1 |
|
|
את כולך,,בשלמותך,נפשך וכל שלוש מאות ושישים חלקי גופך,אם כל העבירות במדינה אותך ואת חבריך בעליון צריך להעניש בחומרה,את,וכל חבריך היושבים לצידך תמכתם עודתם ודחפתם לאחד הפשעים הגדולים בעם היהודי מאז השואה,במתישבי גוש קטיף,החשכתם עלינו את השמש כיביתם עלנו את המאורות ושחטתם בגיבורי החייל במתישבים, עולמם של רבבות גברים זקנים נשים וטף,עלו באש,רגע לפני החורבן פנו אליך בבקשה לפגוש אותם,קראת להם פורעי חוק,ומי קבע את החוק אתם,אתם בעצמכם החוק, אתם תעשיית החוק,גנבתם שלטון ברמאות מעל נבחרי העם הכנסת והממשלה,שידעו כל חסידי הצדק והמשפט באשר הם ממזרח השמש ועד מבוא כי לעולם לא נשכח לעולם לא נסלח עד שתשתו את מלוא כוס התרעלה בעצמכם אחד אחד,כדין וביד דיין,קורבנות השפיטה שלכם עדיין חיים והם רבים מאד עדיין מדממים שם בחושך וזועקים לדין ודיין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יעקב יעקב |
|
2 |
|
|
השופטת נאור מבקשת להשתמש באלימות כדי למגר אלימות.
ולצורך העניין גם מעצר הוא אלימות.
אלימות היא פיתרון בלתי לגיטימי לבעיות.
אמנם הריבון הוא זה שבסמכותו להפעיל אלימות חוקית, ועם זאת הצורך להרים את רף האלימות השלטונית עלול לעודד אלימות ולא למנוע אותה.
הכח המונע את האלימות בחברה הוא התרבות.
תרבות שבוחלת באלימות כפתרון יכולה למנוע אלימות עוד בטרם פרצה כתרופת מנע.
הבעייה היא שהתרבות שלנו מוצפת באלימות כפאן - שעשוע.
תכניות ילדים כולל קופיקו רוויים באלימות מהותית גם אם לא רואים דם.
בסרטי מבוגרים שופכים הרבה מאוד קטשופ, ובמשחקי המחשב אין מה לדבר.
נוסיף לכך את שטיפת המוח שאלימות מסויימת היא "מובנת" בעיקר כאשר מי שמבצע אותה הוא "בן מיעוטים" והגבולות נשברים.
אכיפה אפקטיבית כדי לשמור את השוליים בתוך הגבול, אך כשהתרבות כולה נגועה באלימות,שום אכיפה לא תועיל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישעיהו א |
|