X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש ההימורים והשוק האפור קיבל 144 מיליון שקל מתוך כספי המעילה לכיסוי חובותיו של עופר מקסימוב 3.5 שנים לאיש ההימורים אהרון אוהב-ציון שקיבל 48 מיליון שקל מהכספים בהם מעלה אתי אלון
▪  ▪  ▪
רביזדה. עצם את עיניו לגבי מקור הכספים [צילום: פלאש 90]

איש השוק האפור וההימורים בני רביזדה ירצה שבע שנות מאסר (בניכוי שמונה חודשי מעצר) בגין חלקו בפרשת הבנק למסחר וישלם קנס של 2.5 מיליון שקל. כך קבע (יום ד', 30.5.12) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, אורי שהם, ערב השבעתו לשופט בבית המשפט העליון. אהרון אוהב-ציון נדון ל-3.5 שנות מאסר (בניכוי חמישה חודשי מעצר) ולקנס של 500,000 שקל. שתי חברות שבבעלות רביזדה נקנסו ב-500,000 שקל כל אחת.
רביזדה ואוהב-ציון הורשעו בהחזקת מקום הימורים ובקבלת סכומים ניכרים מתוך מעילתה של אתי אלון, אשר הביאה לקריסת הבנק למסחר. הכספים הועברו לבתי ההימורים של השניים לכיסוי חובותיו של עופר מקסימוב, אחיה של אלון. רביזדה קיבל 144 מיליון שקל, ואוהב-ציון - 48 מיליון שקל. שהם דחה את טענת המדינה לפיה השניים היו שותפים בפועל למעילה, אך קבע שהם עצמו את עיניהם מלראות שמדובר בכספים שמקורם בפשע.
עוד הורשעו השניים בשימוש בעשרות מסמכים מזויפים ובקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, בגין הסבות והפקדות של צ'קים מהבנק למסחר. רביזדה ואוהב-ציון הורשעו גם בעבירה של הלבנת הון ובעבירות מס בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.
על קבלת כספי המעילה אומר שהם: "גם אם מדובר בעצימת עיניים ולא בידיעה בפועל, כי השיקים הבנקאיים הינם תוצר של גניבה ומעילה אשר בוצעו על-ידי אתי אלון, הרי שרמת החשד הייתה גבוהה ביותר והנאשמים נמנעו מלברר את העובדות, והעדיפו להמשיך ולקבל כספים בסכומים דמיוניים... מידת הפגיעה בערך החברתי כתוצאה מביצוע העבירות באירוע הראשון, הינה גבוהה, בשים לב להיקף הכספים שהגיעו אל שני הנאשמים, ולתוצאה החמורה שנגרמה, קריסתו של הבנק למסחר. אין ספק, כי התמריץ העיקרי שעמד לנגד הנאשמים הינו השגת כספים בדרך מהירה, כאשר בשלבים מסוימים הכתיבו הנאשמים את קצב הגעת השיקים הבנקאיים, את הסכומים שננקבו בהם, ואת מועד הפירעון".
שהם ציין לקולא מסוימת את הימשכות ההליכים, את העובדה שאוהב-ציון היה מוכן להגיע להסדר טיעון אך הדבר לא יצא לפועל ואת העובדה שלא הוכח מהו הרווח שהפיקו השניים מבתי ההימורים שניהלו. לעומת זאת ציין לחומרה בעניינו של רביזדה את עברו הפלילי ואת העובדה שטרם שילם את חובו לשלטונות המס. ביצוע עונשי המאסר עוכב ב-45 יום, בהסכמת המדינה.

תאריך:  30/05/2012   |   עודכן:  31/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
7 שנות מאסר לבני רביזדה בפרשת הבנק למסחר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רק חלוט רכוש יקטין הפשיעה
כפר שמריהו  |  30/05/12 21:19
2
חמדנות היא הכותרת
חג'ג'  |  31/05/12 12:08
3
עסק נהדר 144 מ' תמורת 4.5 כלא  ל"ת
אוהב כסף  |  31/05/12 13:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מדובר בהתאגדות נוספת בשרשרת של התאגדויות בענף התקשורת בתקופה האחרונה    העובדים המתאגדים עובדים על סט הפקות תוכניות כגון חדשות ערוץ 2, האח הגדול וערוץ הכנסת    טוענים כי מספר חודשים מתקיים איחור בתשלום של שכרם ודורשים לשפר תנאי העסקתם
עופר וולפסון
הרווח הנקי - 54 מיליון דולר - מהווה 6% מהמכירות, לעומת 5.4% ברבעון המקביל    לחברה צבר ההזמנות בסכום של 9.7 מיליארד דולר, המבטיח 2.6 שנות פעילות
עופר וולפסון
שני משקיעים שהשקיעו כ-2.5 מיליון שקלים אצל ערן מזרחי, מתוך עשרות מיליונים שהיו בניהולו וירדו לטמיון, פנו לביהמ"ש בהליכים להקפאת נכסיו    "אמר שאין סיכון בהשקעה וכך שכנע אותנו להשקיע"
עידן יוסף
התובעים טוענים כי שתי מפעילות התחבורה הציבורית פועלות בניגוד לחוק שנכנס לתוקף לפני חצי שנה ואוסר עליהן לגבות תשלום עבור מידע בסלולרי
יפעת גדות
מטעם ההגנה העיד הנאשם עצמו - אדולף אייכמן - שטען כי היה 'רק פקיד' ושפשעו היחיד הוא שמילא פקודות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il