X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתום סכסוך העבודה, זוכים עובדי תנובה להטבות משמעותיות יקבלו תוספת שכר, בונוסים, תוספות פנסיוניות והגנה מפיטורים מיידיים כל עובדי דור ב' יעברו במעבר הדרגתי למעמד עובדי דור א'
▪  ▪  ▪
הסכם שכר בתנובה [צילום: יח"צ]

הדירקטוריון של תנובה אישר (יום ד', 16.5.12) את הסכם השכר החדש עם נציגות העובדים של תנובה. בעקבות אישור הדירקטוריון יחתמו היום על ההסכם מנכ"ל תנובה אריק שור, יו"ר ארגון העובדים אחיאב שמחי, יו"ר ההסתדרות עופר עיני, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עו"ד אבי ניסנקורן ויו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד.
ההסכם מגיע לאחר שהעובדים היו מצויים בחודשים האחרונים בסכסוך עבודה, במסגרתו הופסקה מדי פעם פעילות קווי ייצור שונים - מצב שאף האיץ את פיטוריו של יו"ר תנובה שלמה רודב. לפני חג הפסח הקפיא הוועד את העיצומים כסנונית ראשונה שבישרה על ההסכם.
ההסכם החדש נחתם לתקופה של 3 שנים וחצי, ולפיו עובדי תנובה הקבועים יקבלו תוספת שכר של 15% במהלך כל תקופת ההסכם ולא ינקטו בפעולות מחאה. מנגנון תוספת השכר יהיה דיפרנציאלי וייקבע בהתאם להישגי כל עובד. ההסכם כולל רכיבי בונוס, בונוס, שיחולקו אף הם בצורה דיפרנציאלית בחלקם בהתאם להישגי כל עובד.
סעיף חשוב בהסכם כולל מעבר הדרגתי של עובדי דור ב' למעמד של עובדי דור א', בעלי התנאים הטובים יותר. לדברי תנובה, המהלך נעשה מתוך הכרה בתרומתם של העובדים הצעירים ועידודם. הוסכם כי תקופת העבודה המקסימלית של העובדים במעמד עובדי דור ב' תעמוד בסוף תקופת ההסכם על 7 שנים. עובדי דור ב' יעברו במהלך תקופת ההסכם באופן הדרגתי למעמד של עובדי דור א' כך שעד לתום תקופת ההסכם יעברו כמחצית מכלל עובדי דור ב' העובדים בתנובה כיום למעמד של עובדי דור א'.
ההסכם אף כולל הרחבת בסיס השכר הפנסיוני של העובדים ברכיבים נוספים. עם חתימת ההסכם יופרשו לקרן הפנסיה תשלומים להבטחת זכויות פנסיה בשיעור ממוצע של כ-85% מהפרמיות. כמו-כן, הוסכם כי בנוסף להגדלת ההפרשה של מרכיב הפרמיות, תבוצענה הפרשות גם על מרכיבי שכר נוספים. העובדים אף יזכו לתוספת חד פעמית בגין פעילות רווחה, בנוסף לפעילות הרווחה המתקיימת כיום.
הצדדים הסכימו כי לא יפוטר עובד מהעבודה בשל תפקוד לקוי כל עוד לא הוגשו בעניינו לפחות 2 חוות דעת שליליות. עוד הוסכם על מתווה לטיפול בבעיות משמעת או במקרים בהם ביצע העובד עבירה פלילית.
הצדדים הסכימו גם על שינויים תפעוליים בפעילות החברה, במסגרתם יופעל פיילוט להובלה משותפת של ביצים וחלב שיחל לאחר חתימת ההסכם וקיום פרויקט משואה - לטיוב ההובלה.
כן הוסכם על כניסה לתהליך של בחינת אופטימיזציה בהפצה שיחל בחודשים הקרובים.
את המו"מ ליוו מטעם נציגות העובדים עו"ד בני כהן ומטעם הנהלת תנובה עו"ד נחום פינברג ואלי חוטר.

תאריך:  16/05/2012   |   עודכן:  16/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עופר עיני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר הסכם השכר בתנובה: 15% תוספת לעובדים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הסכם/הישג- מדהים לעובדי תנובה
לאה מירון   |  22/05/12 14:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שוטרים של מחוז המרכז ושוטרי יחידות מיוחדות פשטו על בית של משפחת פשע בטייבה    בחילופי אש שהתפתחו במקום נהרג אמיר מסראווה ונפצע אדם נוסף    צו איסור פרסום הוטל על פרטי האירוע
עופר וולפסון
בפגישה עם יו"ר פסגות, סוכם על סיום תפקידו של רונן טוב לאחר כשנה וחצי בלבד בתפקיד    יקבל פיצוי כולל של כ-5 מיליון שקל
עופר וולפסון
פרשת הקופה המנפחת: מנהלת תחום בכיר לביקורת ממוחשבת ברשות המיסים גילתה כי אחת העובדות שלה, שקנתה אתמול ברשת שופרסל, מצאה אי-התאמה של 1.8 שקלים בחשבונית
עופר וולפסון
חברת החשמל דיווחה כי קיבלה הודעה מנובל אנרג'י, לפיה הכמות היומית של גז טבעי שתסופק לחברה משדה מארי B הופחתה לחמישית מהכמות החוזית    עד לקבלת הכיסוי במסגרת תעריף החשמל    כדי לספק הביקושים החסרים החברה תרכוש דלקים חלופיים - שעלותם היקרה עלולה להתבטא בחשבון החשמל
איציק וולף
מבהיר כי חקיקה עוקפת בג"ץ אינה בארסנל הכלים של הממשלה    עוזרו הקרוב של ח"כ כץ, המתגורר בשכונת האולפנה, הפיץ את מספרי השרים וקרא לתושבי בית אל להתקשר אליהם, להפעיל לחץ פוליטי ו"להתבכיין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il