גולשי פייסבוק יכולים כבר כעת לשלם כסף כדי שהפוסט שלהם יהיה ויזואלי יותר, קרי: לקדם את הפוסטים תמורת תשלום. לא, לא מדובר בפרסומות, אלא בפוסטים "רגילים" על הקיר.
כך פורסם במגזין "סטאף" בניו-זילנד (יום ו', 11.5.12). כל זאת במסגרת ניסיון שעורכת החברה בקרב משתמשי הרשת החברתית בניו-זילנד. בפייסבוק אומרים, כי המטרה היא לבחון אם המשתמשים מוכנים לשלם כדי להדגיש את המידע שהם מפרסמים על הקיר הוירטואלי שלהם.
בחדשות BBC דווח כי דובר מטעם פייסבוק אישר את הדברים וכי בפייסבוק בוחנים שיטות שונות לקידום הפוסטים. עוד עולה, כי העלויות נעות בין 2 דולר אמריקנים לבין חצי סנט.