X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הטכנולוגיה הדיגיטלית משרתת אותו כמעט בכל תחום בחיים, גם ברכיבות כדי למדוד זמנים ומרחקים, לנווט ולתעד, ועכשיו אפליקציה חדשה בשם CyclBee הופכת את טכנולוגיית ה-mobile וה-GPS לאביזר בטיחות
▪  ▪  ▪
תחרות שטח ברמות מנשה [צילום: טל רוזוב]

הרכיבות שלי הן 80% שטח, אם לפנאי או להדרכות ו-20% תחבורה - שם אני מנסה להיצמד עד כמה שניתן לנתיבי אופניים, מדרכות רחבות ורחובות צדדיים, בעיקר כדי להימנע מרכבים.
אל התצורה הקלאסית ביותר של רכיבה, רכיבת כביש - אני פוזל ברגשות מעורבים. מצד אחד היכולת לעבוד על כושר ולכסות מרחקים גדולים במהירות וביעילות היא אטרקטיבית בעיני. מצד שני, הבטיחות מדאיגה, כאשר הרכיבה על הכביש חושפת רוכבים רבים לסכנות, ולא פעם גם לתאונות דרכים קטלניות.
או כמו שאומרים לי לפעמים רוכבי כביש, "דרופים ו-downhill זה למשוגעים...", אז אני עונה שיכול להיות - אבל בטוח שלא ייכנס בי סמיטריילר באמצע רכיבה.
הטכנולוגיה הדיגיטלית משרתת אותו כמעט בכל תחום בחיים, גם ברכיבות כדי למדוד זמנים ומרחקים, לנווט ולתעד, ועכשיו אפליקציה חדשה בשם CyclBe הופכת את טכנולוגיית ה-mobile וה-GPS לאביזר בטיחות.
CycleBe מעוררת הרבה עניין וסקרנות, גם אצלי כחובב טכנולוגיה ורוכב אופניים וכבר זכתה למספר אלפי הורדות. העיקרון שלה מאוד פשוט: הרוכב מפעיל את האפליקציה, מחזיר את הסלולרי לכיס ויוצא לרכיבה. האפליקציה מצידה משדרת את מיקום הרוכב לנהגים המנווטים באמצעות GPS בכל הרשתות הסלולריות הגדולות, והם בתורם מקבלים חיווי ויזואלי והתראה על מיקום הרוכב.
נכון שזה לא בהכרח ימנע את כל התאונות, הרי לא כולם מנווטים ב-GPS. תוכנת WAZE הפופלרית אגב, היא היחידה שעדיין לא תומכת באפליקציה, כנראה שזה הזמן להפעיל עליהם לחץ מצד הרוכבים (מישהו אמר קבוצה בפייסבוק?) , גם אין לי ספק שהאנשים מאחורי CycleBe עובדים על העניין. אומרים שהמציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו, ואין לי ספק שגיוס טכנולוגיה כזה יציל לפחות נפש אחת, כנראה גם יותר. חשוב לזכור שההתראות על רוכבים גם ישפרו את המודעות לאורך זמן. נהגים יתרגלו לכך שיש רוכבים בשוליים. עם השילוב של חדשנות טכנולוגית יחד עם הצעות החוק החדשות, הייתכן שנראה כאן בקרוב סביבה בטוחה הרבה יותר לרוכבי כביש?
כמדריך שטח, הייתי שמח לאפליקציה אשר משדרת את מיקומי למפה פשוטה, אפילו של גוגל בזמן אמת, ומאפשרת לגורמים שאינם איתי ברכיבה למצוא את מיקומי בכל זמן, למשל כוחות חילוץ או ליווי לוגיסטי.

פרסום המקור
להורדת האפליקציה
טל רוזוב, בלוגר עצמאי, איש תוכן ומדריך רכיבה על אופניים
תאריך:  23/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להפוך את הסמארטפון לאביזר בטיחות לרוכבים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מאז שנת 1956 הצטרפו לאירוויזיון מדינות רבות מרחבי אירופה    ישראל החלה להשתתף בתחרות בשנת 1973
עופר וולפסון
הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-59 מיליון שקל    ההכנסות גדלו ב-25% ל-1.027 מיליארד שקל    החברה הוסיפה ברבעון 2,000 מנויי טלוויזיה ו-5,000 מנויי אינטרנט
עופר וולפסון
בחודש מרס מכרה רבוע כחול נדל"ן 78 דירות נוספות בפרויקט "גינדי ת"א" שבמתחם השוק הסיטונאי בו היא מחזיקה 50%    רשמה גידול של 20% ברווח הנקי ברבעון הראשון
יפעת גדות
שינויים במזג האוויר
עופר וולפסון
בית משפט השלום בתל אביב קיבל את הסדר הטיעון שהתגבש בעניינו של מידד דבש, מנהל קרנות הנאמנות לשעבר במגדל, שהואשם בשימוש במידע פנים    ירצה חצי שנת עבודות שירות וישלם 600 אלף שקל קנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il