X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך אמר ח"כ אבישי ברוורמן בוועידת ECONOMIX.IL אלוף (מיל.) גיורא איילנד: "גם אם יוחלט לקצץ את תקציב הביטחון, תימצא הדרך להחזיר אותו"
▪  ▪  ▪
ברוורמן. "הבירוקרטיה הישראלית הצילה אותנו" [צילום: פלאש 90]

"הביורוקרטיה הישראלית הצילה את המשק, בלעדיה היו לנו 5 'גולדמן זאקס' והכלכלה הייתה קורסת" - כך אמר (יום ג', 12.6.12) ח"כ אבישי ברוורמן בוועידת ECONOMIX.IL לחיזוק המגזר העסקי בישראל, שעורכת לשכת המסחר ת"א והמרכז.
ברוורמן הוסיף ואמר כי "ישראל היא המדינה האי-שוויונית ביותר בעולם המערבי, למעט ארה"ב. התרומה של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, נמוכה יחסית לעולם המערבי בגלל מגבלות רבות המוטלות עליו".
בדבריו תקף ברוורמן את שר האוצר ואמר כי "אם מנהל אחראי בחברה עסקית היה מתנהל בצורה כושלת כמו ששר האוצר מנהל את המדיניות הכלכלית של ישראל הדירקטוריון היה מפטר אותו מתפקידו. לדבריו, רק בגלל שהביורוקרטיה הישראלית מנעה הקמה של מספר בתי השקעות גדולים היא הסיבה כיום ליציבות הפיננסית בישראל.
בהתייחסו לתקציב הביטחון אמר ברוורמן כי "אמרו שמימון המחאה החברתית יגיע מתקציב הביטחון אך אף אחד לא באמת יודע ממה התקציבים מורכבים. האביב הערבי והאיום האירני הם לטווח הארוך ובצורה הזאת תהיה בשנים הקרובות עלייה בתקציב הביטחון על חשבון תקציבים חברתיים ולשר האוצר הנוכחי אין כוח לשנות זאת. הכי קל להעלות את המיסים העקיפים ומי שיישא בנטל יהיו המעמד הבינוני והשכבות החלשות".
אלוף (ב(מיל.)), גיורא איילנד, לשעבר ראש המועצה לביטחון לאומי, אמר בנוגע לתקציב הביטחון כי לא ניתן לקצץ אותו. זאת לדבריו, בשל המצב הביטחוני והשינויים בעולם הערבי. "ם אם יוחלט לקצץ אותו, תימצא הדרך להחזיר אותו, כי אין ברירה", אמר. לדבריו, יש לחלק את המגזר הציבורי לשני חלקים. "אלו שנותנים ישירות שירות לאזרח כמו מורים, רופאים ועובדים סוציאלים - מספרם צריך לגדול. אולם, לעומת זאת ישנה הביורוקרטיה הממשלתית שמשרתת את עצמה ומגדילה את עצמה. פה נמצא הפוטנציאל לחסכון אולם זה חייב להתחיל בדוגמה אישית: הקטנת מספר השרים ל-18 ובהתאם לכך לבדוק את כל המערכת הציבורית".

תאריך:  12/06/2012   |   עודכן:  12/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בלי הביורוקרטיה בישראל היו לנו 5 גולדמן זאקס"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
התבלבל בשם בית ההשקעות
אליהו פ  |  13/06/12 12:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
לינדנשטראוס: וינר מקווה שלא אספיק לפרסם את הדוח בפרשת הרפז עד פרישתי    בג"ץ הורה למבקר לשקול האם וכיצד להעביר לווינר עדויות שגבה מעיתונאים
אלעזר לוין
תשלם 415 מיליון שקל בעד מחצית הבעלות על הקניון בנתניה, ששטחו 45,000 מ"ר    הראל תקנה גם 50% מאיקאה נתניה    אולם שיכון ובינוי עשויה להפעיל זכות סירוב ולרכוש את הנכס
עופר וולפסון
המשנה לראש הממשלה בוויעדת ECONOMIX: "האתגר הגדול של 2013 הוא הסוגיה החברתית. לדוגמה, העובדה שהמע"מ על מוצרי מזון בסיסיים בישראל הוא הגבוה ביותר בעולם"
אלעזר לוין
התוכנית מאשרת לבנות וילות, תוך עקירת חלק מחורשה בת 1,430 דונם    נציגי שרים וארגוני הסביבה דורשים להקטין את היקף הבניה למגורים ולבטל תוכנית לבניית 200 אלף מ"ר נכסים מניבים
איציק וולף
יושב-ראש הכנסת אמר כי חובתו המוסרית של העם היהודי שלא להתעלם ממעשי רצח עם שפקדו עמים אחרים    "אין מדובר בהאשמה שמפנה הכנסת כלפי טורקיה דהיום, ובודאי לא כלפי ממשלת טורקיה הנוכחית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il