X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הנדל"ן הירושלמית אינה מסוגלת לפרוע חובותיה לבעלי האג"ח סך החובות - 167 מיליון שקל, מזה 76 מיליון שקל לבעלי אג"ח המפרק יהיה עו"ד יעקב שפיגלמן, אולי יחד עם עו"ד שלמה נס הושעה המסחר במניות החברה בבורסה נכשלו מאמצים למצוא רוכש או שותף לחברה, שבנתה 95 דירות בירושלים
▪  ▪  ▪
משרדי דיגל בת"א [צילום: גוגל סטריט ויוויו]

סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, מינתה (יום ג', 15.5.12) את עו"ד יעקב שפיגלמן למפרק זמני של חברת הנדל"ן הירושלמית דיגל. זאת לאחר שהתברר כי החברה אינה מסוגלת לפרוע את חובותיה, ונכשלו מאמצים למצוא לה שותף או רוכש. החברה בנתה 95 דירות ליד ארמון הנציב, מכרה כ-75 מהן. בקשת הפירוק הוגשה לפני 4 שבועות על-ידי הרמטיק נאמנות, המייצגת את בעלי אג"ח א', שהחברה חייבת להם 76 מיליון שקל, וכבר מפגרת זמן ניכר בפרעון קרן וריבית.
בבקשת הפירוק נאמר כי חובות דיגל עומדים על 167 מיליון שקל (נכון ל-31.12.11), ובהם חובות לבעלי אג"ח, לבנק לאומי ולאחרים. סך נכסי החברה הוא פחות מ-100 מיליון שקל. החברה - נאמר בבקשה - היא חדלת פרעון, ואינה יכולה לפרוע את חובותיה.
הרמטיק הודיעה (ד') כי היא מבקשת למנות את עו"ד ד"ר שלמה נס למפרק זמני שני של החברה, שיפעל יחד עם עו"ד שפיגלמן. לבקשת בית המשפט הודיעה היום הרמטיק, שאין לה כל קשר עסקי עם עו"ד שפילגמן. עו"ד נס הוא בעלה של ח"כ לאה נס, סגנית שר לענייני גמלאים במשרד ראש הממשלה.
הבורסה לניירות ערך הודיעה היום על השעיית המסחר במניות החברה, לאור מינוי המפרק הזמני.
בשנה האחרונה נעשו מאמצים רבים למצוא קונה או שותף לדיגל. בין היתר, התנהל מו"מ על כניסת בעל רשת המרכולים רמי לוי (קרוב משפחה של יהודה לוי) להשקעה בחברה. כן התנהל מו"מ למכירת הנכסים העיקריים של החברה למשקיע ממוצא פלשתיני. מאמצים אלו ואחרים - כשלו.
לחברת דיגל יש קרקע לבניית כ-300 דירות נוספות בארמון הנציב, אך הבנייה הוקפאה בשל קשיי החברה. נכסים אחרים של החברה -שני מגרשים בתל אביב - נמכרו, בניסיון לגייס מזומנים. החברה מכרה אשתקד מגרש בשדרות רוטשילד. לפני חודשיים וחצי מכרה לקבוצת חג'ג' ולקבוצת רוני מאנה 50%E ממגרש נוסף, ברחוב שד"ל, ב-18 מיליון שקל, אך כמעט כל הסכום הועבר לפרעון חוב לבנק הפועלים על חשבון המגרש.

תאריך:  16/05/2012   |   עודכן:  16/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לאנשים שמקווים להשיל מגופם קילוגרמים מיותרים שינוי סוג החלבון בתזונה, במקום כמות החלבון, היא אסטרטגיה לירידה במשקל
איתמר לוין
מי שהיה ראש לשכתו של אשכנזי דורש לקבל את כל המידע בעניינו לפני פרסום הדוח בפרשת הרפז    ההכרעה האם לינדנשטראוס יספיק לפרסם את הדוח לפני פרישתו תיפול ברגע האחרון
יפעת גדות
אבולוציה מתכנסת: חוקרים מצאו שכבה דמוית אמייל בשן של סרטן מים מתוקים    המבנה החדש הוא בעל דמיון מפתיע לשכבת האמייל בשיניים של חולייתנים, בהם האדם
מחלקה ראשונה
קלטת המתעדת יחסי מין בין ראש עיריית קריית מלאכי לבין העובדת    מעצרו של מלכה הוארך ב-6 ימים    המשטרה: "עד המדינה לא נכח באירוע האונס. רוב עדותו קשורה לאשמת השוחד"
איתמר לוין
המדינה הסתפקה בשנת מאסר לפלשתיני שנכנס בצורה בלתי חוקית, גנב משאית וברח משוטרים    השופט גורפינקל קבע שהוא אינו חותמת גומי וגזר על הנאשם שנתיים מאסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il