X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בועז ענר, מבכירי משרד מבקר המדינה ומן המקורבים למבקר היוצא לינדנשטראוס, הועבר מתפקידו לאחר שהתגלה כי נתן הרצאות פרטיות מבלי שקיבל על כך אישור כנדרש יחליף אותו ראש היחידה הכלכלית במשרד, צבי ורטיקובסקי
▪  ▪  ▪
ענר ולינדנשטראוס. מבוכה [צילום: ערוץ הכנסת]

המשנה וממלא-מקום מנכ"ל משרד מבקר המדינה, רואה חשבון בועז ענר, הועבר לפני מספר שבועות מתפקידו לאחר שהתגלה כי ביצע מספר עבודות פרטיות בתשלום במקביל לעבודתו במשרד המבקר, מבלי שקיבל אישור לכך. בניגוד לדרישות שמציב משרד המבקר לשקיפות - לא פירסם המשרד את הפרשה בציבור.
במקום ענר מונה כממלא-מקום המנכ"ל צבי ורטיקובסקי, ראש היחידה הכלכלית במשרד מבקר המדינה.
העבודות הפרטיות שביצע ענר הן הרצאות שהעביר במוסדות שונים - בהם באוניברסיטת בר-אילן ובמרכז הישראלי לניהול.
ענר עובד כבר עשרות שנים במשרד מבקר המדינה ובעבר אף קיבל את אות אביר איכות השלטון. למרות העברתו מתפקידו כממלא-מקום המנכ"ל, הוא נשאר במשרד וממשיך לעבוד כמנהל חטיבת ביקורת משרדי ממשלה.
ענר חתום על הדוח השנתי שפורסם לפני כשבועיים ובו ביקורת חריפה על האופן שבו מנהלי בתי החולים שיבא ואיכילוב עבדו בעבודות פרטיות באופן שלא הוסדר. בבחינת הפוסל במומו.
בעז ענר מסר בתגובה כי עסק בהוראת מקצוע הביקורת בלבד, מעולם לא עמד במצב או חשש לניגוד עניינים. עוד אמר כי שעות ההוראה היו על חשבון זמנו הפרטי וממילא לא הייתה כל פגיעה בעבודתו השוטפת במשרד מבקר המדינה או חריגה כלשהי מכללי התקשי"ר בנוגע לגובה השתכרותו מהוראה. לדבריו, בתקופה הרלוונטית ובכלל, הקדיש את כל מרצו לקידום עבודת המשרד, עבד בכל שנה מאות שעות נוספות (מעל ומעבר למשרה מלאה), חלק משמעותי מהן ללא כל תשלום או תמורה.
"העיסוק בהוראת הביקורת תרם תרומה רבה מאד למשרד מבקר המדינה ולשירות הציבורי בכלל; כך מר ענר הנחיל למשרד את מיטב הידע האקדמי וגם הדריך מאות מעובדי המשרד - גם זאת ללא תמורה; יש אף להפנות תשומת לב שלפני מספר חודשים חידש מבקר המדינה את האישור שניתן למר ענר למתן הרצאות באוניברסיטת בר-אילן-לשנת הלימודים הנוכחית בלבד. האישור ניתן לאחר בחינה משפטית של היועצת המשפטית ושל המבקר הפנימי ועל יסוד המלצתו של המנכל היוצא שראה בפעילות האקדמית של מר ענר כתורמת למשרד", לשון תגובת ענר.
ממשרד מבקר המדינה נמסר בתגובה כי "מבקר המדינה החליט להעביר את דוח מבקר הפנים רו"ח רוזנבלום, לבדיקת גורם חיצוני מוסמך, בכל האמור לגבי ההיבטים המשמעתיים שעולים ממנו וכיצד לטפל בהם. תוך שמיעת השגותיו של מר ענר. משרד מבקר המדינה מדגיש שפעל בעניינים האמורים בנחרצות ועל-פי כל הנורמות הקפדניות שמאפיינות אותו. מדובר בטענות נגד שני עובדים מתוך כחמש מאות ושמונים עובדי משרד מבקר המדינה ונציבות תלונות הציבור. בזכות היושרה הגבוהה וההתנהלות המחמירה הנהוגות המשרד המבקר , הוא זוכה לאמון רב לאחוזי תמיכה כה גבוהים בקרב הציבור הרחב".

תאריך:  16/05/2012   |   עודכן:  16/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מ"מ מנכ"ל משרד המבקר הועבר מתפקידו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
טהרנות מוגזמת לחלוטין
ה.א  |  16/05/12 16:27
2
שרות התעסוקה
surh,  |  21/05/12 09:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך מגיבה עו"ד דבי גילד-חיו מהאגודה לזכויות האזרח להצעת החוק של ח"כ אלכס מילר המאפשר להטיל סקנציות על מוסד אשר התקיימו בו פעילויות הנוגדות את קיום המדינה ועקרונותיה
עידן יוסף
השר לביטחון הפנים: "עבודת המשטרה נעשית ללא משוא פנים, בצורה הגונה וישרה"    על הטענה שהממשל הנחתה למנוע מחאה בקיץ: "רעיון סהרורי"
עופר וולפסון
ועדת הכספים אישרה את הפרטת נמל אילת    הזכיינית הפרטית תפעיל בנמל פעילות מכולות, שאינה קיימת בו היום    אם היזם ייכשל - להסכם תחנות יציאה שיחזירו הנמל לבעלות המדינה, תוך הענקת "רשת ביטחון" לעובדים
עופר וולפסון
חברת ורדה העבירה סכומי כסף לחברת פרפקט כפיצוי על מחיר מכירה נמוך בו מכרה האחרונה לורדה כמשווקת בלעדית    שתי החברות נוהלו יחדיו כך שהסכום הנמוך הוא למעשה מס הקנייה שהועלם
מירב ארד
רוני בר-און מונה לעמוד בראש ועדת חוץ וביטחון    ח"כ אורי אריאל: בכוונתי לפעול ללא משוא פנים - "מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il