X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרויקט חדש משלב בין המומחיות הרפואית של רופאים מסינסינטי ליכולות ההנדסיות והטכניות הנרחבות של אנשי הסגל האקדמי והחוקרים באוניברסיטת בן-גוריון המטרה: לשפר את איכות הטיפול הרפואי בילדים על-ידי תכנון מכשור המותאם ספציפית להבדלים הפיזיולוגיים ולצרכים הרפואיים המיוחדים שלהם
▪  ▪  ▪
משאבים רבים [צילום: פלאש 90]

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, המרכז הרפואי לילדים בסינסינטי (Cincinnati Children’s Hospital Medical Center - CCH) וחברת ב.ג. נגב טכנולוגיות הודיעו על חתימת הסכם שיתוף פעולה אשר נועד להתמודד עם המחסור במכשור רפואי אשר תוכנן במיוחד לטיפול בילדים.
"הפרויקט משלב בין המומחיות הרפואית של רופאים מסינסינטי ליכולות ההנדסיות והטכניות הנרחבות של אנשי הסגל האקדמי והחוקרים באוניברסיטת בן-גוריון", אומר נטע כהן, מנהל ב.ג. נגב טכנולוגיות, חברת מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון. המטרה היא לשפר את איכות הטיפול הרפואי בילדים על-ידי תכנון מכשור המותאם ספציפית להבדלים הפיזיולוגיים ולצרכים הרפואיים המיוחדים של ילדים. "פיתוח מכשירים רפואיים המיועדים לרפואת ילדים הוזנח לאורך השנים", אומר כהן, "רק חלק מזערי מתקציב המחקר והפיתוח הרפואי הוקדש לרפואת ילדים".
לפי מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית (FDA), פיתוח מכשור רפואי לרפואת ילדים סובל מפיגור של שנים לעומת הפיתוח של מכשור רפואי למבוגרים. על-פי דיווחים של ה-FDA לקונגרס האמריקני, עלויות הפיתוח הגבוהות של מכשור לרפואת ילדים מהוות חסם משמעותי המונע מחברות להשקיע בכך משאבים רבים יותר. לגורם זה מתווספים גם הגודל המוגבל של שוק המכשור הרפואי לילדים, המייצג 10% בלבד משוק המכשור הרפואי, וגורמים כלכליים אחרים. כתוצאה מכך, כמות המשאבים אשר הופנו לטובת המצאת מכשירים כירורגיים ורפואיים ייעודיים לאוכלוסיית הילדים איננה מספקת. לעיתים קרובות, כאשר לא ניתן להתאים מכשור המיועד למבוגרים לטיפול בילדים, נאלצים רופאים לפנות לטיפולים פולשניים יותר או לשיטות טיפול פחות אפקטיביות.
"מכשירים רבים שנעשה בהם שימוש היום לטיפול בילדים הם למעשה הקטנה של מכשור רפואי שנועד למבוגרים. לעיתים קרובות מכשירים אלו אינם עונים בצורה מספקת על הצרכים הקליניים של ילדים. מאפייני מטופלים בתחום רפואת הילדים משתנים עד מאוד בשל טווח ההבדלים הרחב בגודל, אנטומיה, רמות פעילות ופיזיולוגיה", אומר ד"ר ריצ'ארד אזיזקאן, מנתח בכיר בסינסינטי ויושב-ראש מכון לסטר מרטין לכירורגיית ילדים. "האתגר עם מכשירים מותאמים הוא שהם לעיתים קרובות לא הפתרון האידיאלי, במיוחד אצל תינוקות קטנים ועדינים מאוד. שיתוף הפעולה הנוכחי הינו הזדמנות לאתר ולפתח פתרונות חדשים ולשפר את תוצאות הטיפול הרפואי בילדים".
במסגרת שיתוף הפעולה בין אוניברסיטת בן-גוריון והמרכז הרפואי לילדים של סינסינטי, רופאי המרכזי הרפואי יספקו תובנות מפורטות לגבי אתגרים במכשירים רפואיים ספציפיים ולגבי אפשרויות פיתוח. מידע זה יועבר לחוקרים ואנשי סגל אקדמי טכנולוגי של אוניברסיטת בן-גוריון אשר יתאימו בין אפשרויות פיתוח לפתרונות טכנולוגיים.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  21/05/2012   |   עודכן:  21/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אומר שאינו חושש מפני חקיקה בנושא בית האולפנה אם לא תהיה ברירה    טוען שהממשלה ביצעה שורה של רפורמות בלא כל השפעה של הון-שלטון    "יש בישראל אווירה של עליהום נגד המגזר העסקי"
עופר וולפסון
למפעל מונה נאמן לתקופת ההקפאה, זאת לאחר שנקלע לקשיים תזרימיים וחובותיו מסתכמים ב-55 מיליון שקל    ביהמ"ש: "תהליך ההבראה טומן בחובו סיכוי כי מצבם של הנושים יהא טוב יותר"
עופר וולפסון
טורקיה ירדה מהמקום השלישי למקום השישי ברשימת יעדי הייצוא העיקריים של ישראל, עם ירידה של 23% בהיקפים לעומת הרבעון המקביל אשתקד    יעד הייצוא המוביל: ארה"ב, שהייצוא אליה ספג אף הוא ירידה של 23% בהיקפים
איתמר לוין
סבור שהגוף המבקר יפעל בהתאם להנחיותיו של מי שיעמוד בראשו ולא רק בהתאם לסמכויות הפורמליות    וינשטיין: נדרוש ענישה חמורה יותר בעבירות אלימות    דנינו נאם - ולא התייחס לעבירות החמורות האחרונות
יפעת גדות
מחקרים חדשים לא מצליחים להוכיח קשר בין רמות גבוהות של כולסטרול HDL לסיכון להתקפי לב ושבץ    חברות התרופות אינן מצליחות להוכיח כי תרופות להעלאת רמות ה-HDL אכן יעילות ואינן מסוכנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il