X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העובדים יוצאים למאבק בעקבות טענות כי צלמי וידאו, שומרים ומנהלי עבודה מוצמדים לחברי הוועד במהלך ניסיון להחתמה על טפסי הצטרפות להסתדרות בהסתדרות אומרים בתגובה: "מדובר באיום מופגן על עובדים שרוצים להצטרף להסתדרות. לא נוכל לעבור על כך בשתיקה"
▪  ▪  ▪
מנכ"ל כלל, שי טלמון [צילום: יח"צ]

עובדי חברת "כלל" יוצאים (יום ג', 19.6.12) למאבק נגד ההנהלה. זאת, בעקבות טענות ועד הפעולה בחברה כי מופעלים על אנשיו לחצים אינטנסיביים ומעקבים של מנהלי עבודה במהלך החתמות על טפסי הצטרפות להסתדרות.
חברי ועד הפעולה טוענים כי לכל מקום אליו הם הולכים במהלך היום מוצמד אליהם מנהל עבודה, שומר וצלם וידאו מטעם ההנהלה שנמצא פיזית במטרה לצלם אותם ואת העובדים החותמים על טופס ההצטרפות.
יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר כי "ההנהלה חצתה קו אדום והכריזה מלחמה על חופש ההתארגנות תוך רמיסה גסה של זכותם של העובדים להתאגד".
במהלך הסופ"ש האחרון נפגש ניסנקורן עם המשנה למנכ"ל החברה, רמי דיין, ודרש ממנו שההנהלה תפסיק את מסכת הלחצים המופעלת על העובדים שלא להחתים טפסי הצטרפות להסתדרות. העובדים מצדם ביקשו מההסתדרות לתת הזדמנות להנהלה ולהקפיא בינתיים את המהלכים כדי לנסות לחדש את מספר ההחתמות בתחילת השבוע בתקווה שההנהלה תאפשר לעובדים להחתים ללא כל לחץ מצידה. עם זאת, ביום ראשון האחרון, כאשר העובדים חזרו לעבודה, מוסרת ההסתדרות כי הם נתקלו בסדרה של לחצים אינטנסיביים. כמו-כן, ההסתדרות שלחה היום מכתב להנהלה בו היא מודיעה לה שבכוונתה לשלוח נציגים מההסתדרות לבקר במשרדי ההנהלה בשעות הפסקת הצהריים של העובדים לצורך קידום זכות ההתארגנות כפי שקיים בחוק ההסכמים הקיבוציים.
בהסתדרות מודיעים כי ההתנהלות של ההנהלה היא חציית קו אדום והכרזת מלחמה כלפי ההסתדרות וועד הפעולה וכי בימים הקרובים בכוונת ההסתדרות לנקוט בצעדים כלפי ההנהלה לרבות הפגנות וסולידריות של ועדי עובדים אחרים כלפי עובדי חברת "כלל".
"המנהל משכנע באדיבות"
מכלל נמסר בתגובה: "מדובר בניסיון מלאכותי לתקוף את הנהלת כלל. איש לא מונע מחברי ועד הפעולה לעסוק בפעילות ארגונית על חשבון זמן העבודה בכל מתקני החברה וזאת למרות שפעילות זו נעשית ללא תיאום וללא רשות כנדרש. אין כל מעקבים אחריהם ודווקא חברי הועד הם אלה שמפעילים מצלמות בכל הזדמנות. בכמה ממתקני החברה הוצבו ביום ראשון בלבד מאבטחים וצלמים, מחשש לפעילות לא חוקית של פעילי ההסתדרות. באירוע שתועד ניתן לראות מנהל משכנע באדיבות את איש הוועד לא להפריע לעבודה הסדירה".

תאריך:  19/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובדי כלל: ההנהלה מתנהגת כמו במשטרים חשוכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
לקראת פרסום דוח מבקר המדינה על אסון הכרמל, הפיצה מפלגתו של שר הפנים סרטון תמיכה בו    אליהו וינוגרד, פרקליטו של ישי: זה אסון נורא, אבל לא קשור בכלל למוכנות או לאי-מוכנות
איציק וולף
גולשים בפורום "ארץ מולדת" קוראים לבצע פעולות אלימות למניעת פינוי בתי שכונת האולפנה    "רק בעזרת ה"אנרכיה/בלאגן" שיתבצע בפינוי עם ישראל יאמר את דברו האמיתי"    תוקפים את הרב מלמד ואת ח"כ כץ שמובילים לפשרה וטוענים כי קריאתם למסור את הנפש אשר סויגה בהבהרה שאין להשתמש באלימות - מעוותת    "איך ההלכה אומרת למסור את הנפש ולא להרים יד על חייל? למסור את הנפש ולא להרוג את מי שבא להרוג אותך?"
עופר וולפסון
הכנסות המדינה ממסים ב- 2012 יפחתו משמעותית ביחס לתחזיות    גביית המיסים בחמשת החודשים הראשונים השנה - 3 מיליארד שקל מפחות מהצפוי
אלעזר לוין
בנק הפועלים יוותר על 33 מיליון שקל מתוך חוב החברה, העומד על 135 מיליון שקל
אלעזר לוין
ישלם 1.2 מיליון שקל בארבע שנים - עד להשלמת הדירה שקנה במגדלי אסותא ב-9 מיליון שקל    הערכה: שכר את הדירה ממשקיע חוץ , שייהנה מתשואה של כ-3.5%    הדיירים מתחילים להיכנס למגדל היוקרתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il