X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשנת 2011 התקבלו בחברת החשמל 17,145 תלונות והשגות לקוחות, ורק כשליש מהן נמצאו מוצדקות הדרישה העיקרית: פיצוי כספי בגין נזקים
▪  ▪  ▪
חברת החשמל. 5 מיליון שקל ללקוחות בגין נזקים ב-2011 [צילום: יוסי וייס]

בשנת 2011 התקבלו בחברת החשמל 17,145 תלונות והשגות לקוחות (לעומת 18,705 תלונות והשגות אשתקד), אשר לאחר בדיקתן נמצאו כ-32% מהן מוצדקות. כך עולה (יום ג', 19.6.12) מהדוח השנתי לשנת 2011 של נציב תלונות הציבור בחברת החשמל. מדובר בירידה של 9% במספר התלונות שהוגשו.
בשנת 2010, 33.3% אחוז מהתלונות וההשגות נמצאו כמוצדקות.
עוד עולה מהדוח, כי הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (40.4%), חיובים בחשבון החשמל (15.5%), תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (14.8%), אמינות אספקה (6.6%), איכות הסביבה (5.3%) וזמינות וטיב שירות (3.2%).
הנושאים בהם נרשמה ירידה במספר התלונות: אמינות אספקה - ירידה של כ-27% לעומת שנה קודמת; בביצוע עבודות רשת וחיבורי חשמל לבתים - ירידה של כ-22% לעומת שנה קודמת; תחום איכות הסביבה - ירידה של כ-16.5%; דרישות לקוחות לפיצוי כספי בגין נזקים - ירידה של כ-9%. בשנת 2011 שילמה חברת החשמל ללקוחותיה כ-5 מיליון שקל בגין נזקים.
אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל, ציין כי העובדה שלמעלה מ-96% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה, או למחוזותיה, ורק אחוז זעום הגיע באמצעות גורמים חיצוניים, מעידה על האמון הרב של הציבור באיכות ואמינות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה.
נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל משולבת באגף הביקורת הפנימית ומהווה גוף אובייקטיבי ובלתי תלוי. חברת החשמל מאפשרת הגשת תלונות באחת מחמש אפשרויות: באמצעות אתר האינטרנט של חברת החשמל, בדואר, בפקס, בטלפון ובדואר אלקטרוני.

תאריך:  19/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
2011: 9% ירידה בתלונות על חברת החשמל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ועדת התוכן של מליאת רשות השידור אישרה את מדיניות ההשקעה של רשות השידור בהפקות מקור לשנת 2012    זו הפעם הראשונה שמוסדות הרשות מגבשים מדיניות סדורה של אופן ההשקעה בז'אנרים השונים
איציק וולף
ספינות קרב, צוללות, שולות מוקשים, מאות מטוסים וכאלף טנקים ישתתפו בעוד כשבועיים בתמרון גדול שייערך אל מול חופי סוריה    המצרים אישרו לספינות סיניות ולצוללות אירניות לעבור בתעלת סואץ
אלעזר לוין
News1 חושף את שמו של משרד עורכי הדין, שקנה את משרדי ישראלום בסיטי של ת"א במחיר שיא - 17,100 שקל למ"ר
אלעזר לוין
מחירי המגרשים בשכונה מבוקשת בירושלים חזרו אחורה ארבע שנים - זולים היום ב-10% לעומת מחירי 2008    אבל: חלק מההוזלה הושג על-ידי פסילת הצעות יקרות    טווח המחירים - 192-81 אלף שקל לקרקע לדירה
יפעת גדות
החוקרים גילו כי גברים ששתו יותר משבע כוסות תה ביום היו בסיכון גבוה במידה משמעותית לפתח סרטן ערמונית בהשוואה לאלו שלא שתו תה או ששתו פחות מארבע כוסות תה ביום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il