, יוכלו להאזין להם תושבי אזור חיפה והקריות, חוף הכרמל וחלקים נרחבים מהעיר עכו. תדר זה יופעל באזור הצפוני, בשעות חירום.
הראשונה להקים אולפן ממוגן
רשות השידור היא הראשונה מגופי התקשורת המקימה אולפני חירום ממוגנים. חנוכת האולפנים בחיפה היא חלק מתוכנית הרשות להקים כמה אולפני חירום שייתנו מענה לכלל האזרחים במדינת ישראל בעת מלחמה. הם ישמשו את קול-ישראל ואת הטלוויזיה הישראלית. קול-ישראל יפעיל רשתות מקומיות שישמשו גל חירום, ובהן יועברו הודעות והנחיות של הג"א, צה"ל ושירותי הביטחון.
לצורך השידורים בערוץ הראשון הוצבה מעל הבניין בחיפה מצלמה, והיא תצלם ביום ובלילה את רחבי העיר חיפה ואת השטח שבין חיפה לעכו. כך יבטיח הערוץ הראשון את שידוריו הרציפים וגם יעביר צילומים חיים בעת נפילת טילים או בזמן פגיעה במבנים, מתוך אולפנים ממוגנים.
בשעתיים הראשונות של שידורי קול-ישראל יארח חיים א-דור את מנכ"ל רשות השידור ואת יו"ר הרשות, את מנהל "קול ישראל" וראשי ערים בצפון, וישוחח עם מרכז הבקרה של עיריית חיפה והחמ"ל של עכו.
את השעה השלישית תגיש אורלי אלקלעי. היא תשוחח עם השר לביטחון הפנים, עם נציב הכבאות הראשי ועם מפקד מחוז הצפון של המשטרה. את השעה האחרונה יגיש דורון שפר, ויתארחו בה מנהלי בתי חולים בצפון, פסיכולוגים, אנשי חינוך ועוד.
"קול ישראל בערבית" ישדר במקביל מאולפני החירום בשעות 13:30-12:35 ובכך ישמש מקור מידע בעת מלחמה לאוכלוסיה הדוברת ערבית. בתוכנית ידובר על תרומתו של אולפן החירום לאוכלוסיה ועל העברת מידע והנחיות לציבור מגורמי הצלה וסיוע, וכן ייפתחו קווי טלפון לאולפן כדי לקבל פניות מן הציבור ולתת להן מענה הולם. ישתתפו בתוכנית ראשי מועצות, גורמי הצלה (מד"א, מכבי אש, משטרה), נציגי משרדי ממשלה היכולים לתת שירות (חינוך, רווחה, מס רכוש, ביטוח לאומי). הם יידרשו בעתות חירום לתת מענה מיידי לצורכי השעה. התדר שיופעל בעתות חירום לקול ישראל בערבית - 738 AM.
מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם: "רשות השידור מודעת היטב לאפשרות של הסלמה בדרום או סכנת פרוץ מלחמה אזורית במזרח התיכון והיא נערכת באמצעות אולפנים ממוגנים כדי לתת לאזרחי ישראל התרעות באמצעות שידורי הרדיו והטלוויזיה על נפילות טילים ורקטות, הנחיות לאוכלוסיה של פיקוד העורף וסיקור מהיר ואמין של כל ההתפתחויות בשעת חירום".

תאריך:  09/05/2012   |   עודכן:  09/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשות השידור תחנוך את אולפני החירום בחיפה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פתרון יפה למיצוי האגרה
אחד שמבין  |  27/05/12 00:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ממצאי מחקר חדש מגלים כי לצבע העיניים יש השלכות חשובות על הסיכון למלנומה ולבהרת - שתי מחלות עור הקשורות גנטית האחת לשנייה
עופר וולפסון
הכנסות קבוצת בזק ברבעון הראשון הסתכמו בכ-2.74 מיליארד שקל והרווח הנקי ב-582 מיליון שקל    שיפור מרשים בפעילות הקווית    תוצאות בזק בינלאומי ו-yes הושפעו לרעה מהתגברות התחרות בענף
איתמר לוין
החליט שלא להורות לשר המשפטים לפתוח בהליכים להדחת הרב דב דומב, דיין בבית הדין הרבני בתל אביב, למרות שנמצא שניהל הליכים שאיפשרו תרמית בסידור גירושין והורשע בדין משמעתי
אלעזר לוין
השר להגנת העורף הודיע על כך במליאת הכנסת    סחבת של שנים בפינוי המגרש, שכבר אינו נחוץ לצה"ל    בית המשפט: "התנהגות המדינה מקוממת ומחוסרת תום לב"
יפעת גדות
בערב ל"ג בעומר צפויה עלייה ניכרת בזיהום של חלקיקים העוברים בדרכי הנשימה    עלייה בשיעור של פי שניים עד ארבעה מהרמות הנמדדות בימים בהירים ללא אובך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il